Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
- Salille kolmen viikon tauon jälkeen, olo piesty
- Onnistuin yllättämään henkilön, reaktio nosti ikihymyn naamaan
- Muutenkin alkaa maistua aikalailla herkulta tämä elämä (parin viikon takaisen paskan sijaan)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Maksoin VIP-maksun, joten pääsen taas katselemaan poikien kuvia. Jee.
Aurinko paistaa, kesä tulee. Koulua jäljellä... öö... 19 päivää. Vaivaiset 6 tenttiä jäljellä, 2 esitelmää, 2 portfoliota ja 5 muuta etätehtävää tehtävänä. Sitten lomalle (2 viikkoa) ja sitten koko kesäksi töihin.

Mietin just eilen missä Kaminari luuhaa ja nyt se pitkästä aikaa luuhas täällä! (Heh, vaikkei Kaminari olekaan aina ehkä mikään kovin "iloinen" "asia".) Iloinen asia oli aamulenkki, jonka tein vaikka arvelin etten jaksaisi. Vuorokausirytmi on ollut jo kolme vuorokautta melkein kuin normaalilla ihmisellä!
Ai niin ja peittomykerö. Hah. Sanana ja asiana.

Sain kukkalähetyksen :eek: !

Melkein jätin avaamatta, kun ajattelin että on kumminkin Jehovantodistajia tai joku kaupustelija.

Oon viimeksi saanut kukkia lakkiasissa vuonna 2001.

Puolet reenistä meni ihan päin helvettiä kiitos sunnuntaisen mielenkiintoisen kokeilun, mutta oli ainakin kivaa! :thumbs:

Sen lisäks on sellanen jännän kutkuttavan kiva fiilis, ei tässä paljon murjottaa nyt osaa.

Olen tainnut päästä ainakin osittain eroon hammaslääkäripeloistani. :hyper:
Tehtiin tänään vähän ikäviä operaatioita ja otettiin yx viisuri pois. En tuntenut kipua kertaakaan! Tähän asti aina on ollut kivuliaat reissut, mut nyt osasin onneksi vaihtaa hammaslääkäriä. Loistavaa työtä ja osasi ottaa mun pelkoni tosi hyvin huomioon.
"Jos et ole henkisesti valmis siihen, että otetaan nyt tuo hammas samalla pois, niin sitten ei oteta. Sinä päätät." Ajattelin, että parempi hoitaa sekin asia nyt, eikä kuukauden päästä. En olis nimittäin kuukauteen voinu sit nukkua kunnolla.
Seuraavalla kerralla mä menen hammaslääkäriin hyvillä mielin, enkä kauhusta jäykkänä täristen, kuten tänään.

Kevät tulee (ehkä) ja tyttöjen farkut tiukentuu ja pitkät talvipalttoot vaihtuu karvareunustoppeihin.

:)

Un-official laivareissu :hyper: :rock: :kippis1:

Treeni alkaa tuottamaan tulosta, kroppa alkaa voimistumaan ja näyttämään jopa miltei siedettävältä. Kalenteri alkaa täyttymään työpäivistä(olen keikkatyöläinen) joten pystyy syömään muutakin kun pelkkää tonnikalaa ja rahkaa. Ihmissuhde-rintamalla valonpilkahduksia. Sunnuntaina kotona käymään ekaa kertaa tänä vuonna. Piru vie, ei kai tämä elämä nyt aina voi persiilleenkään mennä.

I rule everything, including, but not limited to, you. Kohta toisena päivänä peräkkäin puntille!

Jees, fiilis on energinen ja pahuksen tyytyväinen. Ei oo helppoa olla mä kun kaikki sujuu niin mallikkaasti.

Paino tippunu pari-kolme kiloa (1kk reenitauon ja muuttohässäkän aikana).
Melkein alakerrasta saa "aitoa" Dr.Pepperiä ja Vanilla Colaa. :5:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom