Syksyn bulkkausketju 2012 (ns. mikä v*tun sixpack?)

Se vaan alkaa oikeasti jossain kohtaa vituttaa kun raskausarpia alkaa näkymään ja pömppis alkaa tulemaan. Mulla on paino noussut kuuden viikon aikana 5-6 kiloa, mistä toki on nesteitä suurin osa, mutta silti. Sen verran mäkin voin sanoa, vaikka aloittelija itsekkin olen, että sun kulutus ei voi olla +1000kcal, jos vasta siinä kohtaa alkaa paino nousta.

No joo siis tohon tonniin on tosiaan tässä tähdätty, välillä tullut oikeen mcdonalds-mättöpäiviä ja välillä vähän vähemmillä miten pystyy ja ehtii syömään kuitenkin pyrkinyt laskemaan että kalorit on tullut täyteen, eli ehkei ole nyt tasan sitä luokkaa :D mutta olen stoppannut bulkin juurikin siihen kun palikat kokonaan katoaa näkyvistä yms. ja siirtynyt miinuksille, eli mitään tarkkaa sykliä ei ole koskaan ollut. Raskausarpia ei ole tullut kylläkään paitsi takareisiin ja pohkeisiin ja nekin ovat harmittoman pieniä olleet, sitäpaitsi ne arvethan ovat kun voitonmerkkejä konsanaan lawl ;)

ja siis ton TDEE:n laskin niin mul peruskulutus oli luokkaa 2300 ja sitten siihen se tonni päälle 3300...? ja ateriolta oon laskenut 5x660ckal mutta oon pyöristänyt sen yleensä 700 koska jostain aterialta jää niitä kaloreita saamatta... :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No joo siis tohon tonniin on tosiaan tässä tähdätty, välillä tullut oikeen mcdonalds-mättöpäiviä ja välillä vähän vähemmillä miten pystyy ja ehtii syömään kuitenkin pyrkinyt laskemaan että kalorit on tullut täyteen, eli ehkei ole nyt tasan sitä luokkaa :D mutta olen stoppannut bulkin juurikin siihen kun palikat kokonaan katoaa näkyvistä yms. ja siirtynyt miinuksille, eli mitään tarkkaa sykliä ei ole koskaan ollut. Raskausarpia ei ole tullut kylläkään paitsi takareisiin ja pohkeisiin ja nekin ovat harmittoman pieniä olleet, sitäpaitsi ne arvethan ovat kun voitonmerkkejä konsanaan lawl ;)

ja siis ton TDEE:n laskin niin mul peruskulutus oli luokkaa 2300 ja sitten siihen se tonni päälle 3300...? ja ateriolta oon laskenut 5x660ckal mutta oon pyöristänyt sen yleensä 700 koska jostain aterialta jää niitä kaloreita saamatta... :D

Ja tuohon peruskulutukseen kun plussaat vielä päivän kulutuksen niin kappas, olet noin 500 kaloria plussalla - ei lähelläkään 1000 kaloria.

:wtf: hei nyt murskasit mun uskon! :D:D siis toi päivänkulutuksella meinaa sitten?

Ymmärsin että sun 'koomakulutus' on tuo 2300kcal jolloin plussaat vielä tuohon päivän muut aktiviteetit (kävely, pyöräily jne.) - täten kulutuksesi nousee johonkin 2500-3000kcal tuntumaan.

Peruskulutuksella tarkoitetaan yleensä sitä energiamäärää, joka vuorokaudessa kuluu töiden ym. välttämättömien arkiaskareiden kanssa

Perusaineenvaihdunta on ns. koomakulutus eli elintoimintojen ylläpitämiseen tarvittava energiamäärä

TDEE (total daily energy expenditure) on koko viikon kulutus (sisältäen siis myös urheilun) jaettuna seitsemällä eli päiväkeskiarvo

Ruoka ei uppoo ei millään.. Oksennus kurkussa saa syyä. Lisäks kiintee ruoka ei maita, joten vedän kaiken blenderistä ja lisäravinteista. Ei oo helppoo syöminenkää..

Ruoka ei uppoo ei millään.. Oksennus kurkussa saa syyä. Lisäks kiintee ruoka ei maita, joten vedän kaiken blenderistä ja lisäravinteista. Ei oo helppoo syöminenkää..

Jos sä tosiaankin käytät kaiken ruokas tehosekottimen kautta, ni kyllä päivässä nyt riittävästi pitäis kaloreita saada sillee helpostikin. 3dl kaurahiutaleita, rahkapurkki, reilusti öljyä, (täys)maitoa paljon, banaania ja marjoja ni yhteen pirtelöön voi saada jo 1000kcal.

Täytyy alkaa keräämään enemmän fläsää. Joulun jälkeen pitää olla 100kg rikki.
Kauheeta treenata kun kramppailee jatkuvasti.

Onko heittää vinkkejä, kun ei meinaa ruoka upota?
Meinaan jonkinlaisen bulimian tällä menolla itelleen hankkii...
Joo kiitos kaikille vastanneille. Ongelma ratkesi.

