Suuri tupakointiketju

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ras
  • Aloitettu Aloitettu
Meitsi on vähän addikoitunu pikkusikareihin, lähinnä sweetsejä tulee poltettua...voisin kyllä lopettaa kokonaankin, jostain pitäis vaan löytää halu lopettaa, sillä on se vaan niin mukavaa puuhaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olin työn puolesta tupakoinnista vieroitusta käsittelevässä seminaarissa. Aika pahan heitti yksi tutkimuspuolen henkilö. Tupakasta vieroittautuminen on kuulemma vaikeampaa kuin huumeista :wtf:.

Tupakassa yli 4000 eri kemikaalia, joukossa viehättävät:

nikotiini
terva
häkä
ammoniakki
asetoni
DDT
elohopea
formaldehydi
nikkeli
radioaktiivinen polonium 210
syanidi
jne...

Työ ootte ongelmajätettä :rock:

No miks on niin paska?
En tiedä mitä teet työksesi, mutta oisko kivaa kun kaikki kulkis sun työpaikalla rööki huulessa ;) Varsinkin kun kerran itse edes polta.

No yrittäjänä määräisin mieluusti ihan itse baarini savuttomuudesta, varsinkin jos edellisen lakipelleilyn jäljiltä olisi ilmastointihököttimet vielä kuolettamatta. Muutenkaan ei tuo aikuisten ihmisten holhoaminen istu arvomaailmaan millään tavalla.

Siinä teille ytkyä rögsää:
click

(vi**u tuoltakin on vahva Salem loppu - mistä hemmetistä sitä saa??!!)

Itse poltin röökiä 13-23v, nyt reilun kymmenen vuotta polttanu jos siltä tuntuu. Nykyään lähinnä kännätessä, eli 3-4krt/vuosi - mutta piippua polttelen 1-2 kopallista viikossa, on se vaan mukavaa istuksia tunnin verran parvekkeella tuoppi tummaa olutta pöydällä ja välillä pössäyttelee paksut savut hyvästä piipputupakasta...vielä kun saan parvekelasit ja lukuvalon partsille, niin samalla sitä voi uppoutua kaikessa rauhassa hyvään kirjaan... :)

Nuorena joskus koitin aloitella huonossa seurassa, mutta se paska maku ja touhun järjettömyys veivät kyllä äkkiä mielenkiinnon mennessään.
Enkä halunnut kasvattaa mulqvistien tupakkatehtailijoiden tiliä terveyteni kustannuksella.

En tuu varmaan ikinä ymmärtämää niitä henkilöitä ketkä polttaa röökiä. Johtuu varmaan siitä, koska en ole itse ikinä polttanu, eikä kyllä tulis ikinä mieleen aloittaakkaan ja hyvä niin.

En tuu varmaan ikinä ymmärtämää niitä henkilöitä ketkä polttaa röökiä. Johtuu varmaan siitä, koska en ole itse ikinä polttanu, eikä kyllä tulis ikinä mieleen aloittaakkaan ja hyvä niin.
Ei kannata, koska sitten ymmärrät kun itse poltat. Mulla meni joku 28 vuotta polttamatta, enkä tosiaankaan tajunnut polttajia. Tyhmäähän se polttaminen on.

^^ Poltin kaksi vuotta, lopetin kahdeksi vuodeksi. Aloitin uudestaan, poltin n. 6,5vuotta ja nyt olen taas lopettanut. Virheistä oppii, rööki jäi nyt iäksi, se on varma.

Tämän kun saisi joskus iskostettua oman skidin päähän.

Tredi on käsittääkseni niille, jotka polttaa ja saa siitä kiksejä. Tredissä fiilistellään tupakointia ja funtsitaan sen hyviä puolia, mieluusti sulkemalla silmät huonoilta puolilta, koska niitä ei ole kiva miettiä. Tää on naiivien, typerien ja irrationaalisten ihmisten fiilistelytredi, joten mun mielestäni kaikki fiksut ihmiset jotka "ei vaan voi käsittää tupakoinnin hölmöyttä", voisivat mennä vaikka lenkille, koska jeesustelu vituttaa aina yhtä paljon. En mäkään floodaa tupakoinnin lopettamis tredissä.

Oletteko savuttelijat merkkiuskollisia? Itelläni ei ole väliä, kunhan on vihreetä pölliä.

E: No saa tänne näköjään tulla itkupotkuraivareissakin. Lukasin alotuspostin.

Kumpa tupakoinnista purnaajat keksisivät sitten vaikka jonkun mielenkiintoisen näkökulman aiheeseen, ettei olisi samanlaista ihmettelyä tredi täynnä.

Vihreetä Kenttiä.. ei oikeen mee muut ku mentholit, ku niiden makuun päässyt. Tos on tosi kevyet arvot 4,3,5 eli ei mtn norttia.

Ennen meni mikä vaan kuhan se on punasta, nykyään oon siirtyny "kevytröökeihin" joista täällä oltiinkin jo keskusteltu. Sininen LM taitaa olla se mitä eniten poltan. Ja mentholiin en koske pitkällä tikullakaan. :)

Ennen meni mikä vaan kuhan se on punasta, nykyään oon siirtyny "kevytröökeihin" joista täällä oltiinkin jo keskusteltu. Sininen LM taitaa olla se mitä eniten poltan. Ja mentholiin en koske pitkällä tikullakaan. :)

Mulla ihan sama Punasen kautta kevytröökeihin ja lopulta mentholiin. :P

Melkein heti alussa aloin polttaa punaista, nyt abaut vuoden polttanut... Ensin meni vihreää, mutta sitten siitä lähtien mennyt joko smartin tai pallmallin punaista röökiä sätkinä. En tiedä mikä on, mutta imo sätkät maistuu jotenkin "paremmalle" kuin valmisrööki.

Eka aski jonka ostin, oli nyt jo pois vedettyä(?) vihreetä norttia. Siinä ei ollut edes filtteriä, oli tujua kamaa. Alotin itseasiassa siksi, että nuuskat loppui. Jäin heti koukkuun.

Usean punasen ällämmän jälkeen tutustuin menhol savukkeisiin, ja nehän oli helvetin jees, joten nykyään poltan vihreetä. Jos on rahapula niin halvinta, jos on massia niin Malrboro.

Siinä surullinen tarinani.:itku:

Hei onko jossain vielä myynnissä niitä Marlboron vintage look-askeja? Taisi olla remake siitä ihan ekasta malluaskista. Sellainen harmaa. Napatkaas matkaan jos näette jossain. Gauloises on toinen klassikko. Näitä tulee ikävä jos joskus pystyn lopettamaan :/

Ite sillon kun nuorempana kun jonkun 4-5 vuotta poltin jotain 10-15 päivään merkki ja tujuus vaihteli aika usein. Välistä L&M, välistä Marlboro. Välistä mietoo, välistä vahvaa. Molempien firmojen mynthonitkin meni kevyenä ja vahvana. Usein oli monta eri toppaa kotona että sai polttaa mitä mieli just sillon teki. Tykkäsin tupakoinnista just sen takia että se oli sellanen mukava tapahtuma esim. tauoilla, jotain odotellessa tai rauhoittava tapa ennen jotain tärkeetä juttua esim. joku tentti. Aika on/off poltteluksi meni sitten että välissä saatoin olla vuoden lakossa, sitten aloitin taas kun lakko kusi. Näin kävi kahdesti. Armeijassa poltin viimeiset röökit ja sitten lopetin taas. Kohta puoli vuotta lähes polttamatta oltu jos ei paria kännitupakkia lasketa. Lopetin siksi että risoi se rahan meno ja ajatus terveyshaitoista kalvoi koko ajan enemmän ja enemmän, loppupeleissä se tupakointi ei sitten enää rentouttanutkaan kun aloin miettiä polttaessani kaikkee mitä se aiheuttaa. Hyvä vaan kun lopetin, jääpähän nekin massit johonkin hyödylliseen. :dance2:

Hyvä vaan kun lopetin, jääpähän nekin massit johonkin hyödylliseen

Eli jää enemmän rahaa dokata - siis keskivertojampalla, en tarkoita henkilökohtaisesti :piis:

Vaikka itsellä menee tupakkatuotteisiin vuodessa ehkä muutama kymppi (lähinnä parempilaatuista piipputupakkaa), niin ei se raha ainakaan säästöön jää...jos siis laskee, että reilun askin polttavalla menee jotain 2k€ vuodessa... :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom