Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
-3 viikon flunssan jälkeen hyvä salitreeni
-sain prolabia pakkiskaupasta
-huomenna alkaa 4:n päivän loma
-Hyvää meininkiä tulossa viikonloppuna
-Kauniit naiset lähettelee söpöjä viestejä
-Yks tyttö oli kehunu mua vahvaks (erehtyny kaverista...)
-Paino nousee iloisesti

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Veronpalautuksia 552 euroa, kesällä vaihto isompaan asuntoon ja eilen kulki punttia aika kivasti :D tuo riittää pienelle ihmiselle :thumbs:

Pertti 123 sanoi:
Meikäläinen on oikeen ylioppilas nytten, onx muita :rolleyes: :hyper:

Minä! Ja puulaakifudiskausikin lähti hyvin käyntiin, turpiin otettiin 6-1 eikä mennyt kuin yhdeltä jannulta luita poikki. Saavutettiin ainakin jalkapallon perimmäinen henki. :)

"Elämä on ihanaa, kun se oikein oivaltaa."

Pertti 123 sanoi:

Meikäläinen taas saapi insinöörin paperin kouraan 28. päivä!! Kaikenkaikkiaan mukavahko fiilis kun neljän vuoden urakka päättyy ja pääsee työelämään. Ei enää koulupaskaa mulle, kiitos! :hyper: :rock:

edit: Niin, ja Wildemaarin avatari on rok!

Joo sama juttu, insinöörin paperit kesäkuun alkupäivinä :) Todella mahtavaa, kun ei tuu enään huonoo omaatuntoo, kun ei oo päättötyön parissa.

Olen myös viettänyt jokaisen kesän työmaalla, sen jälkeen kun sais B-kortin, mutta nyt jäi saamatta =/ Mutta työttömänä pääsee sitten treenaamaan kovempaa kuin koskaan :evil: Niin ja talon kyttääjät ja kyylät ei enään häiritse kiitos turvalukon ja webbikameran josta tein valvontakameran.

OMFG!! JESS!! :hyper:
Sain viimein monien tuntien turhautuneen yrityksen, hien ja vähintään parin tuhannen irtoperkeleen jälkeen Americas Armyssä 36 pistettä eli Expert Marksmanin arvon ammuntatestistä! Pääsin snipukursseille, ja menin ne hetkessä läpi. Harmi vaan, että snipuja on enintään 2 per servu ja neki paikat on usein viety. Mutta aina silloin ku mä pääsen snipuks, sillon Barretti laulaa ja päät poksahtelee! :whip: :rock:

Pertti 123 sanoi:

Enp ole ylppäri, mutta 29.5. saan paprun käteen jossa lukeepi jotain sinnepäin että VALMISTUNUT AMMATTIIN :rock:

ja sitten työkkäriin työttistä vaatimaan :jahas:

-eeeedit- nii ja joo sain mä sen perkeleen hitonmoisen päättötyönkin valmiiksi :D. Johan sen eteen nähtiinkin vaivaa ja muutama perkele täältäkin on päässyt sen kanssa tapellessa. Huhhuh. Ne jotka ovat sen lukeneet osaavat varmaan kuvitella sitä vaivan ja työn määrää....

ZannaZ sanoi:
Enp ole ylppäri, mutta 29.5. saan paprun käteen jossa lukeepi jotain sinnepäin että VALMISTUNUT AMMATTIIN :rock:

ja sitten työkkäriin työttistä vaatimaan :jahas:

-eeeedit- nii ja joo sain mä sen perkeleen hitonmoisen päättötyönkin valmiiksi :D. Johan sen eteen nähtiinkin vaivaa ja muutama perkele täältäkin on päässyt sen kanssa tapellessa. Huhhuh. Ne jotka ovat sen lukeneet osaavat varmaan kuvitella sitä vaivan ja työn määrää....

Samanlaiset on odotukset lähipäiville(Lappu kouraan ja työkkäriin). Päättötyö tosin valmistu jo tammikuussa eli ei ollu keväällä paljoo paineita.

Huomenna viimeinen tentti, sitten loppuu koulussa käynti. Tosin syksyn vielä teen opinnäytetyötä, mutta eipä enää iltakoulua, saa keskittyä rahan ansaitsemiseen ihan täysillä! Ja tuossa ennen joulua pitäisi saada paperit käteen - AMK Tradenomi!

Jiihaa, kyllä se kesä tulee ja aurinkoinen paistaa vielä tännekkin susirajalle korpikuusen kannon alle. Ens viikonlopuksi reissuun, pääsen SHOPPAILEMAAN!! Kirjoittelen jo ostoslistaa. Parin viikon päästä alkaa ns. loma ja sit kesätyöt. Innolla odottelen myös pääsykokeita, jos sitä koulutyötä pääsis/joutus jatkaa syksyllä.

Taisinpa päästä yliopistoon. Ainakin meni kokeet tänään hyvin. :thumbs:

Koulut loppu, duuni alkaa.

Niin ja Metallican konsertti huomenna :rock:

Nyt kun vielä tulis lämmintä, niin avot!

Huomenna kans kattoon Slipknottii ja Lostprophetsia....se metallica ei niin lämmitä ku se niitten kolina on nykyään niin omituista paskaa....toivottavasti soittavat vanhoja legendaarisia!! :rock:

Kahden kuukauden tauon jälkeen pääsi salille tänään.

Sattuu.

Raskausviikon 18 ultrassa kaikki oli ok, 2 poikaa ja tyttö. Veronpalautusta tulossa 3500 egee. Hammaslääkärissä kehuttiin hyviä hampaita ja kuinka hyvin oon hoitanut niitä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom