Syksyn 04 YO-Kirjoitukset

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ruotti perjantaina, mitään en osaa vielä, mutta nyt rupeen vähä jotain kattomaan. (näin mä oon ajatellu kesästä asti ja se on vaan jääny :) )

Kuuntelusta tuli hurjat 46 pistettä, ja beehen oltaisiin tyytyväisiä. Vaikka tulis A niin en todellakaan mee uusimaan keväällä.

Eväistä: Prelissä en koskenutkaan eväisiin, mutta kai sitä vois jotain pientä kevyttä ottaa esim.vettä, viinirypäleitä, ja jotain leipää tms. Saa ny nähdä..

Timbe sanoi:
Kuuntelusta tuli hurjat 46 pistettä, ja beehen oltaisiin tyytyväisiä. Vaikka tulis A niin en todellakaan mee uusimaan keväällä.

Mulla tuli myös 46 pistettä ruotsin kuuntelusta ja suunnitelmat on samat. En uusi vaikka hylsy tulisi koska kirjotan ruotsin vapaaehtoisena. Nimim. ruotsin kurssien keskiarvo 9 pinnassa :D

mäkin vedin 46p ruotsin kuunteluista, ja b:hen olen tyytyväinen. Ravintopuolesta sen verran että ajattelin ottaa pari leipää + protskupatukka + Joku ligh-limsa.

46 on luksuspojot kuuntelusta, yli puolet kuitenkin. Itellä oli tavote 45, mutta 30 tuli. :jahas: . Kirjallisista tavotteena se 100 pointsia. Aineesta 50 ja muista 50. 130 pisteellä pitäs päästä jo varmasti läpi.

Englanti ohi, ruotsi edessä. Meni kyllä ihan hatusta ne englannissa ne rakenneosiot, yhhyh.

PRKL Jos ei tuu C:tä....

fore sanoi:
Englanti ohi, ruotsi edessä. Meni kyllä ihan hatusta ne englannissa ne rakenneosiot, yhhyh.

Mullaki meni rakenneosio aika lailla veikkaukseksi, mutta muut kohdat tuntuivat ihan sopivan tasoisilta. Kirjoitelman sain nopeasti kirjoitettua ja luetun ymmärtämisessäkään ei suuria ongelmia ollut. Jeps perjantaina tosiaan ruotsi, just tässä availin kirjoja ja alottelin lukemaan.. Toivotaan vaan että ei olisi mikään mahdottoman vaikea tuo ruotsin koe.

menikös ne avot suurinpiirtee nii et
-tiikereiden poikasille eri lajinen äiti -> tyynempiä eikä niin agressiivisia isompana
-kolumbuksen jäänteet siirrettiin espanjasta amerikkaan koska hän sitä itse halusi ennen kuolemaansa
-vaaleenpunanen bussi bussihäiriköille-> häpeällä yritettiin parantaa käytöstä
-kirjaston työntekijät hörppivät kahvia isolla terassilla. tämä närkästyttää kahvilan asiakkaita, jotka joutuvat olla ahtaasti sisällä

vikaa en muista..

enkkuuuu sanoi:
menikös ne avot suurinpiirtee nii et
-tiikereiden poikasille eri lajinen äiti -> tyynempiä eikä niin agressiivisia isompana
-kolumbuksen jäänteet siirrettiin espanjasta amerikkaan koska hän sitä itse halusi ennen kuolemaansa
-vaaleenpunanen bussi bussihäiriköille-> häpeällä yritettiin parantaa käytöstä
-kirjaston työntekijät hörppivät kahvia isolla terassilla. tämä närkästyttää kahvilan asiakkaita, jotka joutuvat olla ahtaasti sisällä

vikaa en muista..
Tämmösiä itse raapustelin:

- Tiikeripoikaset viedään pieninä sikojen hoiviin, jolloin niistä tulee säyseämpiä ja ne sopeutuvat paremmin elämään vankeudessa

- Koulubusseissa huonosti käyttäytyvät lapset laitetaan pinkkiin erikoisbussiin, josta puuttuu mm. ilmastointi. Tarkoituksena koulia lapsista parempikäytöksisiä

- Kirjastotyöntekijöillä on vierailijoita paremmat ruokailutilat, mihin kirjostossa kävijät haluavat muutoksen

- Columbuksen hautapaikkaa vaihdettiin Espanjasta Dominikaaniseen Tasavaltaan ja myöhemmin taas takaisin Espanjaan

- Kerätessään karkkipapereita lapset ovat alttiita lihomiselle suklaasta. Yhtiö haluaa vain kannustaa lapsia kerämään paperit talteen.

btw oli kyllä niin iisi koe, varsinkin luetun ymmärtämiset, että rajat tulevat olemaan aika korkeita tänä vuonna.
itsellä L/E tähtäimessä..

Perhana arvasin että näin tässä käy. Ruotsiin kertaaminen jäi viimeiselle päivälle. Kuinka voi ihminen olla näin saatanan laiska ja saamaton :whip:

No huomenna sitten urakalla :D

Timbe sanoi:
Perhana arvasin että näin tässä käy. Ruotsiin kertaaminen jäi viimeiselle päivälle. Kuinka voi ihminen olla näin saatanan laiska ja saamaton :whip:

No huomenna sitten urakalla :D

Ite oon vääntäny tässä jollain tasolla nyt kuukauden. Tosin aika huonotehoista on tuo lukeminen. Vaikka olevinaan koko päivän on se kirja tuossa edessä, niin hitaasti on edistynyt homma. Tänään sitten viimeiset rutistukset ja ajoissa nukkumaan illalla. Kursseista hieno sarja; 5,5,6,5,5. Se on nyt saatana PAKKO päästä läpi tai muuten joutuu ottamaan ensi keväänä armeijasta lomaa ja tulla kirjoittamaan ruotsia. Oh, please god help me!

Virtu sanoi:
Tämmösiä itse raapustelin:

- Tiikeripoikaset viedään pieninä sikojen hoiviin, jolloin niistä tulee säyseämpiä ja ne sopeutuvat paremmin elämään vankeudessa

- Koulubusseissa huonosti käyttäytyvät lapset laitetaan pinkkiin erikoisbussiin, josta puuttuu mm. ilmastointi. Tarkoituksena koulia lapsista parempikäytöksisiä

- Kirjastotyöntekijöillä on vierailijoita paremmat ruokailutilat, mihin kirjostossa kävijät haluavat muutoksen

- Columbuksen hautapaikkaa vaihdettiin Espanjasta Dominikaaniseen Tasavaltaan ja myöhemmin taas takaisin Espanjaan

- Kerätessään karkkipapereita lapset ovat alttiita lihomiselle suklaasta. Yhtiö haluaa vain kannustaa lapsia kerämään paperit talteen.

btw oli kyllä niin iisi koe, varsinkin luetun ymmärtämiset, että rajat tulevat olemaan aika korkeita tänä vuonna.
itsellä L/E tähtäimessä..

Eikös sika ollu vaa esimerkkieläimenä? Eiksiin tarkotettu ylipäänsä eri lajin edustajaa. Nii ja tos kolumbus kysymyksessä taidettiin kysyä myös et miksi. Saakos muute tehä omia päätelmiä et "lihoo suklaasta" ku siitäkään ei tekstissä mainittu. :eek:

enkkuuuu sanoi:
Eikös sika ollu vaa esimerkkieläimenä? Eiksiin tarkotettu ylipäänsä eri lajin edustajaa. Nii ja tos kolumbus kysymyksessä taidettiin kysyä myös et miksi. Saakos muute tehä omia päätelmiä et "lihoo suklaasta" ku siitäkään ei tekstissä mainittu. :eek:
Sow on emakko ja tekstissä mainittiin, että lapsilla menee jopa 90 tuntia koripalloillessa polttaa pois se minkä he suklaata syömällä ovat saaneet :kippis1: Eli ei saa tehdä omia päätelmiä, jollainen tuo lihominen ei ole ja sika ei ollut vain esimerkkieläimenä vaan one and only :rock: Itse en tosin lihomista maininnut...

no voi perse.. mainitsin vaa et se houkuttaa porukkaa ostamaan enemmän suklaata ja et yhtiö puolustelee sillä että yritti vaan saada porukkaa säästämään ne suklaapaperit. eikös seki oo oikein jos laittaa et käytettiin eri lajista emoa.. onhan se iha totta vaik oiski sika :)

Ruotsi huomenna sitten. Kuuntelusta tuli 72, ällää lähdettiin hakemaan mutta taitaa olla pelkkä kaunis haave. Noh enpä usko tätä arvosanaa kovin paljon mihinkään tarvitsevani. Mutta onnea kaikille kirjoittajille, alhaisia pisterajoja ja hirveetä mäihää! ;)

Suositut

Back
Ylös Bottom