Tämmönen kysymys

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kun treeninen jälkeen vetää palautumisjuoman niin kuinka nopeasti sen jälkeen pitäis syödä seuraavan kerran? Kun yleensä syö noin 3-4 tunnin välein niin pitäiskö treenin ja palautumisjuoman jälkeisellä aterialla olla lyhyempi väli? :confused:

Eikös siinä tule välttämättä vähintään 2-3h taukoa syömiseen!?
Siis kun olet syönyt; venaat pari tuntia, menet salille, vedät palkarin ja sitten puolesta tunnista puoleentoista tuntiin ja ateria pöytään!..näin minä teen.. Ja varmaan lähes kaikki muutkin..?

steven_seagal sanoi:
Kun treeninen jälkeen vetää palautumisjuoman niin kuinka nopeasti sen jälkeen pitäis syödä seuraavan kerran? Kun yleensä syö noin 3-4 tunnin välein niin pitäiskö treenin ja palautumisjuoman jälkeisellä aterialla olla lyhyempi väli? :confused:

Mutu tuntumalla heitän, että jos palautusjuomassa on vain nopeita hiilareita ja protuja, niin ruokaa siinä 1-1.5h treenistä.

Itse en nimittäin ainakaan kauempaa kestä. Nyt tarkemmin kuin ajattelen, niin siinä 45min-60min treenin jälkeen mulla on aivan järkyttävä nälkä ja pitää vetää rahkaa kilotolkulla tms. että se lähtee.

Omat systeemit menee yleensä niin, että 2,5-3h ennen treeniä kunnon safkaa, n. 1h ennen treeniä proteiinidrinkki (30g), treenin jälkeen kun olen päässyt kotiin (5-15min) palautusjuoma (p40g h50g) ja suihkuun. Sitten suihkun jälkeen alan tekemään ruokaa, joka syödään sitten 1h-2h palarin jälkeen. Jos alkaa yli ton kahden tunnin menemään, niin maha huutaa jo aika kovaa lisää ruokaa.

edit. Toi drinkki ennen treeniä oli pieni kokeilu, mutta aloin käyttämään sitä lähes aina, koska tuntui että jaksaa treenata paremmin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom