Hämmästyttävintä oli että useimpien mielestä on vain yksi optimisyvyys joka palvelee kaikkia painonnostosta voimanoston kautta kehonrakennukseen, itse olen luullut että eri lajeissa toimivat eri tekniikat ja liikeradat ja että nelipäistä reisilihasta treenataan kohdistetusti eri tavalla kuin pakaralihasta tai takareisiä, mutta olin väärässä.
Vain puhdas syväkyykky on ainoa oikea tapa kyykätä ja kehittää optimaalisesti nelipäistä reisilihasta, kaikki muu on mutuilua ja broscience myyttejä, kehonrakennuksen ammattilaiset treenaavat väärin, ja heidän kokemuksellaan ei ole merkitystä.
Kyykkääminen hieman voimanostosyvyyden alapuolelle ei missään nimessä riitä, koska perse ei ota lattiaan. Myönnetään olen ollut koko ajan harhaopissa, mutta onneksi valaistuin kun tarpeeksi moni painosti. Luovutan ja myönnän erehtyneeni, jatkakaa samalla tavalla mikään ei voi mennä pieleen.
Mitä sä nyt oikein selität taas? Miksi sun on edelleen niin vaikeaa ymmärtää, että kyse oli ainoastaan siitä, että tutkimuksen mukaan syväkyykky kehittää paremmin etureisien lihaksia kuin vajaa kyykky. Hyvin yksinkertainen juttu, mutta ei. Et vain halua edes ymmärtää. Sössötät vain tuota samaa paskaa koko ajan. "Mutku omat reidet kasvoi näin, mutku EMG-mittaukset, mutku optimaalista on tehdä näin kuin minä teen, mutku hack, mutku Wilenius."