Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tv:stä tulee yleiurheilua ja niin ihania kroppia näkyvillä:kuola: Ihania..

Helga sanoi:
:haart: :haart: :haart: Saariston tyttöä viedään nyt... :)

Meiksi on niin iloinen teiksin puolesta! :love:

Muita iloisia asioita on kesä, aurinko, hulmuavat helmat, rakkaat ihmiset...

Leelucky sanoi:
Hienoa,happy for you :)

Wendy sanoi:
Meiksi on niin iloinen teiksin puolesta! :love:

Kiitos murut :haart: Mä oon niin iloinen siitäkin, että mä oon pakkiksen kautta tutustunut niin moniin ihaniin ihmisiin, ilman teitä ois elämä aika paljon ikävämpää :love:

Helga sanoi:
Kiitos murut :haart: Mä oon niin iloinen siitäkin, että mä oon pakkiksen kautta tutustunut niin moniin ihaniin ihmisiin, ilman teitä ois elämä aika paljon ikävämpää :love:

Kerrohan sitten enempi kun sinuun taas törmää;) Mukavaa kuulla että olet onnellinen:love:

Nyt ilostuttaa kun sain vihdoin Creativen mp3soittimen verkkokaupasta:). Ja toimii kuin kala vedessä.

Huh.. tänään valmistu koiratarha hieman alle hehtaarin alueelle... Hieman kärräämistä ja verkon laittoa, mutta nyt homma on ok ja mieli melkein hyvä.. :D

Olen jonkun aikaa ollut työttömänä ja nyt yhtäkkiä tuntuu, että kaikki haluaa mut töihin. Ensi persjantaina on haastattelu suunnittelufirmassa, sitten tänään soitettiin firmasta johon tein lopputyön, että olisi asiantuntijan tyylistä pestiä ainakin nyt vuodeksi etiäppäin tarjolla (tämä tarjous siis suoraan, ei julkista hakua). Sinne haastatteluun keksiviikkona. Ihan hyvältä alkaa näyttämään... yksi hyvä paikka on vielä vailla päätöstä, joten täytyy kattoa tarkkaan mihin suuntaan lähdetään. Yhden "ei alan homman" peruutinkin jo kun siihen olisi pitänyt sitoutua hiukan liian tiukasti.

Pelasin uusimman Hitmanin läpi. Jummi, että oli pitkästä aikaa viihdyttävä peli. En paljoa pelejä pelaile, mutta nuo Hitmanit on aina koukuttanut pahasti. Poislukien Hitman Contracts joka oli ihan paska, eikä vähiten onnettomien väliclippien takia. Tässä Blood Moneyssä näkee, että väliclippeihin on todella panostettu, kuten kaikkeen muuhunkin, loppu oli kuin jostain elokuvasta, meinas tulla itku... :itku: Juoni oli vielä hiton hyvä. Suosittelen. :thumbs:

Pyh, oli sen verta vaikea ettei räiskintäpelien ystävälle riittänyt tempo ja zeetit käyttöön ja tapan kaikki meiningillä eteenpäin. :D

EDIT: Ja Ehrmann mustikkasopalla on julmetun hyvää. Täytynee vetää vielä toinenkin purkki, ehkä jopa kolmas. :kuola:

1. Hip hei! Mun hemoglobiini nousee, eli taidan pysyä elävien kirjoissa.:)

2. Mun loma alkaa ens viikolla, ilmat senkun lämpenee... :rock: :kippis1:

Just tuli postista paperi että ahkerat opintoni johtivat 7 vuoden taistelun jälkeen lähes ennen aikaiseen valmistumiseen!! :rock::rock::rock::rock: DI:n tutkinto perstaskussa, mistähän sais mulle duunia? :D

Suositut

Back
Ylös Bottom