En tiedä lukeeko JP Fux tätä treadia, mutta ottakaa hänen treenipäivyristä mallia, paitsi että vetää täysveristä bulkkievästä, se KIRISTYY :rock: Fuxille terkkuja! PS. Sain sulta idean silputa leikkeleitä jauhiksen sekaan vai menikös se noin? Isoon kasariin 300g tummaa pastaa, 200g leikkelettä, 400g jauhelihaa, 200g mozzarella raasteena + 1 sipuli. Öljyä Nyyssölä tyyliin desimitalla. Kalorit kasarissa täten 3000.

on kyllä aivan mahtava seurata tätä ketjua! osahan täällä jopa halveksuu bulkkaajia...

itsellä oli tänään välipäivä salilta ja bulkki päällä

aamulla vedin sen perinteisen maitorahka,malto.sokeri.tuoremehuvatkauksen.
tunti siittä grillille xxl burger. parituntia ja heselle mega. sitten italian pataa ja heraa kevyt maidolla. taas se aamun sekoitus. pari jugurttia ja uudestaan italian pataa. nyt söin pizzan ja vielä tankkaan kunnolla jotain hyvää ennen unia. aamulla salille heti kun ovi avataan 7.15.. ja huomenna pyrin syömään enempi.

Jengi pelkää ihraa ihan liikaa. Minua pidemmät ja kevyemmät, käytännössä kuitenkin täysin lihattomat on iha "iiks mul tullu vähä löysää toho massuu apua mitä mä teen" :jahas: Mitälie rantakuntopaniikkiporukkaa jonka elämä on pilalla jos on löysää muuallakin kun housuissa.

Tullu jokusen aikaa nyt luettua tätä ketjua ja kateltua noita pakkiksen kuntokuvia, niin ihmisiä on kyllä niin moneen junaan, että todella vaikea sanoa kellä se bulkkaus toimii ja kellä ei. Mitä ikinä sillä bulkilla nyt tarkotetaankaan. Överibulkkia vai kohtuuden rajoissa plussia. Pakkiksen kuvapuolella on ajan saatossa ollu koviakin bulkkaajia, jotka on ollu jossain vaiheessa kovassa possukunnossa, mutta sitten kun siitä on riipastu rasvat veke, niin jäljelle on jääny reilusti lihasta suhteessa omaan raameihin. Jotkut on bulkannu possuksi, mutta sitten mitään mainittavaa lihasta ei ole tullutkaan. Sitten on taas niitä jotka hitaasti ja varmasti on kireessä kunnossa ja puksuttaa tulosta koko aika ja myöskin niitä jotka on kireessä kunnossa ja jotka ei rasvan pelossa uskalla syödä ollenkaan ja kehityskin junnaa paikallaan.

Jos IMO jollekin överibulkille ryhtyy niin sillon pitää tietää mitä tekee. Jos syö kuin eläin niin pitää treenataki kuin eläin. Eli se treeni ei saa olla mitään varovaista hissuttelua vaan treeniä hautaan saakka eikä sitä failureakaan kannata pelätä. Sillon niistä ylikaloreista on suuri hyöty verrattuna siihen, että ollaan onnelliseti hesebulkilla ja treenataan puolivaloilla ja juopotellaan viikonloput baarissa. Treenin pitää olla koko aika kovaa eikä mitään läpsyttelyä ja omistautumista asialle pitää löytyä paljon.

Jos saan överibulkkaamalla penkin 130kg->150kg ja lihasta ei tuu yhtään niin kyllä mä oon ihan tyytyväinen. Kai se rauta nousee sillä läskilläkin.

Bulkilla on myös saanu laittaa lisäpainoja dippiin ja leuanvetoon.

Itsellä mitat nyt 187 cm 84kg. Rasvaprosentti Omronin mukaan oli nyt aamulla 21.
Painan kuitenkin noin helvtin vähän ja ei todellakaa kiinnosta alkaa ihan ruipeloks ( n.76 kg 10% rasvoilla olis), joten taidan viellä jatkaa bulkkia ainakin jouluun asti. Miksi lopettaa,kun painot nousee joka treenikerralla :puntti:

Tää bulkkaus on aika hauska juttu niiku lihaksen hankinta yleensä. Kevyellä bulkilla saa lihat kummasti kasvamaan ja läskiä tulee ohessa väistämättä. Kerran kun lihat hankkii voi laihduttaa rasvat pois, mutta jos on kiree on hankittava läskiä saadakseen lihasta (kärjistetysti :D ). Eli bulkkaus on väistämätön tie lihoihin natuna? (Vittu mikä teoria :hyper: ) Eli kaikki vaan bulkille ja keväällä rantakuntoon on se tie mun mielestä, turha pelätä läskiä niinku joku sanoki koska SEN SAA AINA POIS, mutta kaikki ei saavuta lihasta koskaan.

Painoindeksi on: 26,5 - Lievä lihavuus

Mikäs hätä täs on... Vois syödä vähä lisää ku iltasyömiset kuitenki vähemmis tänää. Omnomnom
Vois iteki ruveta harkitsee "pikkukiristelyä"...sit ku vaatteet ei mahu päälle ;)

Motivaatiota siihen syömisee!!!!! :rock::rock::puntti::puntti::whip:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Suositut

Back
Ylös Bottom