Sykemittarista...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jarkko
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tuli sitten hankittua eilen Lidl:stä sykemittari 25 egellä ja on kyllä todella näppärä saliharjoittelussa.

Sarjatauot on helpompi pitää sykkeen mukaan verrattuna siihen kun ennen katsoin kellosta sen 1-2 minuuttia.

Tähän mennessä ei ole tuollaista tullut hankittua kalliin hinnan takia (yleensä lähtee tuosta 60-70 eurosta ylöspäin hinnat).

Ei voi kuin suositella jos joku tuollaista halajaa ja on Lidl lähistöllä.

Tuossa tulee se anturi rinnan ympärille, eli kuinkas olette ratkaisseet anturin "valumisen" eli vedättekö hihnan vaan niin kireälle ettei valu? On meinaan sellainen V-selkä ettei pysy kunnolla juuri oikealla kohdalla, onneksi vatsa pysäyttää valumisen liian alas :D

Mä olen joskus pitänyt sitä anturia daisareiden yläpuolella. Toimii ainakin melko hyvin.

Ps. Olen mies (c- kuppi)

Originally posted by Kynis
Mä olen joskus pitänyt sitä anturia daisareiden yläpuolella. Toimii ainakin melko hyvin.

Ps. Olen mies (c- kuppi)

:kippis1:

Itellä tuppaa kanssa valua tuo Polarin anturivyö, ja tuota ei ilmeisesti saa säädettyä kireemmälle :curs: Sen siitä saa kun alkaa dieettaamaan... Suositushan tais olla kuitenkin pitää se vyö siinä rintojen alapuolella, nyt vinkkejä kehiin ! Ei viittis ilmastointiteipilläkään leikkiä :D

Originally posted by Rock^
:kippis1:

Itellä tuppaa kanssa valua tuo Polarin anturivyö, ja tuota ei ilmeisesti saa säädettyä kireemmälle :curs: Sen siitä saa kun alkaa dieettaamaan... Suositushan tais olla kuitenkin pitää se vyö siinä rintojen alapuolella, nyt vinkkejä kehiin ! Ei viittis ilmastointiteipilläkään leikkiä :D

Henkselit?

Pidin ennen anturia helvetin tiukalla ja silloin se jotenkin aina luisti puristaessa alaspäin. Koetapa löysemmällä asetuksella? Saattaa toimiakin.

Ja oikeasti, tuo rintojen päällä pitäminen toimii ainakin minulla. Pitää vaan olla tarpeeksi nestettä välissä. Kuivalla ei kannata ajella näissäkään hommissa.

Oli muuten ihan kelpo kapistus 25€ arvoiseksi tuo Lidl:n härveli.

3v takuu ja muutenkin aika paljon ohjelmia, lähinnä käyttökelpoisia pitkäkestoisissa harjoituksissa joissa pulssi pitää olla jollain välillä mutta siis tuolla rahalla oikein hyvä ostos.

Jarkko voisitko tarkemmin kertoa tosta härvelistä? itseäkin on jo pidemmän aikaa kiinnostanut sykemittarin hankinta ja hintaanhan se on sitten yleensä kaatunut.. Lidl sattuu olemaan tässä ihan lähelle että pitää vissiin jokupäivä käydä se sitten sieltä hakemassa. kiitos vinkistä :worship: :thumbs:

Ogrsh:

Paketissa kello ja anturi, joka tulee rinnan ympärille. Takuu 3v.

Kellossa pitää luoda "User" jolle annetaan sukupuoli, ikä, paino ja urheiluaktiviteetti. Tämän jälkeen voi käyttää erilaisia kellosta löytyviä ohjelmia.

En tutustunut sen tarkemmin noihin ohjelmiin koska ne eivät käyneet mielestäni kuntosaliharjoitteluun. Ohjelmilla pystyy määrittelemään ylä- ja alarajat sykkeelle jolloin hälyttää, joko äänellä tai ilman. Lähinnä juoksuharjoitteluun tms. Sitten oli normaali "timer" moodi jossa siis mittari ottaa vain aikaa ja harjoittelun jälkeen kertoo keskiarvosykkeen, kulutetut kalorit (User tietojen perusteella) sekä rasva-% arvo (en tiedä kyllä mitä tuo tarkoittaa. Sitten oli vielä pari muuta ohjelmaa, mutta en muista mitä ne oli.

Itse olin tänään salilla 1h 5min siitä kun lähdin pukuhuoneesta ja sinne palasin ja tuona aikana paloi 748kcal sykkeen ollessa 138 keskimäärin, eli jotain kai tuli tehtyä :D

Jos aiot tuollaisen hankkia niin kannattaa mennä melko nopeasti eilen oli jokaisella kainalossa tuollainen eikä Lidl normaalisti hamstraa hirveästi noita halpoja juttuja mitä myyvät.

Kellossa pitää luoda "User" jolle annetaan sukupuoli, ikä, paino ja urheiluaktiviteetti. Tämän jälkeen voi käyttää erilaisia kellosta löytyviä ohjelmia.

nyt en kyllä näe mitä noilla ominaisuuksilla on sykkeen kanssa tekemistä. Vai väsääkö se siihen jonkin ohjelman tyngän ?

Originally posted by jarkko
harjoittelun jälkeen kertoo keskiarvosykkeen, kulutetut kalorit (User tietojen perusteella) sekä rasva-% arvo (en tiedä kyllä mitä tuo tarkoittaa.

Tarkoittaa sitä, miten suuri prosentuaalinen osa kulutetuista kaloreista oli rasvaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by JackOfAllTrades
nyt en kyllä näe mitä noilla ominaisuuksilla on sykkeen kanssa tekemistä. Vai väsääkö se siihen jonkin ohjelman tyngän ?

Omassa Polarissani kysellään noi ainakin sen takia että kalorikulutuksen arvio menisi mahdollisimman lähelle totuutta.

Suositut

Back
Ylös Bottom