Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tulipas tämäkin koettu ensimmäistä kertaa, piti käydä oksentamassa rasvat ulos. Eli tänään tuli tankattua vähän rankemmalla kädellä, eli tuli lounaaksi syötyä 6 tortillaa minne meni 700g jauhelihaa 17% (+kasvikset) ja sitten siitä muutaman tunnin päästä makaroonilaatikkoa. Kaikki meni hyvin kunnes parin tunnin päästä alkoi maha sattumaan niin paljon että ei tiennyt miten päin olisi ollut, no sormet kurkkuun ja laattaa lensi. Oli aika järkytys kun näki että oksennus sisälsi lähinnä rasvaa, no nyt on olo jo ihan hyvä
Oon nyt joulukuun aikana kokeillu sellasta, etten laske kaloreita vaan syön kaiken mitä naaman eteen tuodaan (ja vielä vähän enemmän). Aamupalakahvinkin kanssa meni pari joulutorttua, rahkaa, 150g puuroa ja 5dl maitoo, seuraavana naamariin pusken 400g jauhelihaa ja saman verran pottua :D Rasvaa ei oo ainakaan vielä kertynyt kamalasti, mutta salimotivaatio kasvanut ainakin 110%.
Suosittelen :D
Kertokaapa viisammat tyhmälle. Syyskuusta lähtien ollut bulkilla ja paino noussut tasaisesti sen noni 500g viikossa. nyt marraskuun lopun jälkeen paino ei ole enään noussut, välillä jopa laskenut. koko joulukuun olen nostanut kalomääriä, marraskkuun lopussa oli n. 3200kcal/pv nyt lähennellään jo 4000kcal/pc, silti paino ei nouse välillä siis jopa laskee.
Tuon marraskuun lopun ja tämän päivän välissä ei ole tapahtunut muutoksia treenimäärissä, eikä suuresti ruokavaliossa (paitsi määrällisesti tietysti enemmän) Mistähän tämä johtuu ja miten saisin painon jatkavan nousuaan. Tällä hetkelä 190/84 joten varoja pitäisi vielä olla helpostikkin ottaa se 10+ kg lisää..
Kertokaapa viisammat tyhmälle. Syyskuusta lähtien ollut bulkilla ja paino noussut tasaisesti sen noni 500g viikossa. nyt marraskuun lopun jälkeen paino ei ole enään noussut, välillä jopa laskenut. koko joulukuun olen nostanut kalomääriä, marraskkuun lopussa oli n. 3200kcal/pv nyt lähennellään jo 4000kcal/pc, silti paino ei nouse välillä siis jopa laskee.
Tuon marraskuun lopun ja tämän päivän välissä ei ole tapahtunut muutoksia treenimäärissä, eikä suuresti ruokavaliossa (paitsi määrällisesti tietysti enemmän) Mistähän tämä johtuu ja miten saisin painon jatkavan nousuaan. Tällä hetkelä 190/84 joten varoja pitäisi vielä olla helpostikkin ottaa se 10+ kg lisää..
Mulla on nyt bulkki jatkunut tuolta elokuulta tähän hetkeen asti ja statistiikka on muuttunut seuraavasti: 175cm ja paino 64kg -> 70kg. Eli passelisti vajaa 2kg/kuukausi. Nyt vaan harmittaa kun tuntuu ettei lihasta ole vieläkään läheskään
tarpeeksi ja tavotteena on paljon lihaksikkaampi runko kuin mihin päätyisi jos nyt alkaisi laihistelemaan. Olin ajatellut bulkkia aloittaessa että vuodenvaihteessa alkaa dieetti mutta tällä menolla on pakko jatkaa bulkkausta
vielä tammikuun loppuun asti jos painon saisi jonnekin 72-73kg hollille.
Jos hypoteettinen rasvaprosentti olisi 31.1.2013 ~15% niin kauankohan tuosta menisi tiukalla dieetillä päästä 8-10% rasvoille? Mä oon luontaisesti suht hintelä kaveri eli dieettaus ei ole järin vaikeata hommaa mulle.
Mietin tässä vain että jos ei vielä tammikuun lopussakaan peilikuva miellytä niin kuinka pitkälle bulkkausta uskaltaa jatkaa että pääsee tavoitteeseen ennen hellekelejä
Oon saikulla ja makaan kotona, syön ja treenaan. Paino ei nouse siltikään.. Oon varmaan joku geenifriikki. Aattelin hakea apteekista malvitonaa, etä sais painoo hilattua ylöspäin..