Syödessä juomisesta

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
38
Anteeksi että en jaksanut etsiä, joten tein uuden ketjun.

Asiaan: Tony Halme sanoo viikingin voima-oppaassa että syönnin aikana ei kannata juoda :kippis1: , koska se laimentaa vatsa happoja. Onko jutussa perää? Itse en voi syödä kunnolla juomatta 2-4 lasia maitoa. :kuola:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
No miten sä sen ruoan saat alas sitten jos ei juo. En mä ainakaan kokonaista ateriaa saisi alas juomatta mitään. Aikamoista hifistelyä toi on, jos tossa edes on mitään totuutta takana.

Vähä sellanen tunne että tää on jo turhan hifistelyä.. Ei kai tolla voi olla mitää suurta merkitystä?

Ei tolla mulle ittelle ookkaan niin väliä, mutta aattelin vaan että puhuuko toi halme ihan puuta heinää vai ei

Mielestäni ei ole kyse siitä että laimentaako se juonti vatsahappoja vaan siitä että syljellä on joku merkitys ruuan pilkkomisessa ja sylki laimentuu tai jopa sen eritys vähenee kun juo syönnin aikana. Joskus muistelen tälläistä kuulleeni. Mutta suositus jossakin on ollut että ruokailun yhteydessä voisi välttää juomista mutta sitten syönnin jälkeen olisi hyvä juoda vettä. Sillä on taas joku huuhtova vaikutus. En tiedä että onko juurikaan mitään suurta merkitystä, mene ja tiedä, turhaa hifistelyä!

Sinänsä jännä, että myös Pauliina Talus kirjassaan Elämäntapana Fitness kehottaa juomaan vettä vasta aterian jälkeen. "Näin varmistat ruoan kunnollisen pilkkoutumisen!"

Varmaan tossa on takana myös se, että kun sitä ruokaa ei kulauta juoman kanssa alas niin se tulee pureskeltua paremmin.
Eli Halmeen tavoista poiketen tuo ei ollut :anssi:

en usko että on käytännössä mitään merkitystä. kuulostaa todella pahasti mutulta.

En ole huomannut ikäviä sivareita vaikka ikäni olen juonut syödessäni. Tai siis no, vuorotellen haarukkaa ja lasia, ei yhtaikaa. Voihan se sitäkin olla tarkoittanut, ettei molempia yhtaikaa suuhun. :D

Zone-sarja -42%
maxmussel sanoi:
Voihan se sitäkin olla tarkoittanut, ettei molempia yhtaikaa suuhun. :D

Ilmeisesti ne ohjeet oli sitten tarkoitettu henkilöille jotka muistuttavat avatariasi (viikingin voimaoppaan kohderyhmä ?) :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oon monesti ihmetelly kun oon katsonut nuita Pro kehonrakentajien treeni filmejä ja sitten kun näytetään heidän syömistään he eivät tosiaan juo aterioidensa aikana, Ronnie ja Levrone ovat tästä hyviä esimerkkejä.

neutraali sanoi:
Oon monesti ihmetelly kun oon katsonut nuita Pro kehonrakentajien treeni filmejä ja sitten kun näytetään heidän syömistään he eivät tosiaan juo aterioidensa aikana, Ronnie ja Levrone ovat tästä hyviä esimerkkejä.
Eli jutun takana piilee pieni hifistelyn kalvava siemen. Aijai teitä pojat jotka olette luulleet ruokailunne oleva täydellistä, olette väärässä. :lol2: :david:

No huoh sanon minä, toi alkaa jo mennä liian hifistelyksi.
Alkakaa nyt vielä ottamaan aikaa oikea minuutti ja sekuntti määrä että millon saa juoda ja millon ei...

Jointti sanoi:
No huoh sanon minä, toi alkaa jo mennä liian hifistelyksi.
Alkakaa nyt vielä ottamaan aikaa oikea minuutti ja sekuntti määrä että millon saa juoda ja millon ei...

Äläs nyt esim. mä otan aikaa koska oon syöny edellisen kerran :D :hyper: :lol2: sit ku on 2 h täynnä ni ei muuta ku uutta safkaa naamariin :D :whip:

Angel of Death sanoi:
Äläs nyt esim. mä otan aikaa koska oon syöny edellisen kerran :D :hyper: :lol2: sit ku on 2 h täynnä ni ei muuta ku uutta safkaa naamariin :D :whip:
Otatko ajan siitä kun laitat viimeisen ruoan suuhun vai siitä kun nielaiset sen??

masantti sanoi:
Otatko ajan siitä kun laitat viimeisen ruoan suuhun vai siitä kun nielaiset sen??

No emmä nyt ihan noin tarkka oo :D aikaa oon ottanu lähinnä siks ku en koskaan muista paljon kello on ku oon syöny ja sit saattaa unohtuu se syöminen ja sehän ei oo hyvä :D toi antaa vaan suuntaa.

masantti sanoi:
. Aijai teitä pojat jotka olette luulleet ruokailunne oleva täydellistä, olette väärässä. :lol2: :david:
Mää syön aivan päin vittua :D . Pistäny vaan tosiaan silmään toi juomattomuus.

Angel of Death sanoi:
No onneksi mulla ei ole tota ongelmaa, mulla tulee aina parin tunnin päästä uus nälkä vaikka viime aterias oisin syöny ku hevonen.
Onse kehonrakennus ihme laji .
Joskus ku tarkkaa kuuntelee voi jopa kuulla kun lihakset huutaa "ruokaa lisää nyt ja heti!"

Mä en muuten oikeastaan ikinä ole juonut pahemmin syönnin aikana, yleensä lapioin eka safkan naamariin ja sitten juon vähän päälle. Mulla on vissiin bodaus geeneissä :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom