Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Rowena sanoi:Mikä ihana päivä!! Mä olen ihan hyper-hyper! (Muistaakohan kukaan wanha sen nimistä Scooterin biisiä, sitä voisi kuunnella nyt!:D ) Olen ihan riemuissani monestakin syystä! Salilla oli tosi kivaa tänään, aurinko porotti ikkunoista ja hikoilin varmaan yhtä paljon kuin Ex-Tavis! Niin hirveä draivi oli päällä koko ajan ettei tosikaan. Nyt aion lähteä hus pois sisältä koneen äärestä jäkittämästä, ulos auringonpaisteeseen, jokirantaan sapuskakorin kanssa piknikille!!! Voihan sen treeninjälkeisen aterioinnin noinkin miellyttävästi hoitaa... Ihanaa, KESÄ!
ace-oo- sanoi:-Tuli ostettua ja testattuakin sitten älytyyny.
:D Ehdottomasti paras tyyny mitä oon testannut. Eli muotoilu poikkeaa hieman normaalista: on hieman aaltomainen. Materiaalina siinä on jotain vaahtomuovin tapaista, joka muotoutuu pään mukaan..Integrandi sanoi:Kertoisitko vähän lisää...ja
On meinaan ollut vähän nukahtamisvaikeuksia...
ace-oo- sanoi::D Ehdottomasti paras tyyny mitä oon testannut. Eli muotoilu poikkeaa hieman normaalista: on hieman aaltomainen. Materiaalina siinä on jotain vaahtomuovin tapaista, joka muotoutuu pään mukaan..
oikealta nimeltään se on anatominen tyyny
"# anatominen tyyny auttaa kehoa säilyttämään oikean asennon, koska tyyny mukautuu niskan muotoon
# erinomaisilla ominaisuuksilla varustettu miellyttävä tyyny ihmisille, jotka huolehtivat omasta terveydestään
# täytteenä on viskoelastinen vaahtopolyuretaani, jota käytetään myös NASA:ssa helpottamaan astronauttien olotilaa
# topattu päällikangas (70%puuvillaa ja 30% polyesteria) on irroitettavissa ja sen voi pestä 60 asteessa "
Turun Hemteksissä 30% alennuksessa. Oikea hinta 34,90. Suosittelen
kisskiss sanoi:Nämä on oikeesti parhaita tyynyjä mitä on olemassa. Suositus täältäkin.