Syltty 62v. kuosissa

Onko sillä tossa iässä niin kauheasti väliä? Ennemmin sitä kuolee pari vuotta nuorempana ja pääsee vielä jakkaralta ylös, kun rapistuu rusinaksi sängyssä.

Vittu mitä paskaa.

Oon nähny todella hyvä kuntosia 60-85 vuotiaita eikä mitään horkkaa tarvita. Tosin ei nyt mitään lihaksikkaita ole, mutta kun elää terveellisesti ja pitää koko ajan kunnosta huolta, voi elää todella pitkään ja olla "kovassa" kunnossa, siis ikäisekseen.

Stallonea yhtään väheksymättä,hieno ura yms. mutta ei nyt anneta hämätä tosiaan tosiasioiden että vaikka näyttää olevan ikäisekseen kunnossa niin tiedä sitten missä kunnossa ne sisäelimet oikeesti on. Hampaat todennäkösesti valkastu ja botoksia naama täynnä ja muuta "pientä".

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Varmaan ottanu nuo rumat tatskat noiden olkapäiden suonikohjujen takia

Vähän vaikea uskoa, että pelkästään suonikohjujen takia ottaisi noin isot tatuoinnit. Mutta toisaalta, Amerikassa kaikki on toisin.

Vittu mitä paskaa.

Oon nähny todella hyvä kuntosia 60-85 vuotiaita eikä mitään horkkaa tarvita. Tosin ei nyt mitään lihaksikkaita ole, mutta kun elää terveellisesti ja pitää koko ajan kunnosta huolta, voi elää todella pitkään ja olla "kovassa" kunnossa, siis ikäisekseen.

Enkai oo missään vaiheessa väittänyt, ettei kunnossa voisi olla tuon ikäisenä ilman roinaa, vaikka edellisen postin noin kirjoitinkin, että sitä paskaa sitten.

Kyllä respectiä lähtee täältä päin :rock:

Rambo 4 on helvetin kova leffa!

Rankkaa ku se loppumusa se rauhallinen sävellys lähtee soimaan ja Stallone kattoo siellä kalliolla alas :P

Vittu mitä paskaa.
Ei ole mitään paskaa. Pointti ei tainnut olla kunto, vaan se, että tossa iässä pikku dropittaminen voi tosiaan nostaa elämänlaatua. Jenkeissähän on näitä "nuorennushoitoja" joissa äijille annetaan hiukan horkkaa kun oma teston tuotanto alkaa heikkenemään. Enkä tosiaan laske sellaista edes roinaamiseksi, vaan lähinnä korvaushoidoksi.

Mutta menee sen verran jo ohi aiheen, että mun puolesta tää juttu jää tähän yhteen postiin.

Jenkeissähän on näitä "nuorennushoitoja" joissa äijille annetaan hiukan horkkaa kun oma teston tuotanto alkaa heikkenemään.
On tuota "nuorennushoitoa" suomessakin. Kutsutaan juurikin nimellä korvaushoito.

Ihme whinee taas tästäkin. Käsittääkseni kukaan ei ole väittänyt että "Onpas Syltty kovassa kunnossa ikäisekseen NATUNA!!!"
Heti hirvee märy ja itku; "Nii mutq se o vetäny horggaa ja sil on ihan rumat tatskaktii. Mä oon ainaki yhtä kovas kunnossa ihan natuna ku oon ton ikänen!"
Mitä sitten vaikka se on vetäny piikkiä tuohon kuntoon? Ihan ko ne lihat tulis persettä raapimalla ja sängyssä makaamalla kun piikittää. Joutuu se 62 vee Sylttykin perseensä silti raahaamaan salille säännöllisesti ollakseen tuossa kunnossa.
Fakta on se että Syltty 62 vee on kuosissa, kuten kuvista näkyy. Piste.

On tuota "nuorennushoitoa" suomessakin. Kutsutaan juurikin nimellä korvaushoito.
Juu, mutta erona näillä on se, että jenkeissä sieltä saa keski-ikäinen äijäkin reseptin ihan sormia napsauttamalla suunnilleen ilman mitään tutkimuksia. Tästähän on joku dokumenttikin tehty, muistaakseni niitä Morgan Spurlockin 30-päivää dokkareita.

e: Näinhän se taas jäi siihen yhteen postiin...

Testo tuossa iässä on orastavalle eturauhassyövälle vähän sama kun heittäis bensaa liekkeihin. Tosin jos määrät on kohtalaiset niin ei kait tuo ole ongelma.

Luulen, että käyttävät paremminkin kasvua ja testoa suht maltillisesti. Kasvuahan ne markkinoi suht tehokkaasti noilla Anti Aging klinikoilla.

Paitsi että syltty on natu!

Varmistettu on

Siis missä tuo Rambo 5 on varmistettu?
Itse kuullut vai nettä Rambo 4 olisi päätös ja en löytänyt mitään huhua edes movie databasesta tuosta Rambo 5:sta.

Siis missä tuo Rambo 5 on varmistettu?
Itse kuullut vai nettä Rambo 4 olisi päätös ja en löytänyt mitään huhua edes movie databasesta tuosta Rambo 5:sta.

Kyllä siitä taitaa olla jo IMDB:ssä ja Wikipediassa, ja kutosestakin jo huhuja.

Kyllä on kunnioitettavassa kunnossa, ei voisi väittää olevan kovinkaan paljon yli 40v. Ja onhan tuo kasvua kiskonut, mutta ketä kiinnostaa. Varmasti treeni, joka on johtanut droppeihin, on tuonut mukanaan terveen ruokavalion ja onhan noita aikaisemmin kuolleita näyttelijöitä vaikka millä mitalla pistää viereen.

Jotkut voi paheksua muna ojossa Syltyn droppien käyttöä hyväksyen silti täysin rinnoin laajan joukon tähtiä, jotka ovat huumeista riippuvaisia.

Miettikääs sitä, että kuinka pahaa se lievä droppien käyttö oikeastaan on kun ajatellaan mitä nuo muut kiskoo? Kun River Phoenix heitti lusikan nurkkaan heroiinin ja kokaiinin yliannostuksesta, niin vastaavan iän jälkeen Syltty on dallannut tällä pallolla 39 vuotta.

Olen aika lailla Miken kanssa samalla kannalla. Mutta on tassa meihin tavallisiin 30+ -tapauksiin erojakin:
- Mahdollisuus keskittya ja treenata ja syoda saannollisesti, jopa lahes ammattimaisesti, keho kun on kuitenkin Syltyn tapauksessa hanen uransa tarkein paaoma.
- Tarvittavat varat saada parhaat ruoat, lisaravinteet ja valineet kayttoonsa tilanteessa kuin tilanteessa
- Henkilokohtainen valmentaja ja treenikaveri nostamaan harjoitustehoja aina, kun silta tuntuu
- Varmistettu kasvuhormonien kaytto, todennakoisesti jo vuosien ajan. Piikkauksessa kaytetty laakevalmisteita jo 80-luvulta lahtien.

Itse en todennakoisesti koskaan paase vastaavaan, mutta lahtokohdatkin ovat erilaiset. Suurin osa yli 50-vuotiaista suomalaismiehista on paivatoissa 6-10 tuntia/paiva, heilla on perhe huollettavana ja kaytannon tyot on tehtava itse. Syltylla ei ole mitaan naista huolista harteillaan.

Olen aika lailla Miken kanssa samalla kannalla. Mutta on tassa meihin tavallisiin 30+ -tapauksiin erojakin:
- Mahdollisuus keskittya ja treenata ja syoda saannollisesti, jopa lahes ammattimaisesti, keho kun on kuitenkin Syltyn tapauksessa hanen uransa tarkein paaoma.
- Tarvittavat varat saada parhaat ruoat, lisaravinteet ja valineet kayttoonsa tilanteessa kuin tilanteessa
- Henkilokohtainen valmentaja ja treenikaveri nostamaan harjoitustehoja aina, kun silta tuntuu
- Varmistettu kasvuhormonien kaytto, todennakoisesti jo vuosien ajan. Piikkauksessa kaytetty laakevalmisteita jo 80-luvulta lahtien.

Itse en todennakoisesti koskaan paase vastaavaan, mutta lahtokohdatkin ovat erilaiset. Suurin osa yli 50-vuotiaista suomalaismiehista on paivatoissa 6-10 tuntia/paiva, heilla on perhe huollettavana ja kaytannon tyot on tehtava itse. Syltylla ei ole mitaan naista huolista harteillaan.
Ja onhan Syltyssä toki sekin ero meihin tavallisiin suomalaisiin, että hän ei istu ryyppäämässä aina kun seuraavana päivänä ei ole töitä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom