Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo tätä mä tarkoitinkin. Varmasti syö ketä tahansa että koko ajan jaksaa kuittalla jostain syömisesti päivittäin. Mutta tietenkin silloin kun toinen itse ottaa asian puheeksi on hyvästä vähän valistaa siitä syömisestä.Gdane sanoi:Ainakin meillä se menee niin että mamma puhuu ihan itse terveellisestä ruokavaliosta ja siitä miten paljon se parantaa oloakin, mutta sitten sen työpäivän rúokailut on silti ihan mahdoton tehtävä. Siis silloin vain sille on paasattu kun se itse ottaa puheeksi. Ei se meillä ainakaan mikään mun elämäntehtävä ole :D
Jep. Siinä taas yksi syy, miksen voisi enää edes harkita mitä tahansa (eli yleensä justiin kuvailemallasi tavalla) syövää naista kumppanikseni, eli vuoristoratamielialat, joista syytetään toki kaikkea muuta paitsi surkeaa ruokavaliota. Onneksi ei tarvitsekaan. :haart:Helly sanoi:Tulee noista tyttöystävien ruokavalioista mieleen ihan oma kolmen-neljän vuoden takainen ruokavalio: aamulla leipää, päivällä koululounas, iltapäivällä leipää, illalla pussi karkkia ja siinä kaikki (ettei vaan liho!). Yllättäen jatkuvasti väsytti ja kiukutti. Hengissä vielä kuitenkin, ihme !
japa sanoi:Olen vähän samaa huomannut että jostain syystä että jos paasaat tai vittuilet toisen syömisistä niin siitä hommasta tulee sellainen punainen vaate ja ruokailut menevät viellä enemmän pieleen. Samaa muuten jossakin threadissa Timban kanssa sivuttiin treenaamisen suhteen. Jos itse neuvot ja tyrkytit oppejasi niin homma meni vituilleen mutta kun annoit opetella itse niin johan homma toimi.
Gangst3ri sanoi:Ja kuten joku aikasemmin sanoi niin siinävaiheessa kun lapsia pitäis hankkia niin äidin pakko syödä ja elää terveellisesti.
Olitko sä muuten se joka söi niitä varastettuja tomaatteja?Missukka sanoi:Hyvin ja terveellisesti kultani syö silloin, kun minä olen täällä ruokaa laittamassa. Nykyisin kun erillään asutaan, niin on tuo ruokapuoli jäänyt hänellä vähän paitsioon.
Se nyt vaan on rasittavaa jos joku kokoajan nipottaa syömisistä. Varsinkin jos sellaisen kanssa joutuu asumaan. Kyllä tollaset muutokset lähtee sitten omasta halusta jos lähtee.Timba79 sanoi:Mikä tässä on vaiketa tai jotain terveysfasismia?