Sylvester Stallonen treenejä. Hyvältä näyttää Sly vieläkin Rocky 6 ikäisekseen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kyllä syltyllä oscari on rocky 1:sen käsikirjoituksesta.
vai luulenko vain?

Luulet. Käsikirjoituksesta on ainoastaan ehdokkuus. Hän oli myös ehdokkaana parhaaksi näyttelijäksi kyseisestä leffasta. Rocky I sai kolme oscaria mm. paras elokuva ja paras ohjaus.

Razzie-palkinnoissa syltty pitää muuten ennätystä 30 ehdokkuudellaan ja 10 voitolla. Itse en kyllä pidä häntä ollenkaan noin surkeana.

"Tuskin" voi jeesus sinun kanssa :offtopic:

Hehe. Juu kyllähän sen jokainen tietää :) Oli varovaisuusvaihde jäänyt päälle.

Paremmassa kunnossa mitä itse koskaan ;) siis tulen olemaan. Ainakin kovasti jaksaa panostaa leffoihin vieläkin, ei tainnut arska t3:een paljon treenata, tosin eihän siinä lihas näkynytkään :)

Paremmassa kunnossa mitä itse koskaan ;) siis tulen olemaan. Ainakin kovasti jaksaa panostaa leffoihin vieläkin, ei tainnut arska t3:een paljon treenata, tosin eihän siinä lihas näkynytkään :)

Kyllä nyt arska oli t3:ssa aika hyvässä kunnossa verratuna ikäänsä. Kannattais ottaa vähän selvää asioista ennenkö alat rustaan tänne nuitta päättömiä postauksia.

Perskeles kun ei muista mikä se sivu oli, jossa arska vähän poseeras t3 kuvauksissa. Kyllä siellä näytti vielä lihaa hyvin olevan.

Kyllä Arska siinäkin terminatorissa alasti kaduilla talsii. Tosin voi olla, että tietokoneella parannetulla kropalla :)

Perskeles kun ei muista mikä se sivu oli, jossa arska vähän poseeras t3 kuvauksissa. Kyllä siellä näytti vielä lihaa hyvin olevan.

Jos joku löytää, niin postatkaa ihmeessä.

Sallikaa minun nauraa. Steven Seagalinkin on hyvä näyttelijä jos Sly:n vertaa.

Stallone oli ihan silmänruokaa nuorempana, mutta on vastenmielistä kun vanha ruuna alkaa leikkiä nuorta oria.
Ei se Stallone niin huono näyttelijä ole. Sillä vaan on todella huonot roolivalinnat, mutta kyllä moni muukin varmaan olisi näytellyt niissä leffoissa kun rahaa tulee. Seagal on sylttyyn verrattuna täysin onneton näyttelijä.

Toinen kommenttisi on suoraansanottuna säälittävän typerä. Minä ainakin arvostan miestä kun jaksaa yrittää päästä uuten alkuun urallaan ja pysyä kunnossa. :david:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei se Stallone niin huono näyttelijä ole.

Riippuu tietysti, mihin vertaa. Esim. Van Dammeen verrattuna Stallonen osaa näytellä. Ja myönnän, että ensimmäisessä Rambossa hän oli todella hyvä. ehkä vika on sitten roolivalinnoissa. Ja muistaakseni Stallonelta on pari kasvohermoa poikki pihtisynnytyksen takia -siitä se vino hymy.

Toinen kommenttisi on suoraansanottuna säälittävän typerä. Minä ainakin arvostan miestä kun jaksaa yrittää päästä uuten alkuun urallaan ja pysyä kunnossa. :david:

Muruseni, minä naisena katselen mieluummin nuorehkoja miehiä vähissä pukeissa kuin vanhoja miehiä. Uraansa voi jatkaa tai yrittää uuteen nousuun myös paita päällä.

En väitä, etteikö Stallonen nykykunto olisi kova ja ansaitsisi kunnioitusta. Kyse on vain siitä ikiaikaisesta panisitko -kysymyksestä. Kyllä sinäkin varmaan näkisit elokuvissa mieluummin yläosattomissa vaikkapa Keira Knightleyn kuin Susan Sarandonin. ;)

Äläs nyt susanhan on vieläkin hehkeä:kuola:
51644750.jpg

:whip: auuuuuuu;)

Jaa ei käytä hormoneita:anssi: .Jätkä on pelkkää hormoonia EIKÖS se just salakuljetellu aineita jossain australiassa.Ja onhan se epäilyttävää kun jätkä on 60:wanha: ja hauikset on meilkein isoimmat koko trilogiassa.Sehän veti ensimmäisissäkin rockyissa huumeita itteensä ja sen kyllä näki.Mutta muuten erittäin erinomainen näyttelijä:5: ja olin itsekin suuri fani (melkein kaikki elokuvat) ja ehkä olen edelleen.

Nämä tämänpäiväiset postaukset saivat oloni jotenkin hämmentyneeksi.. :itku:

Oli miten oli, aika kovassa kondiksessa Stallone oli tossa leffassa. Olipas itse samassa kunnossa tuossa iässä. Tai edes nyt...

ylätalja ja voimapyörä todettu kyllä hyviksi täälläkin. Istumaannousu kepin kanssa ja jumppapalloa en ole testannut.

Pitääkin kokeilla kans joitain sen liikkeitä mitä näkyi tossa lopussa contender-prevideossa.. Teki mieli lähteä takasin salille ton videon jälkeen :D

Tuossa siis se pelkkä contender-pätkä
<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/ifkLTz8g2ic"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/ifkLTz8g2ic" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>

Eihän sylttyä voi verrata svartsenekkeriin, Sly=näyttelijä, joka alotti voimailun, Arska=voimailija, joka alotti näyttelemisen. Eikös Sylvesteri alottanut bodaamisen vasta kun oli kirjoittanut/tehnyt tuon Rocky 1:en, koska halusi itse pääosaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom