Sydänsuruja...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ilc81
  • Aloitettu Aloitettu

Ilc81

Banned
(siirretään tämä sopivamman otsikon alle)

Meikäläinen on mennyt sitten rakastumaan erääseen itseni selkeähkösti (6,5v) vanhempaan naiseen (ei ensimmäinen kerta) joka on kaikin puolin äärimmäisen viehättävä ja mukava ihminen ja jonka seurassa viihdyn, bonuksena jumalainen seksi.

Ongelmana on lähinnä se että ko. nainen on hieman epäileväinen motiiveistani - luullen että ne perustuvat pitkälti seksiin - mikä ei todellakaan pidä paikkaansa (tämän olen kyllä hänelle ilmaissut), lisäksi hän on huolissaan ikäerostamme. Nyt pitäisi saada viikonloppuun asti (jolloin tapaamme ja asiaan tulee jotain selkoa) ajatukset siirtymään johonkin muualle tai muuten kuuppa hajoaa..

Apua...

:itku: :haart:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Käypä vuokraamassa pino romanttisia hömppäfilmejä (filmivuokraamoissa on nykyään näitä 7 leffaa 7 päiväksi -paketteja) ja limpparia ja suklaatia. Sitten katsot silmät sykkyrällä vilmejä. Tai jos pelottaa että muutut siirapiksi, vuokraa seitsemän rajua äxön-rampo-lihasmuskeli-tappaanekaikkiyksin -filmiä ja vedä bissee samalla. :rock:

Jissen sanoi:
Käypä vuokraamassa pino romanttisia hömppäfilmejä (filmivuokraamoissa on nykyään näitä 7 leffaa 7 päiväksi -paketteja) ja limpparia ja suklaatia. Sitten katsot silmät sykkyrällä vilmejä. Tai jos pelottaa että muutut siirapiksi, vuokraa seitsemän rajua äxön-rampo-lihasmuskeli-tappaanekaikkiyksin -filmiä ja vedä bissee samalla. :rock:

Kiitos "vinkistä".. helpotti paljon.. not. :rolleyes: ... :(

Katos.. sait perustettua tämmösen threadin. Hyvä homma imo. Mun elämäntilanne jatkuu sellaisena, että saan varmasti tuotettua materiaalia jatkossakin. ;)

Ilecules mene viettämään laatuaikaa ystäviesi kanssa.Hyvässä seurassa kunnon äijäporukalla unohtuu kaikki sydänsurut.yksin sitä vain miettii asioita päänsä puhki.näin itselläni ainakin :)

Mulla oli tossa melkein vuosi sitten saman tapainen juttu. Nainen oli 6 vuotta mua vanhempi ja todella mukava, kaunis ja kaikkea... Ainoana miinuksena vain että oli ehtinyt pyöräyttään jo 3 muksua. :möks: Eihän siitä mitään tullut tietenkään, mutta vieläkin ollaan tosi hyviä kavereita. Ollaankin usein puolivitsillä heitetty että oltais oltu hyvä pari kun tullaan niin hyvin toimeen, ja ollaan ihan samanlaisia vielä molemmat. Noh, kaikkea ei voi saada, ja olen kyllä tähän tilanteeseen täysin tyytyväinen.

Turha tuosta on paniikkia ottaa. Olet oma itsesi, niin asiat kyllä selviävät.

Ja eihän tuossa vielä suruista ole kysymys, toivoa selkeästi on. Tsemppiä :)

Niin, elämä on saattanut opettaa tälle naikkoselle, että ehdottoman varma mieli saattaa muuttua kuudessa ja puolessa vuodessa epävarman kautta täydellisen toiseksi. Voi myös käydä niin, että ajatuksesi kestää hautaan saakka. Mistä näistä tietää? Koeta vakuuttaa itsesi ja sitten jumalatar.

Toivottavasti saat vakuuttettua sekä itsesi että kyseisen naisen tunteiden aitoudesta, muiltakin kuin seksin osalta :)

Tuo 23 ei kovin vähää enää ole, mielestäni riski alkaa olemaan jo pienempi kuin ajatella vasta 18-vuotiasta poikaa. [Tosin tämäkin on yksilöllistä ja sitoutumiskykyisiä vakavasti otettavia nuorukaisia pitkäaikaiseen suhteeseen löytyy varmasti heistäkin].

Vanhemmat naiset saattavat epäillä eniten juuri sitä onko nuorempi mies valmis kaikkeen siihen mitä he itse haluavat, ne juoksut kun alkaa olla juostu tuossa iässä ja monet kokemuksetkin jo haalittu kasaan, puhumattakaan naimisiinmenoista tai lapsista, niiden aika naisen biologisen kellon mukaan voisi olla huomattavasti nopeammin kuin sinun aikomuksesi.

Monilla myös voi ystäväpiiri vaikuttaa asiaan, onhan se kenties hieman oudon tuntuista raahata 23-vuotiasta poikaystävää omien 30-35v opettaja/asianajaja/lääkäri/tiesmikäinsinööri-ystävien ja heidän 40-45v pinnassa olevien kumppaneiden seuraan istumaan iltaa. Monellahan naisella on itseään enemmän kuin 1-2v vanhempi kumppani. :rolleyes:

Mutta ei hätä päivää. Nainen selkeästi pitää nuoremmista koska olet hänet ainakin osittain haaviisi saanut, nyt vain puuttuu lopullinen vakuuttaminen jos sinua aito ja oikea aikuismainen parisuhde kiinnostaa. :thumbs:

Toivottelen tsemppiä ja kannustan suuresti sillä itsekin olen sitä mieltä että miehen iällä ei ole väliä, kunhan on nuorempi :D ;)

Sumu sanoi:
Turha tuosta on paniikkia ottaa. Olet oma itsesi, niin asiat kyllä selviävät.

Ja eihän tuossa vielä suruista ole kysymys, toivoa selkeästi on. Tsemppiä :)

Joo tämäkään nainen ei vaan satu olemaan siitä helpoimmasta päästä.. saas nähdä mitä seuraa.. lisäksi hän on tapaillut muitakin miehiä viime aikoina, (siis ennen kuin tutustuimme) valinnanvaraa siis riittää..

Kiitoksia vaan kaikille tasapuolisesti avusta.. koitetaan nyt jotenkin selvitä tuonne viikonloppuun...

Ikäerosta suhteissa ei ole kokemusta, mutta toi motiivien kyseenalaistaminen on kyllä tehny kipeää itsellekkin. Viime elokuun lopussa pyörin yhden kivan tytön seurassa. Mä olin just muuttamassa toiseen kaupunkiin ja molemmat ymmärsi, että paria viikkoa pidemmän suhteen saattoi unohtaa. Mä sitten menin selittään, että lyhyempi suhde kyllä kelpaisi, kun parempaa en voi tarjota. Siitähän tyttö veti herneen nenään ja totes mun olevan "niin kuin kaikki jätkät, jotka ruinaa aina vaan pillua". Itseäni voin syyttää, kun asiani tyhmästi esitin. Kyllä se silti sattui, kun se ei uskonut, että mä olin oikeasti ihastunut siihen. Ei taida olla maailman helpoin asia selittää naiselle, että vaikka haluaa seksiä ilman vakavaa suhdetta, (tai siis halusin suhdetta, mutta elämäntilanne ei sallinut) niin silti voi olla ihastunut myös tähän ihmisenä. Joskus myöhemmin ollaan tavattu ja nykyään se (kuulemma) uskoo mua. Kohta muutan takas, mutta tai olla aika hiljaset tsäänssit tehdä vaikutus uudelleen.

MissEvilEve sanoi:
Vanhemmat naiset saattavat epäillä eniten juuri sitä onko nuorempi mies valmis kaikkeen siihen mitä he itse haluavat, ne juoksut kun alkaa olla juostu tuossa iässä ja monet kokemuksetkin jo haalittu kasaan, puhumattakaan naimisiinmenoista tai lapsista, niiden aika naisen biologisen kellon mukaan voisi olla huomattavasti nopeammin kuin sinun aikomuksesi.

Tähän ongelmaan edellinen vakava parisuhteeni juuri lopulta kariutuikin (nainen oli 7v vanhempi). Tulimme yhteisymmärryksessä päätökseen että parempi erota sovussa. Taustalla juuri esim. tuo että lapsien hankkiminen ei tuolloin kuulunut 20v. nuorukaisen intresseihin. Tällä hetkellä lapset ja naimisiinmeno ei tunnu enää lähellekkään niin kaukaiselta ajatukselta. Taloudellisista asioista (lasten hankinnan kannalta ajateltuna) minun ei tarvitse loppuelämäni aikana huolehtia. nimim. kultalusikka suussa syntynyt

Älkääkä kysykö miksi pitää rakastua itseään vanhempiin ja hakemalla hakea ongelmia.. näitä asioita ei päätetä järjellä..

Ilecules sanoi:
Joo tämäkään nainen ei vaan satu olemaan siitä helpoimmasta päästä.. saas nähdä mitä seuraa.. lisäksi hän on tapaillut muitakin miehiä viime aikoina, (siis ennen kuin tutustuimme) valinnanvaraa siis riittää..

Kuka naisista olisi helpommasta päästä?

;)

Ja tämän viestin voivat naisetkin sitten ymmärtää huumorina. Nimim. en varnasti helpoin ihminen itsekään.

Itsekin ajattelin tuota ns biologista kelloa hänellä. Hän saattaa tosiaan joutua miettimään kohdallasi paljon tarkemmin kuin esim ikäisensä kohdalla - olisiko susta pitkällä juoksulla mihinkään (on the long run heh toimiiko tuo suomeksi..). Itse muistan kun deittailin 32 vuotiaan kanssa. Keskustelu kääntyi lapsiin ja mun sydän ainakin pomppasi kurkkuun... ehkä hän kenties saman läpikäyneenä (yleensä mies on naista vanhempi niin voi olla?) hieman varpaillaan koska sinä nostaisit kytkintä, olisiko kenties joku muu varmempi vaihtoehto. Tai sitten mietipä valmiiksi miksi haluaisit nimetä ensimmäisen lapsen :)
Mutta toivoa tietysti on, kaikki spekulointi on aivan turhaa, varsinkin jos näette vielä! Kyllä se siitä, ja jos ei, niin sitten ei.
Nyt ulos äijien kanssa tms, tai mietit itsesi aivan puhki.

Nämä voivat kuulostaa hieman kliseisiltä latteuksilta, mutta luota siihen että elämä kannattaa sinua. Kaikki menee niin kuin sen on tarkoitus mennä, jos rupeat tekemään temppuja niin hidastat vain sitä prosessia.

Hape sanoi:
Ilecules mene viettämään laatuaikaa ystäviesi kanssa.Hyvässä seurassa kunnon äijäporukalla unohtuu kaikki sydänsurut.yksin sitä vain miettii asioita päänsä puhki.näin itselläni ainakin :)
Totta, tämä on paras lääke sydänsuruihin :rock:

Itseasiassa tavattiinkin jo tänään ja treffit meni niin hyvin kuin ne vain voivat.. muutama asia tuli selväksi ja tästä on paljon parempi jatkaa :haart:

Muutama miete hiukan "ulkoapäin":

Ihmistuntemus rock! Huvittavaa lukea viestejä siitä, kuinka "samanlaisia ja täydellisiä oltiin". Ei oikein tiedetä missä mennään.

Samankaltaiset nyt harvemmin "löytää toisensa". Tosin jos on siinä 5% luokassa. Työtä se vaatii, noin yleisesti.

Arvot voi (ja pitää) olla samat, luonteenpiirteet tuskin. Muuten tulee sota.

:offtopic: mutta missä on Fabien??Hieman tässä jo kaipaillaan tätä pakkiksen omaa rakkauden lähettilästä lohduttamaan tämän threadin kirjoittajia :haart:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom