Syksyn bulkkausketju 2012 (ns. mikä v*tun sixpack?)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tulipas tämäkin koettu ensimmäistä kertaa, piti käydä oksentamassa rasvat ulos. Eli tänään tuli tankattua vähän rankemmalla kädellä, eli tuli lounaaksi syötyä 6 tortillaa minne meni 700g jauhelihaa 17% (+kasvikset) ja sitten siitä muutaman tunnin päästä makaroonilaatikkoa. Kaikki meni hyvin kunnes parin tunnin päästä alkoi maha sattumaan niin paljon että ei tiennyt miten päin olisi ollut, no sormet kurkkuun ja laattaa lensi. Oli aika järkytys kun näki että oksennus sisälsi lähinnä rasvaa, no nyt on olo jo ihan hyvä :)

Kivaa kun joskus dieetillä naksahti ja vedin siinä päälle 4000kcal yhteen menoon jonka jälkeen päätin vääntää pitsan ja mennä nukkumaan.
Ei sitten voinutkaan mennä kun mahaan sattu niin paljon ettei voinut edes maata, vähän pelotti että kuolenko tähän amerikantautiin eli liikasyöntiin.

Oon nyt joulukuun aikana kokeillu sellasta, etten laske kaloreita vaan syön kaiken mitä naaman eteen tuodaan (ja vielä vähän enemmän). Aamupalakahvinkin kanssa meni pari joulutorttua, rahkaa, 150g puuroa ja 5dl maitoo, seuraavana naamariin pusken 400g jauhelihaa ja saman verran pottua :D Rasvaa ei oo ainakaan vielä kertynyt kamalasti, mutta salimotivaatio kasvanut ainakin 110%.

Suosittelen :D

Itsellä ollut vähän sama tyyli nyt vähän aikaa. Joulu kun on niin lähellä niin ajattelin että nyt en jaksa katsoa ollenkaan kaloreita. Saavatpahan ainakin lihakset rakennusainetta.

T: Parasta aikaa suklaakeksejä syövä henkilö :D

Mulla on nyt bulkki jatkunut tuolta elokuulta tähän hetkeen asti ja statistiikka on muuttunut seuraavasti: 175cm ja paino 64kg -> 70kg. Eli passelisti vajaa 2kg/kuukausi. Nyt vaan harmittaa kun tuntuu ettei lihasta ole vieläkään läheskään
tarpeeksi ja tavotteena on paljon lihaksikkaampi runko kuin mihin päätyisi jos nyt alkaisi laihistelemaan. Olin ajatellut bulkkia aloittaessa että vuodenvaihteessa alkaa dieetti mutta tällä menolla on pakko jatkaa bulkkausta
vielä tammikuun loppuun asti jos painon saisi jonnekin 72-73kg hollille.

Jos hypoteettinen rasvaprosentti olisi 31.1.2013 ~15% niin kauankohan tuosta menisi tiukalla dieetillä päästä 8-10% rasvoille? Mä oon luontaisesti suht hintelä kaveri eli dieettaus ei ole järin vaikeata hommaa mulle.
Mietin tässä vain että jos ei vielä tammikuun lopussakaan peilikuva miellytä niin kuinka pitkälle bulkkausta uskaltaa jatkaa että pääsee tavoitteeseen ennen hellekelejä :puntti:

Kertokaapa viisammat tyhmälle. Syyskuusta lähtien ollut bulkilla ja paino noussut tasaisesti sen noni 500g viikossa. nyt marraskuun lopun jälkeen paino ei ole enään noussut, välillä jopa laskenut. koko joulukuun olen nostanut kalomääriä, marraskkuun lopussa oli n. 3200kcal/pv nyt lähennellään jo 4000kcal/pc, silti paino ei nouse välillä siis jopa laskee.

Tuon marraskuun lopun ja tämän päivän välissä ei ole tapahtunut muutoksia treenimäärissä, eikä suuresti ruokavaliossa (paitsi määrällisesti tietysti enemmän) Mistähän tämä johtuu ja miten saisin painon jatkavan nousuaan. Tällä hetkelä 190/84 joten varoja pitäisi vielä olla helpostikkin ottaa se 10+ kg lisää..

