Syksyn bulkkausketju 2012 (ns. mikä v*tun sixpack?)

Sällit kuulostaa siltä ku olisitte jotain anorektikkoja. Mikähän siinä syömisessä on vaikeeta? Tälläselle entiselle ikibulkkaajalle ei mee kaalii, ku omilla plussakaloreillaki (+300-500, usein enemmänkin)pientä nälkää joutuu kokea päivittäin, lepopäivinä varsinkin ku kulutus on peruskulutuslukemissa ni ei tarvii kamalasti edes syödä ja ollaan jo iha tarpeeks plussilla.
Aktiivinen sosiaalinen elämä ja opiskelijabudjetti vaikeuttaa aika hitosti. Tuottaa vaikeuksia vain saada napattua tuo aamupala kun en sitä ole tottunut syömään, tulee häjy olo vain mutta pitää vaan tuohonkin saada totuttauduttua.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulle on ainakin jostain syystä pirun vaikee syödä määräänsä enempää, en tiedä mikä siinä on ekäpä vaan tottumuksesta tulee syötyä samallatavalla kuten ennenkin eli lähestulkoon peruskulutuksen verran. Myös se hankaloittaa kun on pitkät koulupäivät eikä koskaan muista ottaa mitään evästä aina mukaan niin menee syömiset ihan päin puuta kun on useita tunteja syömättä.

Anoreksialäpällä vähän meinasin että jengi kuulostaa siltä ettei ruoka maistu, vähä niinku anorektikolle. Kaikkee omianne te luette saatana rivien välistä :D

Aktiivinen sosiaalinen elämä ja opiskelijabudjetti vaikeuttaa aika hitosti. Tuottaa vaikeuksia vain saada napattua tuo aamupala kun en sitä ole tottunut syömään, tulee häjy olo vain mutta pitää vaan tuohonkin saada totuttauduttua.

Mulle on ainakin jostain syystä pirun vaikee syödä määräänsä enempää, en tiedä mikä siinä on ekäpä vaan tottumuksesta tulee syötyä samallatavalla kuten ennenkin eli lähestulkoon peruskulutuksen verran. Myös se hankaloittaa kun on pitkät koulupäivät eikä koskaan muista ottaa mitään evästä aina mukaan niin menee syömiset ihan päin puuta kun on useita tunteja syömättä.

Syökää vaan molemmat kunnolla silloin kun on ruokahalua ja aikaa, turha tästä on mitään vaikeaa tehdä. Itselläni on helpottanut se, että totuttelin aikoinaan suuriin kerta-annoksiin. Silloin ei ole niin pilkun päälle se syöminen ja aamupäivän syömättömyyden voi helposti korvata myöhemmin

Syökää vaan molemmat kunnolla silloin kun on ruokahalua ja aikaa, turha tästä on mitään vaikeaa tehdä. Itselläni on helpottanut se, että totuttelin aikoinaan suuriin kerta-annoksiin. Silloin ei ole niin pilkun päälle se syöminen ja aamupäivän syömättömyyden voi helposti korvata myöhemmin

Allekirjoitan tämän ihan 100%. IF ftw!

Kyllä musta vaikuttaa että mun keho on ilmeisesti luotu anorektikon ruokavalioon kun ilman ittensä väkisin ähkyyn syömistä tai muutenkaan ilman kaloreiden laskemista tulis syötyä päivässä ehkä joku 2500kcal. Nyt menny muutaman kuukauden sillä 4000 kalorilla ja joka päivä toi syöminen tuottaa tuskaa. :D Ruoan laittamiseen ja syömiseenkin menevä aika on kyllä liian iso osuus päivästä. Mun kehittyminen niin kauan kun oon bodannu on ollu vahvasti riippuvainen syömisestä. Mutta yks ihan hyvä chiittii mitä mentulakin käyttää niin on öljy ;)

Tuli taas puhuttua yhen ammattilaiskehonrakentajan (kehonpaino alle 80) kanssa ja kerroin sille kuinka joskus huitasen töissä pari snickers patukkaa et saa vähä kalorii niin ei jumalauta mikä pauhanta alko. no vittu ei mua kiinnosta jos oon läski ja syön pari snickers patukkaa, jos tulokset on 1,5x kuin tällä ammattilaiskehonrakentajalla joka muuten ei tee edes penkkiä, kyykkyä tai mavea. :D keväällä sitten dietti ja oikeestaan toivon salaa et läskien alta paljastuis sellanen 50 kilonen syöpälapsi, jollon penkki ois 3x kehonpainon. Vai olikse niin että läskillä sitä rautaa nostetaan ja tulokset katoo samalla ku läski tirisee?

Rasva ei supistu.

noni parissa kuukaudessa paino noussu about 6kg :) nyt jatketaa ainaki Huhtikuuhun asti samaan malliin ja sitte ennen kesää vois koittaa pientä diettiä ;)

6kk:ssa paino tiputettu 68kg -> 62kg ja nostettu takas 68kg. Osa läskiä, osa lihasta, osa nestettä. Ei mitään käryä kuinka paljon mitäkin. Salilla käyty keskimäärin 4krt/vko junttaamassa kolmijakoisella. Tarkotus olis tammikuuhun asti porsastella ja nostaa kilot 75kg hujakoille. Sitte tipaton tammikuu käyntiin ja kylkiäisiks armoton dieetti, ehkä ketoilun merkeissä tai sit vaan syön hillitysti kaikkea kevyttä. En tiedä kuinka paljon pudotan painoa, sen päätän peilin avulla :)

Nyt on aamupaino noussut 93 -> 94,5 kg viimeisen puolentoista kuukauden aikana eli n. 250 g viikossa joten ilmeisesti en ole enään plussilla sitä 500 kcal. Onko jollain jotain omia kokemuksia tai tietoa, että kun lisään ylläpitokaloreihin sen 500 kcal ruokaa / päivä niin paljon paino voi nousta tälläisellä yhdellä lisäyksellä ennen kun on taas lisättävä ruoan määrää, että pysyy myös plussilla.

onko bulkkikauden pituudella väliä? toimiiko jos vedän aina 1 kk kunnon plussilla ja vaikka 2 viikkoa miinuksilla, jotta ei fläsää pääsisi kauheita määriä sitten kerralla dietattaviksi. kannattaisiko bulkki tai dietti olla pitempi?
sori kirjoitusvirheet, kirjoitin äkkiä kännykällä

onko bulkkikauden pituudella väliä? toimiiko jos vedän aina 1 kk kunnon plussilla ja vaikka 2 viikkoa miinuksilla, jotta ei fläsää pääsisi kauheita määriä sitten kerralla dietattaviksi. Kannattaisiko bulkki tai dietti olla pitempi?

Tuloksia jos haluaa nostaa ni jatkuva dieetille siirtyminen vie todennäkösesti kovimman terän tuloskasvusta. Riippuen nyt sitten tietysti kuinka kovia dieettejä vetelee ne pari viikkoa ja toisinpäin... Mutta muutenhan toi on ihan kohtuu yleistä että tuo syklittely.

onko bulkkikauden pituudella väliä? toimiiko jos vedän aina 1 kk kunnon plussilla ja vaikka 2 viikkoa miinuksilla, jotta ei fläsää pääsisi kauheita määriä sitten kerralla dietattaviksi. kannattaisiko bulkki tai dietti olla pitempi?

Mun mielestä toi on ihan fiksua syklittelyä. Itse piti lähtee 6+2 -syklille mutta en jaksanukaan. Oon nyt sit yrittäny kovasti panostaa syömiseen ja ehtiä jääkaapille ennen nälkää, pitäny mukana edes ekstrarahkapurkkia että saa tarvittaessa nopean välipalan. Aamupaino on nyt kivunnu +2,5kg. Tunnen kyllä että nestettä pyörii kropassa, mutta jollainhan tää on aloitettava taas. Katotaan rupeeko nyt tarttumaan taas helpommin kun sai painon liikkeelle.

kuudessa viikossa aamupaino +3kg (47 -> 50)! vyötärön ja reisien ympärysmitta ei ole juurikaan muuttunut, eli kyllähän tätä vielä kestää jatkaa :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom