Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Widowmaker sanoi:
Amin Asikaisen voitto!!!!

Kiitti ihan vitusti! :worship:
Oikeesti kiitos! :kippis1:

Kello on nyt minuuttia vaille matsi, ja erehdyin tätä lukemaan!
Spoilerit rulettaa!
Hmmm...taidankin ottaa ne oluset kylmästä ja katsoa jännän matsin :david:

vittu minä lähen baariin perkele :curs:

Tyttöystävän lakkiaiset on nyt ohi. Ja ihan hyvin meni ilta. Ja en ole ikinä nähny niin kaunista naista kuin mitä oma kulta oli eilen :haart: Ja eilen tyttöystävä sano että haluua mun kans turkkii sano et voi vaikka maksaa matkan. Mie pääsen ulkomaille :rock: Olen aika pirun onnellinen. pieniä murheita on muttta pitää ajatella vaan näitä iloisempia asiota ;)

:) Elämä. Se on hienoa. Ei krapulaa kun ei eilen tullut juotua ja tänään sain vihdoinkin Provinssiin liput. Strapping Young Lad lähenee ja samalla myös kesä tänne pohjoiseen. Tsemppiä kaikille!

Massa ja voima on iloisia asioita. Tein aamulla penkkienkat :hyper: 80kg*2!!!(perse ei kyllä pysynyt penkissä:rolleyes: )
On sitä jotain tapahtunut kun meinaa paidat ratketa päälle:D paras kasvukausi vissiin meneillään;)

Yhtä#Hauista sanoi:
Massa ja voima on iloisia asioita. Tein aamulla penkkienkat :hyper: 80kg*2!!!(perse ei kyllä pysynyt penkissä:rolleyes: )
On sitä jotain tapahtunut kun meinaa paidat ratketa päälle:D paras kasvukausi vissiin meneillään;)

Toi on kyl hyvin jo. :)

Yhtä#Hauista sanoi:

On pikkusen siistiä, nähdä miten haukkari kasvaa lisää tässä vuosien sisään.
On todella hienoa tulosta:thumbs:.

Hah hah, mä tein sen vihdoin½! :D piru et on hyvä fiilis, tänään meni vihdoin penkissä 2*100 kiloa, oma enkka siis. :) Ja toi tulos on noussut nyt tän kevään aikana. Tammikuussa omapaino 88 kiloa ja pena 1*90 rannesiteillä. Nyt omapaino 74.5 ja maksimi nostettu ilman rannesiteitä. :hyper: Voin kyl suositella kaikille tota Single Factor -treeniohjelmaa. Se tuntuu toimivan ihan niinq aikuisten oikeesti. Jopa mulla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom