Itse olen huomannut, että arjen tehokkuus ja järjestelmällisyys auttaa pääsemään haasteellisten vuodenaikojen yli. Eli suoraan töistä salille jos mahdollista, ruuat valmiiksi, treenikamat aamulla tai edellisenä päivänä kasaan jne, näin pienenee salillelähtökynnys. Itse olen myös onnistunut käyttämään treenibuusteria loistavana salillepakottajana. Eli heti kun työt loppuu, (tai jos on pakko käydä kotona ennen salille lähtöä niin heti kotiin tullessa) treenibuusteri naamaan. Vaikkei tekisi juuri silloin yhtään mieli mennä salille tai ainakaan tehdä raskasta treeniä, niin vartin sisään alkaa semmoset pärinät (ainakin allekirjoittaneella) että on "pakko" lähteä salille. Ja silloin kun oikein kunnolla vituttaa, lähden salille ajatuksella; "oon siellä vain n.30 minuuttia, venyttelen ja teen vähän esim. takaolkapäitä" Sitten matkalla salille tai viimeistään salilla alkaa buusteri pärisemään sen verran että tekee yleensä ainakin 90% normaalitreenistä.
Motivaatiota on kaikilla lähes samanverran, toiset vaan osaa hyödyntää sitä paremmin. Vanhaa asiaa ja kuulostaa henkimaailman jutuilta, mutta kun ei vatvo ja kääntele ja töki niitä "paskoja" asioita, eli ei koko aikaa toistele; helvetti kun on pimeää, ei tee mieli treenata, ei oo aikaa mihinkään, niin aivotkin pikkuhiljaa oppii paremmin sen hyvänolontunteen ja tekemisen yhteyden. Jos oli liian monimutkainen selitys, niin tästä -> ÄLÄ VALITA TURHISTA ASIOISTA, ne turhat asiat on vähän ku wannabe-kehonrakentajat -> mitä enemmän niitä kahtoo, sitä enemmän ne pullistelee, eli yrittää näyttää isommalta kuin onkaan.
Treeni-intoa kaikille, älkää antako syksyn masentaa!