- Ikä
- 37
andor sanoi:Miten on muu pakkisväki valmistautunut keskiviikon enkun kirjallisiin?
Olen lukenut 2 englannin kielistä kirjaa.Tasoltaan luulen niiden olevan jotain ala-aste luokkaa :jahas:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
andor sanoi:Miten on muu pakkisväki valmistautunut keskiviikon enkun kirjallisiin?
Timbe sanoi:Kuuntelusta tuli hurjat 46 pistettä, ja beehen oltaisiin tyytyväisiä. Vaikka tulis A niin en todellakaan mee uusimaan keväällä.
Sama _o/andor sanoi:En uusi vaikka hylsy tulisi koska kirjotan ruotsin vapaaehtoisena.
fore sanoi:Englanti ohi, ruotsi edessä. Meni kyllä ihan hatusta ne englannissa ne rakenneosiot, yhhyh.
Tämmösiä itse raapustelin:enkkuuuu sanoi:menikös ne avot suurinpiirtee nii et
-tiikereiden poikasille eri lajinen äiti -> tyynempiä eikä niin agressiivisia isompana
-kolumbuksen jäänteet siirrettiin espanjasta amerikkaan koska hän sitä itse halusi ennen kuolemaansa
-vaaleenpunanen bussi bussihäiriköille-> häpeällä yritettiin parantaa käytöstä
-kirjaston työntekijät hörppivät kahvia isolla terassilla. tämä närkästyttää kahvilan asiakkaita, jotka joutuvat olla ahtaasti sisällä
vikaa en muista..
Timbe sanoi:No huomenna sitten urakalla :D
Timbe sanoi:Perhana arvasin että näin tässä käy. Ruotsiin kertaaminen jäi viimeiselle päivälle. Kuinka voi ihminen olla näin saatanan laiska ja saamaton :whip:
No huomenna sitten urakalla :D
Virtu sanoi:Tämmösiä itse raapustelin:
- Tiikeripoikaset viedään pieninä sikojen hoiviin, jolloin niistä tulee säyseämpiä ja ne sopeutuvat paremmin elämään vankeudessa
- Koulubusseissa huonosti käyttäytyvät lapset laitetaan pinkkiin erikoisbussiin, josta puuttuu mm. ilmastointi. Tarkoituksena koulia lapsista parempikäytöksisiä
- Kirjastotyöntekijöillä on vierailijoita paremmat ruokailutilat, mihin kirjostossa kävijät haluavat muutoksen
- Columbuksen hautapaikkaa vaihdettiin Espanjasta Dominikaaniseen Tasavaltaan ja myöhemmin taas takaisin Espanjaan
- Kerätessään karkkipapereita lapset ovat alttiita lihomiselle suklaasta. Yhtiö haluaa vain kannustaa lapsia kerämään paperit talteen.
btw oli kyllä niin iisi koe, varsinkin luetun ymmärtämiset, että rajat tulevat olemaan aika korkeita tänä vuonna.
itsellä L/E tähtäimessä..
Sow on emakko ja tekstissä mainittiin, että lapsilla menee jopa 90 tuntia koripalloillessa polttaa pois se minkä he suklaata syömällä ovat saaneet :kippis1: Eli ei saa tehdä omia päätelmiä, jollainen tuo lihominen ei ole ja sika ei ollut vain esimerkkieläimenä vaan one and only Itse en tosin lihomista maininnut...enkkuuuu sanoi:Eikös sika ollu vaa esimerkkieläimenä? Eiksiin tarkotettu ylipäänsä eri lajin edustajaa. Nii ja tos kolumbus kysymyksessä taidettiin kysyä myös et miksi. Saakos muute tehä omia päätelmiä et "lihoo suklaasta" ku siitäkään ei tekstissä mainittu.