Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tenttikirja kädessä, mutta silti niin ihana olla tuolla ulkona :) . Minihame ja toppi päällä, paljaat jalat vielä orastavan vihreällä lämpimällä nurmikolla, vieressä kylmää juotavaa pullollinen ja linnut laulaa. Ihmiset taitaa olla mökillä tai terasseilla, kun ok-talojen takapihoilla ei näy olevan juurikaan porukkaa, saa olla ihan omassa rauhassa :hyper: Kiitos äiti, kun sinulla on omakotitalo isolla pihalla ja minä voin saapua tänne aina päivää paistattelemaan :lol2:

Mikä ihana päivä!!:) Mä olen ihan hyper-hyper!:hyper: (Muistaakohan kukaan wanha sen nimistä Scooterin biisiä, sitä voisi kuunnella nyt!:D ) Olen ihan riemuissani monestakin syystä! Salilla oli tosi kivaa tänään, aurinko porotti ikkunoista ja hikoilin varmaan yhtä paljon kuin Ex-Tavis! Niin hirveä draivi oli päällä koko ajan ettei tosikaan. Nyt aion lähteä hus pois sisältä koneen äärestä jäkittämästä, ulos auringonpaisteeseen, jokirantaan sapuskakorin kanssa piknikille!!! Voihan sen treeninjälkeisen aterioinnin noinkin miellyttävästi hoitaa... Ihanaa, KESÄ!:)

Aivan IHANA ilma! Meitsi loikkii jo bikinit päällä pihalla, äsken pelattiin porukalla golffia ja vain n. puolet palloista lensi järveen:D Hiki virtaa vaikka ois vaan paikallaan, mut ei pidä valittaa nyt kun vihdoin on LÄMMIN!!!:hyper: :rock:

Aivan mahtava fiilis. :)

Päivällä kävin systerin kanssa shoppailemassa ja mukaan tarttui kivat shortsit ja flip-flop kengät tjsp. Lisäksi on aivan mahtava ilma ja oli ihanaa käppäillä salille avojaloin noissa flip-flopeissa ja shortseissa. Lisäks kävin hakemassa pakkiksesta mass blastia ja piru vie että se oli hyvää.

Treenit meni kans aivan loistavasti äsken. Ja kyl se kroppa on omasta mielestä jo oikein kiva noin treenin jälkeen läheltä katottuna ilman paitaa. Tavoitteena olisi että näkyy paita päällä kauas ilman treeniä. :D

Sellasta, tänään ehkä vielä kavereitten kanssa iltaa viettämään. :kippis:

Hyvää kesän alkua vaan muillekin. :)

On kyllä niin pirun hyvä ilma, tuli käytyä jo kahdella terassilla ensimmäisellä meni kahvi ja lasi vettä, toisella meni iso tuoppi jäävettä eli "Titanicin tappajaa".

Eilen parhaan kaverin kanssa pitkästä aikaa kävelyllä koirien kanssa monta tuntia. Tuli jauhettua monen viikon paskat samalla. Illalla ovelle, kuppila kiinni klo 00 makasiinien palon takia (kiitos) ja silti palkka koko vuorosta. Ja yx todella upea neiti pyys mun numeron!!! Eka eron jälkeen.
Tänään aamulla ruotsintenttiin ja meni läpi että heilahti, siitä rullaluistelemaan kesän ensimmäisen jäätelötuutin kanssa..

Elämä hymyilee kerrankin.

-Tuli ostettua ja testattuakin sitten älytyyny. Tarkoitus ei ollut laittaa nukkumaan asti, mutta nukahdin kuin jossain tyynymainoksessa konsanaan. :D

-Kertakaikkiaan hienot ilmat :haart:

-Työt maistuu

-Naisasiat eivät vituta, vaikka melko hiljaista sillä rintamalla ollut jo tovin.

-Kämppä alkaa olemaan mieleinen. Uusi kasvi sai tänään siitä kodin :lol2:

-En keksi juuri yhtään asiaa, joka vituttaisi tosi paljon

Rowena sanoi:
Mikä ihana päivä!!:) Mä olen ihan hyper-hyper!:hyper: (Muistaakohan kukaan wanha sen nimistä Scooterin biisiä, sitä voisi kuunnella nyt!:D ) Olen ihan riemuissani monestakin syystä! Salilla oli tosi kivaa tänään, aurinko porotti ikkunoista ja hikoilin varmaan yhtä paljon kuin Ex-Tavis! Niin hirveä draivi oli päällä koko ajan ettei tosikaan. Nyt aion lähteä hus pois sisältä koneen äärestä jäkittämästä, ulos auringonpaisteeseen, jokirantaan sapuskakorin kanssa piknikille!!! Voihan sen treeninjälkeisen aterioinnin noinkin miellyttävästi hoitaa... Ihanaa, KESÄ!:)

1. LOOOOL:lol2: !...Siistiä kun olen jo käsite hikoilun saralla:D !

2. Mahtava ilma, josta pääsi nauttimaan hyvän ystävän kanssa kävelylenkillä.

3. Todella kiva työpäivä takana, taas tuli tavattua aivan mahtavia ihmisiä ja asiakkaat olivat todella hyvällä tuulella koko päivän!

4. Lähipäivinä saadut kohteliaisuudet ilostuttaa edelleen...

Integrandi sanoi:
:eek: Kertoisitko vähän lisää...ja :kuvia:

On meinaan ollut vähän nukahtamisvaikeuksia...
:D Ehdottomasti paras tyyny mitä oon testannut. Eli muotoilu poikkeaa hieman normaalista: on hieman aaltomainen. Materiaalina siinä on jotain vaahtomuovin tapaista, joka muotoutuu pään mukaan..

oikealta nimeltään se on anatominen tyyny
5197_c_15321.jpg

"# anatominen tyyny auttaa kehoa säilyttämään oikean asennon, koska tyyny mukautuu niskan muotoon

# erinomaisilla ominaisuuksilla varustettu miellyttävä tyyny ihmisille, jotka huolehtivat omasta terveydestään

# täytteenä on viskoelastinen vaahtopolyuretaani, jota käytetään myös NASA:ssa helpottamaan astronauttien olotilaa

# topattu päällikangas (70%puuvillaa ja 30% polyesteria) on irroitettavissa ja sen voi pestä 60 asteessa
"

Turun Hemteksissä 30% alennuksessa. Oikea hinta 34,90. Suosittelen :zzzz:

Joensuun reissulla ihan randomilla törmäsin Ville Frimaniin, Insomniumin kitaristiin. Turistiin hetki ja otettiin yhteiskuva. :) Muutenkin meni se reissu mukavasti.

Näin tänään hyvän ystäväni, jonka tapasin Kultsan kisoissa viimeksi. Hän kehui, kuinka hyvin diettini on edennyt ja näytän aina vaan paremmalta. Kiitos ystäväiseni, tätä juuri kaipasin :love: :haart:

ace-oo- sanoi:
:D Ehdottomasti paras tyyny mitä oon testannut. Eli muotoilu poikkeaa hieman normaalista: on hieman aaltomainen. Materiaalina siinä on jotain vaahtomuovin tapaista, joka muotoutuu pään mukaan..

oikealta nimeltään se on anatominen tyyny
5197_c_15321.jpg

"# anatominen tyyny auttaa kehoa säilyttämään oikean asennon, koska tyyny mukautuu niskan muotoon

# erinomaisilla ominaisuuksilla varustettu miellyttävä tyyny ihmisille, jotka huolehtivat omasta terveydestään

# täytteenä on viskoelastinen vaahtopolyuretaani, jota käytetään myös NASA:ssa helpottamaan astronauttien olotilaa

# topattu päällikangas (70%puuvillaa ja 30% polyesteria) on irroitettavissa ja sen voi pestä 60 asteessa
"

Turun Hemteksissä 30% alennuksessa. Oikea hinta 34,90. Suosittelen :zzzz:

Nämä on oikeesti parhaita tyynyjä mitä on olemassa. Suositus täältäkin. :rock:

Uskomattoman hauska ilta eilen ja ihan älyttömästi :haart: :haart: :haart: !!!
Krapulakaan ei haittaa yhtään nimittäin nyt pakko lähteä ytimeen nauttimaan tosta uskomattomasta ilmasta! :hyper:

Mahtava päivä! 30 km pyörälenkki jonka jälkeen takapihalla grillausta, hyvän kirjan lukemista ja läppärillä leikkimistä. Langaton verkko :rock: kun se ulottuu näin uloskin.

Nonnih, se on sitten veroehdotus hoijettu taas tällä erää!

Ja työhommat, eli huomisen oppitunnit valmiina.

Ja ulkona eiku aurinko jatkaa lämmittämistä vaikka kello vetää jo yli kaheksaa!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom