Sylvester Stallonen treenejä. Hyvältä näyttää Sly vieläkin Rocky 6 ikäisekseen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mulla taitaa olla huonot silmät, mutta minusta Flo-Ridan selkä näyttää aivan paskalta.

Kisa kireä

sylvester_stallone_2314738.jpg

theexpendablesspl92176_001.jpg

Olen varmaan sanonut saman jo joskus aikaisemminkin, mutta Sylvester Stallone on hienoin mies, jota pallo päällään kantaa. Pitääpä kattoa taas netistä joku Syltyn treenivideo ja painua salille.:puntti:

En tiedä vääristääkö vai onko minun silmissä vikaa mutta melko laihoilta näyttää syltyn jalat eteenkin tossa ensimmäisessä kuvassa näistä "uusimmista".

Viimeksi muokattu:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
KIIIRE!!!!!!!! Meneekö ihan perseelleen jos katsoo Rocky III:n vaikka ei ole nähnyt kuin ykkösen, eli kakkonen puuttuu?

JN: oletkin nähnyt kaikki aiemmin :P No, katsoin tuon kolmosen enkä kuollut. Yritin metsästää kakkosta tänään muttei tärpännyt, pitänee tilata.

Perskeles, en ole noita ikinä hyödyntänyt niin ei tullut mieleenkään vuokrata. En kyllä enää lähde kaupungille, bussikortti meni vanhaksi ja hinnat ovat kovia... no, treenataan tämä ilta pohkeita. Viisi sarjaa tehty, ainakin 15 jäljellä :)

Mukavasti virukset ovat tuhonneet koneeni siihen malliin etten pysty streamina katsomaan mitään. Mutta mukavahan tämä on huomata että porukka jakelee innoissaan neuvoja miten pääsen katsomaan Rockya :D Kello on joka tapauksessa sen verran että ei tässä enää leffoja katsella. Ostan/vuokraan tuon myöhemmin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom