Ja onhan Syltyssä toki sekin ero meihin tavallisiin suomalaisiin, että hän ei istu ryyppäämässä aina kun seuraavana päivänä ei ole töitä.
Todennakoisesti totta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja onhan Syltyssä toki sekin ero meihin tavallisiin suomalaisiin, että hän ei istu ryyppäämässä aina kun seuraavana päivänä ei ole töitä.
Olen aika lailla Miken kanssa samalla kannalla. Mutta on tassa meihin tavallisiin 30+ -tapauksiin erojakin:
- Mahdollisuus keskittya ja treenata ja syoda saannollisesti, jopa lahes ammattimaisesti, keho kun on kuitenkin Syltyn tapauksessa hanen uransa tarkein paaoma.
- Tarvittavat varat saada parhaat ruoat, lisaravinteet ja valineet kayttoonsa tilanteessa kuin tilanteessa
- Henkilokohtainen valmentaja ja treenikaveri nostamaan harjoitustehoja aina, kun silta tuntuu
- Varmistettu kasvuhormonien kaytto, todennakoisesti jo vuosien ajan. Piikkauksessa kaytetty laakevalmisteita jo 80-luvulta lahtien.
Itse en todennakoisesti koskaan paase vastaavaan, mutta lahtokohdatkin ovat erilaiset. Suurin osa yli 50-vuotiaista suomalaismiehista on paivatoissa 6-10 tuntia/paiva, heilla on perhe huollettavana ja kaytannon tyot on tehtava itse. Syltylla ei ole mitaan naista huolista harteillaan.
Käsittääkseni vegetaarinen-ruokavalio, eli ei ihan sananmukainen kasvissyöjä (vegaani). Kuuluu osaksi johonkin anti-ikääntymis-dieettiin.Jostai olin lueskelevani että Sylvester Stallone olisi vegaani? Saattaa olla kyllä ihan paskanjauhantaa.
Käsittääkseni vegetaarinen-ruokavalio, eli ei ihan sananmukainen kasvissyöjä (vegaani). Kuuluu osaksi johonkin anti-ikääntymis-dieettiin.
sly on kyllä vitunmoinen äijä! En ymmärrä miten jaksetaan jauhaa "syltyl on rahaa, syltyl sitä, syltyn mutsil on isommat munat ku mun mutsilla"-paskaa.
Ei kukaan pakota suomalaisia +30 äijiä syömään sitä roskaa ja dokaamaan viikonloppusin.
tunnen monia vanhempia äijiä mitkä on kovassa kunnossa, enemmän ja vähemmän pitkiä päiviä tekeviä. Ja tunnen myös huonokuntosia.
Ainut ero on siinä että ne huonokuntoset jauhaa sitä paskaa ku ei kerkee tai jaksa ja eukko sitä eukko tätä. Kun taas ne kovakuntoset käyttää sitä kaljanlipitysaikaa eväiden valmistamiseen ja treenaamiseen yms. eikä kitinään siitä ku ei kerkee.
Herranjestas sentään.
Lähettäkää ny vaikka s-postia syltylle et oot oikeesti ihan vitun huono jätkä ku lyöt kasvua ja sul on rahaa ja firmat ja kaikki.
Ei kukaan pakota suomalaisia +30 äijiä syömään sitä roskaa ja dokaamaan viikonloppusin.
tunnen monia vanhempia äijiä mitkä on kovassa kunnossa, enemmän ja vähemmän pitkiä päiviä tekeviä. Ja tunnen myös huonokuntosia.