Suurimmat fisunne! ))(///^)> "rapalo"----

Vielä noista äksen laittamistani kuvista. Voi vittu että mä olen speden näköinen noissa liiveissä. Ilmeisesti ostettu ne on ostettu muutama kymmentä kiloa sitten. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Omaa listaa:

Hauki: 91 cm ja 6,5 kg
Ahven: 44 cm ja n. 900 g
Jokitaimenet: 65 cm ja 2,5 kg (istari), luonnonkantaa 62 cm ja 1,7 kg talvikko
Rautu: 45 cm ja n. 900 g
Harmaanieriä: 47 cm ja n. 600 g
Harjus: 44 cm ja n. 700 g
Kirjolohi: 55 cm ja n. 2,2 kg

Ne isot on päässeet karkuun, kuten n. 1,5 kg ahven, oli tuplasti isomman näköinen kuin tuo 44 cm, jonka sain samalla kertaa :itku: Ja toinen jonka vieläkin muistan erittäin hyvin oli n. 1,5 kg harjus... :itku:

Kaunein kala on muuten punapilkkuinen jokitaimen tai tammukka... rautu taitaa olla hyvä kakkonen.

Suurin taitaa olla 4.5kg hauki mökin rannasta. Tuli hieman wtf olo, kun siinä ei yleensä isot kalat pyöri. Äijähän noita isompia on sitten saanut kun koko ikänsä kalastanut. Viisi kertaa käynyt Tenolla ja vasta viimeisellä kerralla meni kympin raja rikki kun sai 14kg:n lohen. Ei pysty muistamaan koska olisin viimeks nähny äijän ni tyytyväisenä. Seuraava tavoite on kuulemma 20kg.

Se vaan on niin että ne tosi isot on aina päässeet multa karkuun. Kalastus ei taida olla voimalaji :D

Edit: Ja kalaa pitää pyytää vaikkei aina saakkaan...

Toki sitä pitää kalastaa vaikkei aina saiskaan fisuja.. Mutta pakko myöntää että kerran meinas lentää virvelit jorpakkoon, kun viikon ajan joka päivä vetouisteltiin kaverin kans monta tuntia eikä saatu YHTÄÄN kalaa.. Kaverin mökkinaapurit tuli sitten mökillensä ja lähtivät illalla vetouisteleen myös.. Eihän ne kerenneet olla siellä ku puoli tuntia niin johan nappas kivan kokonen hauki kiinni.. :(

Ja asiaan.. :D Isoin kala taitaa olla joskus vuosia sitten saatu 4,3kg hauki..
Isäntä sai sillon ku olin pikkupoika 8kg hauen, oli se vaan julmetun kokonen ku oli mua kaulaan asti.. :D

3,8kg hauki. Ensi kesänä se kyllä muuttuu:D Alkaa noita vehkeitä olla jo sen verta, että parempi ainakin ois :lol2: Noh, pääasia, että on kalliit vehkeet :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom