tällänen ohjelma?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nyrkk1
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%

nyrkk1

Banned
Mitäs mieltä sellaisesta treeniohjelmasta, jossa lähettäis esim. 1rm kuormilla, ja yritettäis saada lisää toistoja sarjoihin joka viikko?

Esim. penkki 100kg 1rm, tokalla viikolla yrittäis saada samalla 100kg:llä 2 sarjoja jne.

Kuinka pitkiin sarjoihin asti kannattais sarjat viedä? Tätä varmaankin kannattais tehdä vain pääliikkeissä?

Ongelmana on että jossain vaiheessa se kunto rupeaa tulemaan alaspäin kun meet niin kovissa prosenteissa. Eikä se ykkönen ihan niin nopsaan kehity.

ota mielummin vaikka paino jolla saat 3 toistoa ja yritä saada sillä esim 5-6 toistoa. ei mee hermosto ihan yhtä nopeasti jumiin:)

menee hiukan aikaa ennen ku rupean säätämään tällä. Tuota vois säätää niin että tekee 5rm painolla ja lähtee hakemaan esim 8-10...

Aikasemmin oon koittanu 10x3 sarjoilla ja niihinj tuntu kroppa reagoivan hyvin. tuli voimaa ihan kivasti lisää...

montakos toistoa meinasit tehdä yhdessä treenissä ?:D
jos et ole ollenkaan ykkösiä tehnyt vaan pitempiä sarjoja, niin kyllähän maksimi silloin voi nousta nopeasti vähän, kun saa tuntumaa isoihin rautoihin. mutta luultavasti heikkenet ja rikot itsesi tuollaisella.

ite oon lähteny painoista millä nousee 5toistoa sit seuraavalla viikolla yritän tehdä yhden toiston lisää, ja sitten ku tulee 7 niin lisään painoa 2,5kg, tällä menetelmällä on joka kerta tullu kehitystä, viime kertaa lukuunottamatta ja sekin oli selitettävissä sillä että olin syönyt huonosti, tuli taas huomattua ruokavalion tärkeys!

Lisää ennemmin niitä ykkösiä

vko
1: 1x1x100%
2: 2x1x100%
3: 3x1x100%
4: 4x1x100%

Sitten voi korottaa maksimia ehkä 2,5-5kg. Esimerkki siis nyt ihan vaan sen varalta että jotain puoliälytöntä ohjelmaa haluat kokeilla. Ei noilla toistomäärillä luulisi ylikuntoon menevän kun kovimmassakin treenissä otetaan vain neljä nostoa. Sitäpaitsi itse jättäisin prosentit omassa esimerkissänikin 95 tienoille

Suositut

Back
Ylös Bottom