Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Voitettiin firmajoukkueiden tyhjänpäivänen potkulautarace-pistooliammuntakisa. 3x400m potkulaudalla, sekä 2 ekan kiekan jälkeen ekopistoolilla 5 laakia ampumahiihtotauluihin. Voin kertoa, etteivät jalkani ole ikinä olleet niin paskana kuin tuon 1200 m potkimisen jälkeen. Hapot ja adrenaliini oli aivan käsittämättömät, coopertesti on lastenleikkiä verrattuna tuohon. Never again. :kippis1:

Niin ja Englanti voittoon!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kolme vuotta sitten lääkäri sanoi, että "se on ihan normaalia, kuuluu asiaan" Perjantaina sain päätöksen potilasvakuutuskeskukselta: Olen voittanut jutun, sairaala on todettu syylliseksi hoitovirheeseen ja SE EI OLE NORMAALIA!!
Saan ainakin kaikki laskut maksettua pois kerralla ja jää vähän kesää vartenkin!!

Terv: nim. korvauksia odotellessa....

bodaaja sanoi:
Quote:
Originally Posted by nigster
1. Valmistuin tänä keväänä sekä sain kesätöitä jossa melko varma jatkopaikka
2. Ajoin äsken prätkällä tyttö kyydissä auringonlaskuun

Kateeks käy toi 2. kohta

Yhdyn tähän....:kuola:
Ens kesänä toivottavasti vois tehä tuon kun aion toteuttaa yhen haaveeni ja hommata pärrän.... Sitten tulee vaan ongelma mistä hiivatista sen tytön vielä sais siihen kyytiin...

Itsellä päätty viikon taistelu windowsin paskaa vastaan, toivottavasta ei tartte vähään aikaan säätää koneen kanssa. Ja huomenna katsoon metallicaa :rock:

Eddittiä.... Treenikin maistuu hyvältä taas vähään aikaa...

Tänään on vapaapäivä ja arska paistaa pilvettömältä taivaalta!! Pääsee reenaamaan päivällä ja sitten käristymään biitsille!

mxm sanoi:
Tänään on vapaapäivä ja arska paistaa pilvettömältä taivaalta!! Pääsee reenaamaan päivällä ja sitten käristymään biitsille!

Mitä hyviä biitsejä täällä Jyväskylässä olikaan? en oo vielä päässy tutustuun :)

Perjantaina alkaa lomat ja meikä suuntaa Jyväskylään hillittömiin kiipeily sessioihin pe-la. Perjantaina ulos syömään ja ehkä radalle :hyper: .

Leelucky sanoi:
Mitä hyviä biitsejä täällä Jyväskylässä olikaan? en oo vielä päässy tutustuun :)

Tuomiojärven ranta, Viitaniemi, Alban ranta (ei oikein biitsiä, lähinnä nurmikkoaluetta). Mut tuolla Tuomiojärvellä on 2-3 rantalentisverkkoakin, ainakin vielä viime vuonna oli..

Mika1979 sanoi:
Tuomiojärven ranta, Viitaniemi, Alban ranta (ei oikein biitsiä, lähinnä nurmikkoaluetta). Mut tuolla Tuomiojärvellä on 2-3 rantalentisverkkoakin, ainakin vielä viime vuonna oli..

Itseasiassa pelipaikkoja on 5, jos lasketaan mukaan (ex?)leirintäalueen kentät siinä kivenheiton päässä.

Mika1979 sanoi:

Noni, täytyy käydä katsomassa tsekkaamassa nuo,ihan nurkilla kun ovat :) Kiitoksia.

Ei vaaleinta idistä miks, mutta fiilis on ihan mielettömän hyvä. Tällä hetkellä niin puuduttava duunikin tuntuu kivalta ja pönttö virne pysyy naamalla. En valita, tää on kunkkua. :)

Ja meen sittenki tänään puntille, näytän, että mulle ei pikkupainot käy leijumaan, mä nostan ne pirulaiset ite! :evil:

Tupla-J sanoi:
Ei vaaleinta idistä miks, mutta fiilis on ihan mielettömän hyvä. Tällä hetkellä niin puuduttava duunikin tuntuu kivalta ja pönttö virne pysyy naamalla. En valita, tää on kunkkua.
Tätä on tänään liikenteessä! Mulle tuli aamuisen treenin jälkeen ihan samanlainen fiilis, josta jo avauduin mimmien ilostuttaa-ketjuun. Hieno fiilis tosiaan, ei edes keljuta lähteä illaksi puuduttavaan duuniin, vaikka keli on mitä hienoin! Toivon että tämä tuuli jatkuu meillä piiiiiitkään...

Nyt on hemmetti ihme tapahtunut mun elämässä, mä voitin arvonnassa :hyper:

Palkintona 2 lippua Teräsbetonin uuden levyn julkkareihin. Keskiviikkona kyseinen häpeninki on. Jepa jee :rock:

Väsymyksestä huolimatta kofeiinihöyryissä vedetty treeni meni oikein hyvin. :) Ja lisäks sää on aivan mahtava, harmi vaan et nukuin melkein koko päivän et voin sit yöllä valvoa koneen ääressä. :jahas:

Mikä kesä! :lol2:

Mä rakastan tuota taivaalla olevaa kirkkaan keltaista möllykkää. :haart:
Sopivasti on tänään ja huomenna ylityövapaat. ;)

;) Jes tänään pääsen vihdoinkin uuden auton rattiin!!!:D :D
Muutenkin aivan loistava fiilis! Treeni ja dieetti sujuu todella hyvin ja motivaatiota siihen löytyy.
Aurinko paistaa ja on ihanan lämmin.
Silmänruokaa löytyy kaupungilta kivasti... ;) :rolleyes:

Eilen perheeseen tuli uusi jäsen. Tyttö tulla tupsahti aurinkoiseen maailmaan. On siinä 2 vuotiaalla veljellä ihmettelemistä. Mitat oli 52 cm ja painoa tasan 4000 g. Onneksi on enemmän äitinsä näköä...
Nyt vaan varpajaisia järjestelemään:kippis1:
Vai ei vanhat kehonrakentajan raakit lisäänny;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom