-Marchi- sanoi:Syö itselläkin miestä nuo meri saaliit. Hukkukaa sinne merellenne. Perkele.
Täysin samaa mieltä. :kippis1:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
-Marchi- sanoi:Syö itselläkin miestä nuo meri saaliit. Hukkukaa sinne merellenne. Perkele.
TTuovi sanoi:Joo no paras fisu mulla taitaa olla 4.4kg kuha. Enkka parani kertaheitolla melkein 4 kiloa. Sen jälkeen noita kuhia on tullut useita 2-3.5kg pintaan, mutta enään tommosta mörköä. Ja järveltä noita tulee. Uittaa vaan tommosta 15cm vaappua.
Ahvena sanoi:No kun se mokoma oli suupielestä kiinni, niin en mie siinä älynny että ois ottanu hauen toiselta puolen kitusista kiinni.QUOTE]
Älä välitä, en mä ois uskaltanut siinä tilanteessa tehdä sen kalan nostamiseksi yhtään mittään :D Sen kokoisia on noi 10 kilon lötköt...
eihän toi nyt enää mikään laiha oo..Jullikka sanoi:Suurin hauki virvelillä 7.5kg,pituutta oli tasan metri,joten hiukka laihas kunnos oli kaveri.Oudoin saalis taitaa olla simpukka
-Marchi- sanoi:Ahvena sanoi:No kun se mokoma oli suupielestä kiinni, niin en mie siinä älynny että ois ottanu hauen toiselta puolen kitusista kiinni.QUOTE]
Kyllä meinasi toivo hyytyä kun nostin reilu 5-kilosta puoliväsyä haukea sotkuisesta haavista kun ison bomberin toinen pää oli hauen kitusissa kiinni ja keskikoukku tappiin asti peukalon tyven lihassa... siinä tarvittiin sitten tosimiestä irrottelemaan sitä koukkua. Onneksi oli käsi sen verran kohmeessa että sain sen koukun irti siinä veneessä. Oli sen verran syvällä etten saanut käänettyä sitä ees läpi, joten käsihän turposikin ihan sopivasti.
...vieläkin puistatuttaa oikein kun ajattelen tuollaista soppakokoista haukea samassa uistimessa kun mun käsi :itku:
teippari sanoi:Suurimmat kalat jotka olen saanut 3,5 kg kuha ja 5,0 kg hauki.
Molemmat kalat on saatu omatekoisilla vaapuilla. Muutenkin kalastan omatekoisilla vaapuilla, jotka ovat mielestäni paljon parempia kun jotkut rapalat.
No sviddu.Sain kerran 90cm patukan ja se paino melki saman,hiukka päälle 7kg.Se olikin sit lihava kaveri ku siihen menin vertaileen...huumor sanoi:eihän toi nyt enää mikään laiha oo..