Syöttekö roskaruokaa?

NO vielä piti tähä keskusteluun alkoholi vetää:D se aine on kyllä ryypättynä aina haitaksi ,enkä suosittele kenellekkään. Ei sama kun herkut silloin tällöin. Mutta kyllä itse juon välillä 2-6kk välein 2pv tumut ja ei tee hyvää millään mittarilla terveydelle.
Samaa mieltä. Ei alkoholia voi verrata herkkuihin. On se paljon tuhoisampaa kännit vetämällä tai joka ilta tissuttelemalla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ristiinnaulitaankohan mut jos väitän että kun vedän saunabissen kerran viikossa niin sillä on nettopositiivinen vaikutus mm. stressitasoihin

Voisko tän kiteyttää jotenkin näin:

Pizza ja hampurilaiset eivät ole terveysruokaa, eikä optimaalista ravintoa. Niille löytyisi terveellisempi vaihtoehto. Järkevissä määrin ne eivät tee kuitenkaan mitään silminnähtävää negatiivista muutosta.

Ja se mikä on järkevä määrä, on täysin yksilöstä kiinni.
Voisi. Juuri noin. Eivät ole terveellistä mutta vähäisesti nautittuna eivät myöskään aiheuta mitään negatiivistakaan jolla olisi käytännön kannalta merkitystä.

Samaa mieltä. Ei alkoholia voi verrata herkkuihin. On se paljon tuhoisampaa kännit vetämällä tai joka ilta tissuttelemalla.
Tuhoisaa jälkeä se voi liikakäytössä tehdä kyllä. Mutta jos esimerkiksi alkoholista ja sen käytöstä ensimmäinen mielikuva on se kahden päivän tumut tai kännit joka ilta, silloin saattaa kuulua siihen väestöryhmään jonka kannattaa pikkusen katsoa sen perään ettei lähde keulimaan.

Olen nyt pari päivää tätä keskustelua sivusta seurannut ja hakannut täällä yksinäni päätä seinään. Vittu miten oksettavaa keskustelua. Jotkut ajattelee asiaa ihan järkevällä tasolla, mutta toiset taas vetää ihan ääripäästä toiseen. "Mun mielipide on tämä ääripää ja jos väität yhtään mitään muuta, edustat toista ääripäätä." Täysin mustavalkoinen ajattelu on kyllä yksi typerimmistä asioista mitä ihminen voi tehdä.

Olen nyt pari päivää tätä keskustelua sivusta seurannut ja hakannut täällä yksinäni päätä seinään. Vittu miten oksettavaa keskustelua. Jotkut ajattelee asiaa ihan järkevällä tasolla, mutta toiset taas vetää ihan ääripäästä toiseen. "Mun mielipide on tämä ääripää ja jos väität yhtään mitään muuta, edustat toista ääripäätä." Täysin mustavalkoinen ajattelu on kyllä yksi typerimmistä asioista mitä ihminen voi tehdä.
Vähän kuin näin : elän 70-80 prossasesti terveellisesti nyt. Mut kuulemma terveys menee niin lopetan kaiken terveellisen syön vaan roskaruokaa ja juon viinaa!:D kyllä nyt mies jonka veriarvot ja kolesterolit kunnossa niin veikkaan et ei muutosta ku ei terveys hyötyjä tolla määrällä ole:D

Nojoo, vedän nyttemmin sen pizzan/kebab - annoksen kerran viikossa. Kehitystä on nyt kuitenkin tullut, eikä maha ole ainakaan omaan silmään kasvanut kovin paljon vaikka ruokavalio ei ole aina 100% puhdas. Katsotaan sitten uudestaan jos jossain vaiheessa innostun kilpailemaan, mutta siihen on vuosia.

Nojoo, vedän nyttemmin sen pizzan/kebab - annoksen kerran viikossa. Kehitystä on nyt kuitenkin tullut, eikä maha ole ainakaan omaan silmään kasvanut kovin paljon vaikka ruokavalio ei ole aina 100% puhdas. Katsotaan sitten uudestaan jos jossain vaiheessa innostun kilpailemaan, mutta siihen on vuosia.
Case closed!

Voi hellantuuteli sentään. Meneepäs nyt ihon alle randomien kirjoittelu. Jätä se internetti pois niin ei tarvi itkeskellä täällä

Tämähän se on keskeinen pointti keskustelussa. Nähdään vain oma ääripää. On paljon asioita jotka ovat neutraaleita vähäisissä määrissä. Esimerkkinä voisi väittää että testosteroni boosterit ovat tehokkaita koska ne kasvattivat rottien lihasmassaa kokeessa. Käytännössä ihmisellä ovat neutraaleita. Ei hyötyä eikä haittaa. Aivan samoin kuten siinä pizzassa la iltana.

Tällä viikolla ainakin todella pienillä herkuilla. Huomen illalla pakaste pizza ja lauantaina iltapalaksi munavoi,karjalanpiirakat ja jäätelöä 200g tuskin muuta.

Mistä lähtien karjalanpiirakat ovat olleet roskaruokaa? Edesmennyt mummoni olisi saanut sätkyn, jos olisi kuullut niiden laskettavan roskaruuaksi.

200 grammaa jätskiä on todella vähän.

Suositut

Back
Ylös Bottom