Suuri tupakointiketju

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ras
  • Aloitettu Aloitettu
Itse en ole koskaan polttanut mutta valillä nykyään maistellut sitten 2 kk välein yhden, Camel aski piti ostaa, kesti 6kk ja kaverit poltti 80%. Sitten punasta Mallua pikku aski ja on kestänyt 3kk, varmaan 4 oon vetäny ite. No, piti ostaa tänään North State eli kansanomaisesti Norttia punainen aski.. ei tee todellakaan mieli tota paskaa mutta kavereille jos himo iskee, hahaa.. Nuuskaa kyl menee kun siitä saa nikotiiniä jopa kunnolla ja ei niin haitallista.

Huom. Tupakka askissa lukee: Tupakointi tukkii verisuonet sekä aiheuttaa sydänkohtauksia ja aivoveritulppia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo toi nortti on suhteellisen tujuu, en tiiä sattumaa vaiko nortista johtu. Imasin kerran 2 askii illan aikaan ja olin monta päivää saatanan kipee/paha olo. Että kipeekskö tulin siinä, vai nikotiinin määrästä paska olo, paha sanoa kumpi.

Polttelin alkuu punasta smarttii, sitte siirryin sinisee, sitte punasee LM:ää, sitte sinisee LM:ää, sinisee smarttii, vaaleensinisee smarttii ja nykyää on noita Ykkösii, kun eroo pyrin koko paskast, ni oon keventäny koko aika, siks että toi nikotiinintarve laskee hissuksee ja ei tee niin vitusti koko aika mieli sitä. Että ennemmin poltan 10 1:stä, kun 10 punasta. esim. 10 1:stä vastaa tervamääräs yhtä punasta, ku noit lukemii katellu.

Mut joo, kieltämättä tosin noi Boston voimasavuke mainokset on aika kovii :D Viimeyönä repesin ihan huolel ku katoin.

Joo toi nortti on suhteellisen tujuu, en tiiä sattumaa vaiko nortista johtu. Imasin kerran 2 askii illan aikaan ja olin monta päivää saatanan kipee/paha olo. Että kipeekskö tulin siinä, vai nikotiinin määrästä paska olo, paha sanoa kumpi.

Tuossakin on se, että sitä polttaa muuten vaan eikä siihen addiktioon. Humalassa sitä on koko aika yleensä tupakka kädessä jos vähänkin tuppaa olemaan polttamiseen päin, vaikka ei sitä oikeasti tee sillä tavalla mieli kuin selvinpäin. Samoin huomas, että kun otti silloin muutaman oluen tai jotain muuta, niin taas tuli himo kuin puskan takaa, vaikka ei edes polttanut vakituisesti. Joskus yläastevuosina tuli myös poltettua viisi putkeen ja sen jälkeen oksenneltiinkin. