- Ikä
- 42
Meitsi on vähän addikoitunu pikkusikareihin, lähinnä sweetsejä tulee poltettua...voisin kyllä lopettaa kokonaankin, jostain pitäis vaan löytää halu lopettaa, sillä on se vaan niin mukavaa puuhaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No miks on niin paska?
En tiedä mitä teet työksesi, mutta oisko kivaa kun kaikki kulkis sun työpaikalla rööki huulessa ;) Varsinkin kun kerran itse edes polta.
Ei kannata, koska sitten ymmärrät kun itse poltat. Mulla meni joku 28 vuotta polttamatta, enkä tosiaankaan tajunnut polttajia. Tyhmäähän se polttaminen on.En tuu varmaan ikinä ymmärtämää niitä henkilöitä ketkä polttaa röökiä. Johtuu varmaan siitä, koska en ole itse ikinä polttanu, eikä kyllä tulis ikinä mieleen aloittaakkaan ja hyvä niin.
Ennen meni mikä vaan kuhan se on punasta, nykyään oon siirtyny "kevytröökeihin" joista täällä oltiinkin jo keskusteltu. Sininen LM taitaa olla se mitä eniten poltan. Ja mentholiin en koske pitkällä tikullakaan.
Mustaa krugeria oon maistanut kerran. Se oli vähän liian vahvaa mun makuun. Eikä sitä silloinkaan joka paikasta saanut. Punainen kruger on hiukan punaista malboroa vahvempaa.Satuitko polttamaan?
Mustaa krugeria oon maistanut kerran. Se oli vähän liian vahvaa mun makuun. Eikä sitä silloinkaan joka paikasta saanut. Punainen kruger on hiukan punaista malboroa vahvempaa.
Hyvä vaan kun lopetin, jääpähän nekin massit johonkin hyödylliseen