tällaista ehdoteltiin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja comeon
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Jonkin aikaa olen salilla käynyt, en kuitenkaan ole mikään pro. Tarkoituksena olisi saada enemmän lihaa luiden päälle. Seuraavanlaista ohjelmaa ehdoteltiin, tuntuu kyllä ihan OK:lle mutta mielipiteitä kaivataan..

Eli treeni on jaettu kahteen kolmen viikon sykliin:

I kolme viikkoa:

toistot 3x12-14, neljä kertaa viikossa. Kroppa jaettu kuitenkin kolmeen päivään, eli lepoa kullekin ryhmälle tulee hieman alle viikko.
1. rinta, olkapäät, ojentajat
2. jalat
3. selkä, hauis, hartiat

II kolme viikkoa

Samanlainen rytmitys ja samat päivät mutta toistoja noin 6 max. 8

Siirryttäessä 1. kolmen viikon syklistä 2. kolmen viikon sykliin väliin jää 3-5 päivän lepo.

Millaiselta edellä mainittu treeni kuulostaa..?

Mitäs jos tekisit yhden viikon pitempää sarjaa ja toisen viikon lyhempiä ja kolmannen viikon ottasit sitte kevyempänä ja sitte aloittaisit taas tekemään alusta.Alkaa vaan ylikunto vaania, kun ei missään välissä tule kevennystä ohjelmaan.

No en minä kyllä ylikuntoa niin kauhiasti pelkäisi. :)

Itsellä ainakin ne kevyemmät treenit tulee vähän kuin itsestään aina silloin tällöin.

Mun mielestä hyvältä. Kevyen viikon voi tietysti tehdä 7viikon välein tai sitten ei. Aika makuasioita kai. Tuskin se kehitystä huonontaa tai parantaa kovinkaan merkittävästi. :rolleyes:

Originally posted by kvi
No en minä kyllä ylikuntoa niin kauhiasti pelkäisi. :)

Itsellä ainakin ne kevyemmät treenit tulee vähän kuin itsestään aina silloin tällöin.

Sama juttu...ja joskus tulee pakosta pari ylimäärästä lepopäivää esim. viikonloppumenon takia...ja ainahan voi sen kevyemmän viikon pitää jos siltä tuntuu!! Tuntuu vana että sillä ylikunnolla pelotellaan liikaa ja että oon itsekin sitä pelännyt aivan liikaa...ei jokanen aivastus tai kurkun karheus ole välttämättä merkki ylikunnosta!! Mutta en ylikuntoa vähättele missään tapauksessa, olen itsekin ylikunnossa ollut ja mielestäni se on vain koettava jotta tietää rajansa ja oireensa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom