Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Pulla sanoi:
Just tuli postista paperi että ahkerat opintoni johtivat 7 vuoden taistelun jälkeen lähes ennen aikaiseen valmistumiseen!! :rock::rock::rock::rock: DI:n tutkinto perstaskussa, mistähän sais mulle duunia? :D

Onneksi olkoon Veli Pulla:kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pulla sanoi:
Just tuli postista paperi että ahkerat opintoni johtivat 7 vuoden taistelun jälkeen lähes ennen aikaiseen valmistumiseen!! :rock::rock::rock::rock: DI:n tutkinto perstaskussa, mistähän sais mulle duunia? :D

Tuli ittelle sama lärpäke tänään :kippis1:

Tänään varmistui uusi työpaikka alalta jolle olen jo pitkään halunnut. Vituttaa niin ankarasti osastolle taas menee se, että joudun irtisanoutumaan vanhasta paikasta. Hyvä työpaikka ja mukavat työkaverit, mutta uuden paikan rahallinen hyöty ja ammatilliset haasteet ovat niin isoja, että kieltäytyä en voi.

Varasin tänään kissanpennun:) Heinäkuun puoliväliä odotellessa...

Huomenna alkaa kauan ja pitkään odotetut Futiksen MM-kisat. Oon nyt jo ihan fiiliksissä!:rock:
Toinen hieno asia on, että meen lauantaina katsomaan itselleni uutta autoa. Voi olla että ostan sen samantien itselleni. Olen nimittäin sellaista katsellut
(Mitsubishi Eclipse)...
Muutenkin treeni kulkee loistavasti joka alueella :D

Huomenna kotiin haettava koiranpentu ilostuttaa tällä hetkellä kovasti. :)

Ja myös se, että tänään ei ole ollut yhtään niin paha olla kuin eilen tuntuu oikein hyvältä.. :rolleyes:

Pulla sanoi:

Sama täällä, 6,5 vuotta meni täällä :kippis1: :rock:

Kieltämättä aika vapauttava fiilis:5:

Näin se dieetti etenee... Kilo lähtenyt pois. :D

Kaikkien niiden naisten/miesten lehdissä annettujen mukakiinnostavien ja tanssi-show-puppelointien ja selittelyjen jälkeen tuli oikeasti iloinen olo tänään, kun luin "PIKAjuoksija" M. Pöyhösen kauden päättymisestä ennen aikojaan. Tai oikeastaan ne ajat ovat menneet jo kauan sitten, kun urheilu jäi kakkosijalle. Anteeksi pahuuteni pakkiksen pöyhös-fanit...

1. Valmistuin tänä keväänä sekä sain kesätöitä jossa melko varma jatkopaikka
2. Ajoin äsken prätkällä tyttö kyydissä auringonlaskuun :kuola:

nigster sanoi:
1. Valmistuin tänä keväänä sekä sain kesätöitä jossa melko varma jatkopaikka
2. Ajoin äsken prätkällä tyttö kyydissä auringonlaskuun :kuola:

Kateeks käy toi 2. kohta:(

Kävin tänään polkemassa kolmen tunnin spinning-maratonin ja olen vielä elävien kirjoissa.
Hyvä minä :D

Aurinko paistaa, kesä taitaa vihdoin alkaa :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom