Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
e. eiku...
En nyt täysin ymmärrä miksi minua lainasit tähän.
Voishan tuota ottaa jos ihan lääkäri määräis ja sanois että ei mee pallit rusinaksi, motivoishan tuo salillakin varmaan enempi käymään kun tietäis, että tuloksia tulee takuulla :D
Ihan oikein, kyllä mä mieluummin tossa kondiksessa olen ja vanhenen noin kun tulen perus kävelevä ruumis papaksi, elää sitten vaikka lyhyemmän elämän. Tossa demolition man kuvassa näyttää kun sairastas neekerisankkeria eli lymphogranuloma venereumia kun on nivuset tolleen turvoksissa. Mikähän siinä on että noi jalat on aina ollu tollaset tikut, ei vissiin tykkää juuri kyykätä :D
Mä en mistään juuri mitään tiiä, mutta muistan elävästi kuulleeni tai lukeneeni jutun ysäriluvulla, että Syltty olisi Demolition manin aikoihin käyttänyt kuvauksissa jotakin ainetta tms. joka aiheuttaa kehossa ns. keinotekoisen pumpin ja saa siten lihakset näyttävämmän näköisiksi. Oli tämän kuulemani jutun perusteella itse todennut lopettavansa aineen käytön kyseiseen leffaan, koska aiheuttaa kehossa kipua.
En tiedä todenperäisyyttä. Tuli vaan mieleen. En edes tiedä mikä voisi olla semmoinen aine, mutta kai noita on monenmoista.
Tuolle on nimikin eli Bradford Press. Joskus vuonna miekka ja kivi siitä oli M&F:ssä juttua. Itsellä ei erityistä kokemusta, joskus muutaman kerran kokeillut. IMO enemmän sellainen pumppailuliike.Olisiko tollanen NTP ja pystypunnerruksen vuorottelu fiksu liike?