Kertokaapa viisammat tyhmälle. Syyskuusta lähtien ollut bulkilla ja paino noussut tasaisesti sen noni 500g viikossa. nyt marraskuun lopun jälkeen paino ei ole enään noussut, välillä jopa laskenut. koko joulukuun olen nostanut kalomääriä, marraskkuun lopussa oli n. 3200kcal/pv nyt lähennellään jo 4000kcal/pc, silti paino ei nouse välillä siis jopa laskee.

Tuon marraskuun lopun ja tämän päivän välissä ei ole tapahtunut muutoksia treenimäärissä, eikä suuresti ruokavaliossa (paitsi määrällisesti tietysti enemmän) Mistähän tämä johtuu ja miten saisin painon jatkavan nousuaan. Tällä hetkelä 190/84 joten varoja pitäisi vielä olla helpostikkin ottaa se 10+ kg lisää..

Eipä tohon muuta ratkaisua taida olla kun lisätä niitä kaloreita ja/tai vähentää ylimääräistä kulutusta

Painon pysyminen samana kertoo vain siitä, että et syö tarpeeksi. Mitä teet työksesi? Jos esim. kävelet ja olet jalkojesi päällä koko työpäivän niin siitä tulee jo aikas paljonkin kalorivajetta ihan huomaamattaan. Jos ei vieläkään ala paino nousta niin massanlisääjää vaan tilaukseen, tai sitten vaikka pähkinöitä tai vaikka jotain muuta vähän epäterveellistä, mistä saa helposti kaloreita.

Mulla on nyt bulkki jatkunut tuolta elokuulta tähän hetkeen asti ja statistiikka on muuttunut seuraavasti: 175cm ja paino 64kg -> 70kg. Eli passelisti vajaa 2kg/kuukausi. Nyt vaan harmittaa kun tuntuu ettei lihasta ole vieläkään läheskään
tarpeeksi ja tavotteena on paljon lihaksikkaampi runko kuin mihin päätyisi jos nyt alkaisi laihistelemaan. Olin ajatellut bulkkia aloittaessa että vuodenvaihteessa alkaa dieetti mutta tällä menolla on pakko jatkaa bulkkausta
vielä tammikuun loppuun asti jos painon saisi jonnekin 72-73kg hollille.

Jos hypoteettinen rasvaprosentti olisi 31.1.2013 ~15% niin kauankohan tuosta menisi tiukalla dieetillä päästä 8-10% rasvoille? Mä oon luontaisesti suht hintelä kaveri eli dieettaus ei ole järin vaikeata hommaa mulle.
Mietin tässä vain että jos ei vielä tammikuun lopussakaan peilikuva miellytä niin kuinka pitkälle bulkkausta uskaltaa jatkaa että pääsee tavoitteeseen ennen hellekelejä :puntti:

Kannattaa jatkaa plussakaloreita ihan niin kauan vaan kunnes peilikuva ei enää miellytä liiallisen rasvaprosentin vuoksi. Kannattaa ehkä kuitenkin koittaa nostaa painoa hitaampaa tahtia, koska tuolla vauhdilla kertyy vääjäämättä rasvaa jonkun verrankin. Kilo kuukaudessa on aika hyvä tahti.

Mutta eikö ekana kuukautena painoa tule vähän enemmän, koska kroppahan kerää nesteitä taas kun aletaan syömään enemmän? Mulla on nyt tullut kohta kahdessa viikossa 1,3 kiloa lisää, ja paino nousi heti kolmessa päivässä about kilon verran.

Mulla ainakin kävi viimetalven bulkilla niin, että ekan 2 kuukauden aikana tuli ehkä 2 kiloa vaikka kuinka mätti (myös roskaruokaa) ja kun vaihdoin täysin puhtaaseen ruokaan samoilla kaloreilla niin painoa tuli vielä 3 kuukauden aikana reilut 7 kiloa.

Eikö se 500 grammaa viikossa ole ihan ok, ei sitä rasvaa niin kauheasti tule?
Jos jotain leangainseja ruvetaan vetelemään niin morjens.

Noin 300-500 gemmiä viikossa on ihan ok. Tosin kannattaa muistaa myös se, että nesteet voivat heittää painoa myös. Mulla oli esimerkiksi kerran dieetillä niin, että kun paino oli 70,5, niin paino kohosi pariksi päiväksi takaisin 71 tienoilla, mutta tuli sieltä sitten kolmantena päivänä 700 gemmiä alas.

Noniin viimein se tavoite täyttyi. Joulu pelasti tilanteen ja tänään oli 120,4 iltapaino. Ammupaino pyörii siinä 117+kg. Ihan hyvää painon nousua, 101-103kg -> 117-120kg Heinäkuun lopulta -> Joulu.

On sitä nyt viimeinen kuukausi syötykkin ihan niin paljon kun kaupasta jaksaa kantaa. Rankkaa touhua tuo syöminen, väitän että puhtaalla ruualla bulkaaminen on tehokkaampaa kuin roska ruualla. Jonain päivinä tuli syötyä jotain rasvaista ja suolaista, eikä paino ainakaan noussut, mutta paha olo tuli. Sitten vaan laihduttamaan.

Vähän tekis mieli alottaa jo diettiä alkuvuodesta mutta personalbest paino odottas 4kg päässä ja vähän houkuttelis tehdä itestä lihavampi kuin koskaan aiemmin.

Tulenpas tänne vähän laittamaan progressiota bulkista. 7. viikko takana päin ja paino on noussut kahdeksan kiloa. Alussa tuli nesteitä melkeen se 4 kiloa, kun aloitin aika hätäisesti suoraan VHH-dieetiltä. VIP-kuvista meikäläisen ketjussa voi nähdä vähän kondista ennen bulkkia (ensimmäiset kuvat) ja sitten nyt bulkilla (viimeinen kuva.) Kyllä on vatsapalat ruvennut häviämään aika tehokkaasti.

Treenipainot noussu kohisten. On se oikeasti kumma, miten muutama kilo rasvaa voi tehdä ihmeitä voimatasoille. Paino on siis nyt siinä 90.1-90.3 aamuisin. Ennen bulkkia painoa oli 82.2kg. Tästä jatkan varmaan bulkkausta sinne 95:teen kiloon saakka, jonka jälkeen ryhdyn taas cuttailemaan.

Ite huomannu nyt kaloreita nostettua, että ku nestetttä ja fläsää kertyy niin näyttää vaan "pienemmältä" , alimmat vatsapalat jo lakannu erottumasta eikä suonetkaan enää pullistele niin kivasti kropasta. pl käsistä pumpissa. Hiilari ja krea pöhössä kyllä painot nousee paljon paremmin kun aikasemmin ja palautuminenkaan ei vie kahta päivää.

Oon saikulla ja makaan kotona, syön ja treenaan. Paino ei nouse siltikään.. Oon varmaan joku geenifriikki. Aattelin hakea apteekista malvitonaa, etä sais painoo hilattua ylöspäin..

Oon saikulla ja makaan kotona, syön ja treenaan. Paino ei nouse siltikään.. Oon varmaan joku geenifriikki. Aattelin hakea apteekista malvitonaa, etä sais painoo hilattua ylöspäin..

Nyt vittu oikeesti. Jos paino ei nouse sitten millään perus kotiruuaalla, niin sitten alat vetämään hieman "likaisemmin" kunnes paino alkaa nousta. Öljystä ja pähkinöistä saa hyvin kaloreita, ja jos ei vieläkään riitä niin vetäkää vaikka suklaapatukka välkiruuaksi tai jotain muuta. Painon nostamiseen pätee sama asia kuin laihdutukseen. Pienetkin asiat vaikuttavat.

En halua mitekään yleistää foresruniin, vaan enemmän kaikkiin jotka eivät saa painoa nousemaan. :)

Siis ruoka ei maistu, se on ongelmana. Voisin syyä vaikka rullakebun joka pv iltapalaks, mutta yksinkertasesti ei tee mieli ruokaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom