Syksyn bulkkausketju 2012 (ns. mikä v*tun sixpack?)

Jos on probleemeja painon kanssa, niin tee aamupala tehosekoittimella. 4dl kaurahiutaleita(160g), 0,5l täysmaitoa, 30g heraa = ~1000kcal. Menee hörppien alas. Illalla kylmäpuristettua oliiviöljyä proden kanssa. Helppoja kaloreita ja vähän laadukkaampia kuin malto. Toki treenin jälkeen maltot palkkariin. Iltasella käsittelemättömät pähkinät myös jees. Paljon kaloreita ja hyviä rasvoja..

Huh, kuulostaa täyttävältä mut pitänee kokeilla ku tuli eukon kans ostettua tuo tehosekotinki männä kuukautena.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla on semmonen ongelma, että kun vedän aamupalaksi 250g rahkaa myslillä, kolme leipää ja kaksi kananmunaa, sen jälkeen välipalaksi malto/hera sheikin, niin en jaksa oikeasti syödä tarpeeksi päiväruoalla. Sama juttu iltaruoan kanssa, rahka-mysli-rypsiöljy-välipalan jälkeen en todellakaan jaksa syödä tarpeeksi illallista.. Pitäis ehkä karsia noista välipaloista vähän pois..

Kannattaa juoda vettä runsaasti päivän aikana. Venyttää sitä vatsalaukkua ja ruokaakin mahtuu enemmän. Itsellä ainakin toiminut todella hyvin.

Mulla on semmonen ongelma, että kun vedän aamupalaksi 250g rahkaa myslillä, kolme leipää ja kaksi kananmunaa, sen jälkeen välipalaksi malto/hera sheikin, niin en jaksa oikeasti syödä tarpeeksi päiväruoalla. Sama juttu iltaruoan kanssa, rahka-mysli-rypsiöljy-välipalan jälkeen en todellakaan jaksa syödä tarpeeksi illallista.. Pitäis ehkä karsia noista välipaloista vähän pois..

Tai sitten laittaa ton rahka-mysli-rypsiöljy(-maito-marja)-välipalan tehosekottimeen. Se ei täytä niin paljoa.

Vielä kesällä mentiin kestävyysurheilun ehdoilla, ja paino oli 175/70. Alkusyksy laiskoteltiin ja kerrytettiin läskiä, paino nousi -> 73 kg. Nyt on muutama viikko reenattu tosissaan punttia ja sapuskat on kohdallaan, paino nyt 76,5 kg. Peili todistaa että jotain muutakin on kroppaan tullut kuin läskiä. :) Treenimuotona on 2-jakoinen kotitreeni, kyykky/pohkeet ja ylävartaloliikkeitä vaihdellen aikalailla usein failureen vedettynä, ja ruokana menee erittäin paljon rasvatonta raejuustoa kera ananasmurskan, ja Valion maitorahkaa mehukeitolla höystettynä. Palautusjuomana ja silloin tällöin välipaloina Fastin hera 80 proteiinijauhe ja malto 6. Kaloreita päivässä n. 3500 ja päivän duunit kevyttä toimistyötä.

Tää toimii mulla, saa nähdä kuinka kauan.

Pakko purkaa tätä turhautumista tännekin. argh... :wall:

Paino pyörinyt samoissa lukemissa nyt reilu kk:n (173/+-80), eikä meinaa ruho ottaa lisää lukemaa mittariin sitten millään.. ja tavoite on +82 vuoden loppuun mennessä. Kait se on taas kerran todettava oma surkeutensa ja otettava itseään niskasta kii. SYÖ SITÄ RAHKAA!!!

Oli pakko päästä avautumaan, kyl tää tästä. Voi olla, että meidän pöydässä on tänä jouluna kaksi isoa kinkkua. :joulu1:

hötön ja nesteen kerääminen on helppoa. pihvin taikominen onki iha eriasia , hitaasti hyvä tulee ^^

ite en millään jaksa uskoa näihin puolessa vuodessä 10kg lihasta hommiin, ellei kyseessä ole superlahjakas aloittelija.

Joo vois päivitellä vähän omaa tilannetta.. Kunnon bulkki alkoi lokakuun alussa 93,2 kilon elopainossa ja tämän hetkinen tilanne on 98.7 kiloa! En todellakaan väitä että kaikki olisi tullut lihaksena mutta aika tyytyväinen olen peilikuvaan eikä fläsää omasta mielestä vielä hirveästi ole.. Kalorit on pyörinyt 4000-5000 päivä tahdissa. Nyt vielä joulukuun loppuun 4000 kalorilla ja sen jälkeen tammikuussa alan tiputtamaan kalorimääriä ja valmistautumaan maaliskuussa maltilla alkavaa kesä kunnon tavoittelua.. Toinen vaihtoehto joka pyörinyt mielessä on että antaisi mennä maltillisella 3200-3500 kaloreilla koko ensi vuoden ja pyrkisi kesä kuntoon 2014! :D

Minä olen ollut nyt maltillisella bulkilla muutaman kuukauden (en millään muista mistä lähtien :D) No, joka tapauksessa 62 kilosta lähdettiin silloin ja tavoite vähintään 70 kiloa vuoden loppuun mennessä. Paino tällähetkellä 68,4kg (aamupaino) ja kalorit päivittäin 3000-3500 kcal. Joka päivä kuitenkin 500 kaloria ainakin plussalla. Katsotaan miten onnistutaan tässä tavoitteessa ja sitten mietitään ensivuodelle uusi tavoitepaino, joka voisi hyvinkin olla joku about 80-85kg.

Voimaakin on nyt tarttunut kivasti lisää massan myötä. :)

Täytyy ittekin osallistua keskusteluun. Syyskuussa aloittelin parin kuukauden reenitauon jälkeen. Paino 95 noussut 100kg. Kaikki lihasta. No ei vaan. Läskiähän se. Voimaa on kyllä tullut ihan hyvin.Peilikuva muistuttaa saimaannorppaa. Itselle ei kyllä bulkki ole mikään ongelma. Pystysin helposti vetämään vaikka 6000kcal päivässä. Ongelma onkin sitten se dieetti. Joulukuu on tarkoitus vielä syödä, ja ehkä tammikuukin. Sitten tarttis kolmessa neljässä kuukaudessa pudottaa 10kg läskiä. Tulee olemaan tuskaa. Motivaatio treeneistä tippuu samaa tahtia sarjapainojen kanssa. Ehkä pitäis vaan jatkaa bulkkia, toivoa kylmää kesää,pitää huppari päällä, ja vetää vatsaa sisään.

Itekin oon tässä syksyn mittaan bulkkaillut ja painoa tullut malttilllisesti lisää. Sellainen kysymys olisi, että miten porukoiden kalorimäärät eroaa välipäivänä ja reenipäivinä toisistaan? Itse en tällä hetkellä laske tarkkaan kaloreitani (dieetillä lasketaan sitten tarkkaan), mutta reenipäivinä tulee kaloreita kroppaan huomattavasti enemmän, kuin välipäivinä. Paino on noussut haluamallani tavalla, mutta kiinnostaa vaan tietää miten muut ajattelevat tämän?

Itekin oon tässä syksyn mittaan bulkkaillut ja painoa tullut malttilllisesti lisää. Sellainen kysymys olisi, että miten porukoiden kalorimäärät eroaa välipäivänä ja reenipäivinä toisistaan? Itse en tällä hetkellä laske tarkkaan kaloreitani (dieetillä lasketaan sitten tarkkaan), mutta reenipäivinä tulee kaloreita kroppaan huomattavasti enemmän, kuin välipäivinä. Paino on noussut haluamallani tavalla, mutta kiinnostaa vaan tietää miten muut ajattelevat tämän?

Itselläni on aika samat kalori määrät treeni- ja lepo päivinä, eli yritän saada siihen +200-300 alueelle, joka on oikeasti aika vaikeaakin oikealla ruuaalla, ja lautasmallilla. En sitten tiedä pitäisikö lepo päivinä saada vähän enemmänkin ravintoa, koska silloinhan lihakset nimenomaan kasvavat.

Itselläni on aika samat kalori määrät treeni- ja lepo päivinä, eli yritän saada siihen +200-300 alueelle, joka on oikeasti aika vaikeaakin oikealla ruuaalla, ja lautasmallilla. En sitten tiedä pitäisikö lepo päivinä saada vähän enemmänkin ravintoa, koska silloinhan lihakset nimenomaan kasvavat.

Ei todellakaan tarvitse enempää kaloreita lepopäivinä. Kulutus on kumminkin suurempaa treenipäivinä niin miksi syödä lepopäivinä enemmän? :) Suurempi kaloriylijäämä kerryttää vain syödyt kalorit todennäköisemmin ns. vyötärölle tai perseeseen. Toki jos tavoitteena on _vain_bulkata_ ja nostaa painoa sekä treenituloksia niin kyllä tuo metodi siihen toimii. Lihas ei kumminkaan näin naturaalitreenaajalle siunaannu kovin kummoista vauhtia paitsi jos on aloittelija tai pitkästä aikaa taas raudan pariin palannut nostaja. Uskaltaisin väittää, että lihas ei ainakaan kasva yli 200g/vko jos yllä olevat ehdot täyttyvät :D

Enkä oikein ymmärrä miksi sitten ihmiset kovin innoissaan nostavat painoaan ylöspäin "bulkilla" ja ovat ylpeitä kun ovat lihoneet 5kg/kk vauhdilla... Hitaampi tahti riittäisi ja kumminkin kaikki se ylimääräinen läski pitää polttaa taas myöhemmin pois. Mitä enemmän läskiä, sitä pidempi dietti ja tuloksien putoaminen = ei mitään hyötyä bulkkikaudesta kun kaikki tulokset putoavat ylipitkällä dietillä 2kk yberbulkkauksen jälkeen minkä tuloksena vaaka näyttää +10kg.

Voisiko joku tehdä minulle sopivan bulkkaus ruokavalion.
Mittani ovat 180/65 joten alipainoa minun mielestäni löytyy hieman.
Salilla käyn 4 kertaa viikossa.
Tavoitteena on saada paino n.75kg.
Ja ikää löytyy vasta 16 vuotta.

Siis on kouluissa ja kotona kasvatus nykyään niin holhoavaa, etteivät nuoret osaa itse bulkata? Mitä helvettiä. Näitä kysymyksiä joillekin oikeille ''massankasvatusresepteille'' löytyy aina. Siis kalorit yli kulutuksen ja tarpeeksi proteiinia se 2-3g per rasvaton painokilo. Hyvähän se on sitten syödä myös kuituja ja vitamiineja yms, niin pysyy terveenä. MORO!

Ei siis mikään henkilökohtainen hyökkäys Aleksille. Tsemit painon ja patin kasvattamiseen. Ps. maltti on valttia!

Voisiko joku tehdä minulle sopivan bulkkaus ruokavalion.
Mittani ovat 180/65 joten alipainoa minun mielestäni löytyy hieman.
Salilla käyn 4 kertaa viikossa.
Tavoitteena on saada paino n.75kg.
Ja ikää löytyy vasta 16 vuotta.
Syö. Jos paino ei nouse, niin syö enemmän. Ei se bulkkaus mitään rakettitiedettä ole. :)

Ihmettelin kun kaveri tossa sano että oletko pienentynyt, painotki on tuntunu raskailta niin mietin että vittu, katotaan kalolaskurista mitä väittää ja perkele, rapiat 2200 kcal 175 cm / 80 kg runkoon menee ravintoa vuorokaudessa, viellä kun reenailee parhaimmillaan 2 kertaa päivässä joista toinen lajiharjoittelu + tekee fyysistä työtä, niin ei mikään ihme että romut on tuntunu painavilta.

nostin kaloreita , vast edes mennään P 275g / HH 180g / R 110 g/päivä linjalla. Jos vaikka pihviä tarttuis.

Oon nyt joulukuun aikana kokeillu sellasta, etten laske kaloreita vaan syön kaiken mitä naaman eteen tuodaan (ja vielä vähän enemmän). Aamupalakahvinkin kanssa meni pari joulutorttua, rahkaa, 150g puuroa ja 5dl maitoo, seuraavana naamariin pusken 400g jauhelihaa ja saman verran pottua :D Rasvaa ei oo ainakaan vielä kertynyt kamalasti, mutta salimotivaatio kasvanut ainakin 110%.

Suosittelen :D

Tulipas tämäkin koettu ensimmäistä kertaa, piti käydä oksentamassa rasvat ulos. Eli tänään tuli tankattua vähän rankemmalla kädellä, eli tuli lounaaksi syötyä 6 tortillaa minne meni 700g jauhelihaa 17% (+kasvikset) ja sitten siitä muutaman tunnin päästä makaroonilaatikkoa. Kaikki meni hyvin kunnes parin tunnin päästä alkoi maha sattumaan niin paljon että ei tiennyt miten päin olisi ollut, no sormet kurkkuun ja laattaa lensi. Oli aika järkytys kun näki että oksennus sisälsi lähinnä rasvaa, no nyt on olo jo ihan hyvä :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom