Sylvester Stallonen treenejä. Hyvältä näyttää Sly vieläkin Rocky 6 ikäisekseen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
radial sanoi:
Muistaakseni Sylvillä on revähtänyt tuo toinen rintalihas niin pahasti että se jouduttiin kiinnittämään jollain epäorgaanisilla jutuilla. Elikkä oisko jotain rautalangan tapaista tuolla pectoraliksessa joka pitää sen paikallaan(?)

Virallisilla sivuilla luki, että mies oli treenannut Franco Columbon kanssa Rocky kakkosta (1979) varten jolloin rintalihas repesi.

rambo2.jpg

Tosi friikin näköinen tuo rintalihas.

radial sanoi:
Muistaakseni Sylvillä on revähtänyt tuo toinen rintalihas niin pahasti että se jouduttiin kiinnittämään jollain epäorgaanisilla jutuilla. Elikkä oisko jotain rautalangan tapaista tuolla pectoraliksessa joka pitää sen paikallaan(?)

:anssi: Se tuli vietnamissa (rambo 2), kun se ryssä piti sitä siinä sähköhetekassa ja leikkas siltä rambon omalla puukolla rintalihaksen poikki.
No rambohan potkas kaverin menemään ja ampu ne lopulta kaikki jousipyssyllä. :)

Sly on penkannut 280kg 75 kiloisena sotilaspenkistä pysäytyksellä ilman mitään paitaa rintalihas revähtäneenä. Itse minulle kertoi, kun oltiin gold`s gymillä tässä yks ilta. :)

Sly on muuten myös minun idoli (ainakin enemmän kuin antti tuisku) :)

mr thunder sanoi:
Sly on penkannut 280kg 75 kiloisena sotilaspenkistä pysäytyksellä ilman mitään paitaa rintalihas revähtäneenä. Itse minulle kertoi, kun oltiin gold`s gymillä tässä yks ilta. :)

Heheh hyvä vitsi...

Gangst3ri sanoi:
imgpush.php3

Ei se aina tikissä ole ollut.
Tässäkin kuvassa lihasta normaalia enemmän mutta ei Rocky / Rambo kuasissa.

No onhan tuossa selkeesti lihasta,kuten kaikki voivat sen todeta yhdessä mielin..

Mutta paskan jauhannasta totiseen tekstiin :eek: Kyllä Syltty on ollut ja on hemmetin kovassa kunnossa, no doubt. Ja syltty on hyvä näyttelijä :haart:

Pystysoutaja sanoi:
paljonkohan stallone on ottanu penkistä parhaimmillaan? :o onko muuten tietoa millon rambo 4 ilmestyy? tarkkaa ajankohtaa?

Olenko käsittänyt väärin? Eikös se ollut Rocky 6, joka ilmestyy?
Vai ilmestyykö kenties molemmat?

Muistaakseni rambosta luovuttiin (juoni tiivistyi rambon osama bin ladenin kiinni saamiseen) ja Rocky Balboa palaa kehään. :)

Rambosta ei ole luovuttu. Tällä hetkellä leffa on pre-production-vaiheessa. Kuvaukset alkavat näillä näkymin kesällä/syksyllä. Näyttelijävalintoja on jo tehty jonkin verran.

Täältä löytyy usein päivittyvää tietoa:
http://www.stallonezone.com/

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Massa-Masa sanoi:
Helvetin kovas kunnos sly vieläkin, verrattuna ihan minkä ikäiseen tahansa. Täytyy antaa respectiä tosta!

Samaa mieltä,aika surkeelta lihaksettomalta reppanaltahan hän näyttää johonkin massamonsteriin verrattuna mutta on tollasessa kropassa jo tavoitetta monelle.

NaturalMale sanoi:
Stallone rupeaa Rambo 4, tekoon heti kun saa Rocky 6 valmiiksi. Rambo 4 on valmis joskus v 2007 ensiillasta eo ole tietoa.

Stallone yrittää päästä takaisin Hollywoodin kärkinimiin? Ja eikö hän suunnitellut Arskan kanssa jotain toimintaleffaa myös?

pikkujöpö sanoi:
Samaa mieltä,aika surkeelta lihaksettomalta reppanaltahan hän näyttää johonkin massamonsteriin verrattuna mutta on tollasessa kropassa jo tavoitetta monelle.

no kyllähän coleman natuna vie 10-0 stallonea. ihan :anssi: , että kumpikaan em. herroista olisi natu.

NaturalMale sanoi:
Stallone rupeaa Rambo 4, tekoon heti kun saa Rocky 6 valmiiksi. Rambo 4 on valmis joskus v 2007 ensiillasta eo ole tietoa.

Taitaa olla Stallonella joku kuudenkympin kriisi meneillään kun pitää tehdä Rambo ja Rocky vielä kerran (taas kerran). :)

Tiukassa, sopusuhtaisessa kunnossa on kyllä pitäny ittensä vuosikymmenien ajan.

ebeni sanoi:
Las vegasissa oli syltty :)
vähän kummaa roolia veti mutta sen virne on kyl aina ilo nähdä:)

ja oli kyl aiva eri sarjassa sen Ed Delinen kanssa ku vertas... :D
aivan samalla linjalla kanssasi :D

Mun kaaliin ei vaan uppoa, että miksi nämä iänikuiset natu or not -väännöt on aina tungettava mukaan. Vitunko väliä sillä on, kun kyse on vain jonkun nykykunnon näyttämisestä. Ei tartte vängätä, että kuinka se kunto on saavutettu: sillä ei ole väliä, sillä kovalta se näyttää silti. Ja jos nyt pitäisi jotain kritiikkiä Syltyn kunnosta antaa, niin jalkatreenit on näemmä jäänyt hieman vähemmälle...

Suositut

Back
Ylös Bottom