Sylvester Stallonen treenejä. Hyvältä näyttää Sly vieläkin Rocky 6 ikäisekseen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
En nyt täysin ymmärrä miksi minua lainasit tähän.

Nyt kun kelasin taakse päin niin en ymmärrä kyllä itekään, vissiin sain tuon kunkkuidean, että mä ja,
just kun luin sun postin :D

Vielä korvaushoidoista; se Muscle Median omistaja/päätoimittaja Bill....joku, jossain artikkelissa vuosituhannen alussa sanoi, olevansa kovasti sitä mieltä, että pitäs alkaa enempi miehille määräileen just noita hormonikorvaushoitoja, notta ikääntyminen ei ihan niin kropassa tuntuisi.
Voishan tuota ottaa jos ihan lääkäri määräis ja sanois että ei mee pallit rusinaksi, motivoishan tuo salillakin varmaan enempi käymään kun tietäis, että tuloksia tulee takuulla :D

Voishan tuota ottaa jos ihan lääkäri määräis ja sanois että ei mee pallit rusinaksi, motivoishan tuo salillakin varmaan enempi käymään kun tietäis, että tuloksia tulee takuulla :D

Puntti vaikuttaa vanhemmalla iällä ihan pirusti lihasten ja voimatasojen pysymiseen. Vois sanoa että eläkeikä on paras ikä aloittaa punttiharrastus, jos haluaa erottua muusta ikäluokasta ;)

Ihan oikein, kyllä mä mieluummin tossa kondiksessa olen ja vanhenen noin kun tulen perus kävelevä ruumis papaksi, elää sitten vaikka lyhyemmän elämän. Tossa demolition man kuvassa näyttää kun sairastas neekerisankkeria eli lymphogranuloma venereumia kun on nivuset tolleen turvoksissa. Mikähän siinä on että noi jalat on aina ollu tollaset tikut, ei vissiin tykkää juuri kyykätä :D

Mä en mistään juuri mitään tiiä, mutta muistan elävästi kuulleeni tai lukeneeni jutun ysäriluvulla, että Syltty olisi Demolition manin aikoihin käyttänyt kuvauksissa jotakin ainetta tms. joka aiheuttaa kehossa ns. keinotekoisen pumpin ja saa siten lihakset näyttävämmän näköisiksi. Oli tämän kuulemani jutun perusteella itse todennut lopettavansa aineen käytön kyseiseen leffaan, koska aiheuttaa kehossa kipua.

En tiedä todenperäisyyttä. Tuli vaan mieleen. En edes tiedä mikä voisi olla semmoinen aine, mutta kai noita on monenmoista.

Mä en mistään juuri mitään tiiä, mutta muistan elävästi kuulleeni tai lukeneeni jutun ysäriluvulla, että Syltty olisi Demolition manin aikoihin käyttänyt kuvauksissa jotakin ainetta tms. joka aiheuttaa kehossa ns. keinotekoisen pumpin ja saa siten lihakset näyttävämmän näköisiksi. Oli tämän kuulemani jutun perusteella itse todennut lopettavansa aineen käytön kyseiseen leffaan, koska aiheuttaa kehossa kipua.

En tiedä todenperäisyyttä. Tuli vaan mieleen. En edes tiedä mikä voisi olla semmoinen aine, mutta kai noita on monenmoista.

Aijaa :D En oo kyllä itse koskaan kuullutkaan sellaisesta aineesta, kaippa tuollaista ois jossain skaboissakin käytetty jos tollanen olis. Toki noissa leffoissa varmasti vedetään paikat pumppiin jotenkin ennen kohtausta.

Ainakin Vin Diesel on kertonut pitävänsä käsipainoja aina hollilla juuri ennen otosta, niin voi vetästä niillä nopeat pumpit käsivarsiin ennen kuin kamerat alkaa pyöriä.

Ja Syltty treenaili tälläsellä tota Rocky IV:tä varten, missä kaveri on kyllä perkeleen kovassa kunnossa (eikä Dolphkaan missään huonossa ollut): http://www.fitness-and-bodybuilding-workouts.com/sylvester-stallone-work-out.html

Oli perkeleen kova, kun kesällä tuli vedettyä ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sylvester Stallone to appear at the BPI Sports/Image Sports at Olympia 2014 booth #1316 - Saturday September 20th.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Olisiko tollanen NTP ja pystypunnerruksen vuorottelu fiksu liike?
Tuolle on nimikin eli Bradford Press. Joskus vuonna miekka ja kivi siitä oli M&F:ssä juttua. Itsellä ei erityistä kokemusta, joskus muutaman kerran kokeillut. IMO enemmän sellainen pumppailuliike.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom