Syltty 62v. kuosissa

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
62 vuotias kaveri on vitunmoisessa tikissä ja jengi valittaa horkankäytöstä.

Seuraavaks varmaan lopetatte kaiken LSD:n vaikutuksen alaisena tehdyn musan kuuntelemisen.

Jostai olin lueskelevani että Sylvester Stallone olisi vegaani? Saattaa olla kyllä ihan paskanjauhantaa.

Olen aika lailla Miken kanssa samalla kannalla. Mutta on tassa meihin tavallisiin 30+ -tapauksiin erojakin:
- Mahdollisuus keskittya ja treenata ja syoda saannollisesti, jopa lahes ammattimaisesti, keho kun on kuitenkin Syltyn tapauksessa hanen uransa tarkein paaoma.
- Tarvittavat varat saada parhaat ruoat, lisaravinteet ja valineet kayttoonsa tilanteessa kuin tilanteessa
- Henkilokohtainen valmentaja ja treenikaveri nostamaan harjoitustehoja aina, kun silta tuntuu
- Varmistettu kasvuhormonien kaytto, todennakoisesti jo vuosien ajan. Piikkauksessa kaytetty laakevalmisteita jo 80-luvulta lahtien.

Itse en todennakoisesti koskaan paase vastaavaan, mutta lahtokohdatkin ovat erilaiset. Suurin osa yli 50-vuotiaista suomalaismiehista on paivatoissa 6-10 tuntia/paiva, heilla on perhe huollettavana ja kaytannon tyot on tehtava itse. Syltylla ei ole mitaan naista huolista harteillaan.

Sepä se, elämä on tältäosin joukko huomaamatta tehtyjä valintoja ja omasta tuttavapiiristä osa alle kolmekymppisistäkin on jo huonossa hapessa, ei liikuntaa, ruokavalio on mitä sattuu, vähä vapaa aika menee muijan kanssa taloutta pitäessä ja yöt kavereiden kanssa dokaillessa.
Itse pyrin siihen että mahdollisimman vähän näistä ongelmista kertyy omalle kohdalle, mutta viimeinen silaus on kuitenkin aina setelinipun paksuudesta kiinni.

Jostai olin lueskelevani että Sylvester Stallone olisi vegaani? Saattaa olla kyllä ihan paskanjauhantaa.
Käsittääkseni vegetaarinen-ruokavalio, eli ei ihan sananmukainen kasvissyöjä (vegaani). Kuuluu osaksi johonkin anti-ikääntymis-dieettiin.

Käsittääkseni vegetaarinen-ruokavalio, eli ei ihan sananmukainen kasvissyöjä (vegaani). Kuuluu osaksi johonkin anti-ikääntymis-dieettiin.

Googlettamalla löydätte Stallonen lakto-vegetaarisen dieetin, jota hän on joskus noudattanut pudottaessaan painoa. Välillä hän on sitten syönyt enemmän kalaa, kanaa yms. Hän ei siis ole vegaani = käyttää pelkkiä kasvikunnan tuotteita.

sly on kyllä vitunmoinen äijä! En ymmärrä miten jaksetaan jauhaa "syltyl on rahaa, syltyl sitä, syltyn mutsil on isommat munat ku mun mutsilla"-paskaa.

Ei kukaan pakota suomalaisia +30 äijiä syömään sitä roskaa ja dokaamaan viikonloppusin.
tunnen monia vanhempia äijiä mitkä on kovassa kunnossa, enemmän ja vähemmän pitkiä päiviä tekeviä. Ja tunnen myös huonokuntosia.
Ainut ero on siinä että ne huonokuntoset jauhaa sitä paskaa ku ei kerkee tai jaksa ja eukko sitä eukko tätä. Kun taas ne kovakuntoset käyttää sitä kaljanlipitysaikaa eväiden valmistamiseen ja treenaamiseen yms. eikä kitinään siitä ku ei kerkee.

Herranjestas sentään.
Lähettäkää ny vaikka s-postia syltylle et oot oikeesti ihan vitun huono jätkä ku lyöt kasvua ja sul on rahaa ja firmat ja kaikki.

Harva pystyy pitämään kondiksen tuollaisena nuoresta kollista yli kuuskybäseksi. Varmaan on stereot maistunut, mutta silti uskomaton saavutus. Kokeilihan syltty punkerona olemista Copland leffan aikana, mutta ei kuiteskaan käynyt Edelmaneja. Harva huippu-urheilijakaan jaksaa enään vanhemmalla iällä pitää kiloja kurissa. Mukava nähdä syltyn kunto 70 vuotiaana jos sinne selviää.

sly on kyllä vitunmoinen äijä! En ymmärrä miten jaksetaan jauhaa "syltyl on rahaa, syltyl sitä, syltyn mutsil on isommat munat ku mun mutsilla"-paskaa.

Ei kukaan pakota suomalaisia +30 äijiä syömään sitä roskaa ja dokaamaan viikonloppusin.
tunnen monia vanhempia äijiä mitkä on kovassa kunnossa, enemmän ja vähemmän pitkiä päiviä tekeviä. Ja tunnen myös huonokuntosia.
Ainut ero on siinä että ne huonokuntoset jauhaa sitä paskaa ku ei kerkee tai jaksa ja eukko sitä eukko tätä. Kun taas ne kovakuntoset käyttää sitä kaljanlipitysaikaa eväiden valmistamiseen ja treenaamiseen yms. eikä kitinään siitä ku ei kerkee.

Herranjestas sentään.
Lähettäkää ny vaikka s-postia syltylle et oot oikeesti ihan vitun huono jätkä ku lyöt kasvua ja sul on rahaa ja firmat ja kaikki.

Mistä ihmeestä sinä nyt kateuskortin keksit pöytään lätkäistä? Lähetä sinä stallukalle fanipostia asiasta ja itse tekemä piirustus kuin pikku-kakkoseen konsanaan ja muista kertoa kovista kavereistasi jotka tekevät hyviä eväitä eivätkä kitise :david:

Niinhän se tuntuu olevan monella. Ei treenata tosissaan pitäen elämäntapoja samalla kunnossa. Seuraavaksi kitistään niiden kustannuksella, jotka oikeasti omistautuvat lajille. Mun nykyisen treenipaikan omistaja on karvan päälle 60v rautakuntoinen ukko. Sällillä oli tänään maastavetotangossa 240kg painoa siinä vaiheessa kun lähdin kämpille. Tarkoitus hänellä oli tehdä ykkönen 275kg:lla, ennätys kuulemma 285kg... Siinä on tavoitetta monelle nuoremmallekin tehdä koskaan tuollaista ykköstä saati sitten että 60v+ iällä vielä menisi. Offtopic:iahan tämä on, mutta kunniaa kaikille niille, jotka vielä "wanhanakin" jaksavat painaa ja näyttää mallia nuoremmille. Antaa uskoa omaan treeniin ja elämään, kun näkee ettei ole pakko wanhentua huonolla tyylillä pallomahan ja pyörätuolin kera :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom