SVCD toisto?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J0kke
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
37
Eli miten tälläinen tiedosto voidaan toistaa "Oceans.Twelve.SVCD.TELESYNC-maVen" latasin tollasen torr... löysin 3kpl CD pihalta. ;)

Sen voi avaa winrarrilla, mutta deamon tools ei suostu avaamaan sitä, vaikka se näyttää image filulta. Jos oikein ymmärrän niin tuo SVCD tarkoittaa Super Video Compat Disc.

Ja miten tuohon saisi vielä tekstityksen?

Kiitos avuista :kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nopealla lukemisella tiedostot on siis imageja ja ne pitää polttaa esim nerolla cd:ksi ja sitten katella dvd-soittimella
ja tekstitystä tuohon et saa jos dvd soittimella soitellaan... jos saat toimiman tietokoneella niin voit yrittää etsiä tekstityksiä levyjen löytöpaikalta :D

en usko jos ei daemonilla saa sitä imagea "ceedeeksi" ja sitte soittaa sitä ceedeetä jollain playerillä

J0kke sanoi:
mutta voinko mitenkään katsoo tästä koneelta tuon?

mäkin olin ihan pihalla, kun takkusin tollasen SVCD-tiedoston kans, mutta; avasin alcohol120:lla imagen ja sitten näkyi cd-asemassa tuo tiedosto. Leffan katsomiseen tarvitsin koneella dvd-soittimen (mulla intervideo), mikään muu mun kuudesta eri soittimesta ei suostunu pyörittään. Eli ei muutakun imuutat dvd-soittimen jos et omaa ennestään.

Sain muistaakseni pyörimään jollain normaalilla DVD-softalla nuo suoraan koneelta. Ei muistaakseni vaatinut liikaa kikkailua, mutta kuvan laatu oli aika heikko... ja leffa aika huono.

Kysynpä tässä samassa: broidi pyysi polttaan yhden leffan sille. Se on just tollanen svcd-tiedosto ja kahdessa osassa. Ongelma on, että miten mä menettelen, kun molemmat leffan osat on 790 megaa, eihän ne mahdu cd:ille, joten jos poltan ne dvd-levylle (en ole koskaan polttanut aiemmin dvd:tä), niin saanko ne jotenkin "yhdistettyä" ne osat yhdeksi tiedostoksi?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom