Syöttekö roskaruokaa?

Hei, olen aloittelija näissä hommissa. Tavoitteena on kasvattaa lihasmassaa, mutta terveellisellä tavalla.
Tilasin juuri pizzan kotiin (kova työviikon ja perjantain kunniaksi) ja aloin miettimään että miten te muut syötte roskaruokaa? Onko kerran viikossa pizzan syöminen paha vai yliajattelenko? Pieni syyllisyydentunne on, tosin olen muuten syönyt puhtaasti koko viikon.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos kuvitellaan että syöt neljä ateriaa päivään, 28 ateriaa viikkoon niin yhdellä aterialla ei juuri ole merkitystä. Huomenna treenaamaan niin kulkee hyvin pizzapöhöllä. Ruoka ei saisi olla palkinto eikä rangaistus joten älä ajattele sitä sellaisena työviikon päälle. Jos haluat pitää pizzaperjantain joka viikko niin sitten tee niin, otat vaan huomioon kokonaisuuden(eli että energiamäärät pysyy lopulta kurissa).

Syön melkeinpä joka päivä kohtuudella roskaruokaa. Kaikki riippuu kokonaisuudesta. Eikä esimerkiksi pizza lopulta ihan älyttömästi eroa makaronilaatikosta tai kotitekoinen kebab ranskalaisilla lihapullista ja muusista.

Perjantaina perseillään. Yleensä pizzaa, mahdollisesti sipsiä ja saunajuoma tai muutama. Ei näy missään. Jos tähtäimessä ei ole bodylavat, niin ei mitään merkitystä millään tasolla. Taino, mulla herkuttelu parantaa yleistä elämänlaatua.

Perjantaina perseillään. Yleensä pizzaa, mahdollisesti sipsiä ja saunajuoma tai muutama. Ei näy missään. Jos tähtäimessä ei ole bodylavat, niin ei mitään merkitystä millään tasolla. Taino, mulla herkuttelu parantaa yleistä elämänlaatua.
Juu ei ole lava kyllä tavoitteena :D, haluan vain olla hyvässä kunnossa ja voimakkaan näköinen. Alkoholia juon erittäin harvoin muutenkin, muutaman kerran vuodessa. Pizza ja suklaa on niitä mun heikkouksia.