- Ikä
- 29
Se vaan alkaa oikeasti jossain kohtaa vituttaa kun raskausarpia alkaa näkymään ja pömppis alkaa tulemaan. Mulla on paino noussut kuuden viikon aikana 5-6 kiloa, mistä toki on nesteitä suurin osa, mutta silti. Sen verran mäkin voin sanoa, vaikka aloittelija itsekkin olen, että sun kulutus ei voi olla +1000kcal, jos vasta siinä kohtaa alkaa paino nousta.
No joo siis tohon tonniin on tosiaan tässä tähdätty, välillä tullut oikeen mcdonalds-mättöpäiviä ja välillä vähän vähemmillä miten pystyy ja ehtii syömään kuitenkin pyrkinyt laskemaan että kalorit on tullut täyteen, eli ehkei ole nyt tasan sitä luokkaa :D mutta olen stoppannut bulkin juurikin siihen kun palikat kokonaan katoaa näkyvistä yms. ja siirtynyt miinuksille, eli mitään tarkkaa sykliä ei ole koskaan ollut. Raskausarpia ei ole tullut kylläkään paitsi takareisiin ja pohkeisiin ja nekin ovat harmittoman pieniä olleet, sitäpaitsi ne arvethan ovat kun voitonmerkkejä konsanaan lawl ;)
ja siis ton TDEE:n laskin niin mul peruskulutus oli luokkaa 2300 ja sitten siihen se tonni päälle 3300...? ja ateriolta oon laskenut 5x660ckal mutta oon pyöristänyt sen yleensä 700 koska jostain aterialta jää niitä kaloreita saamatta... :D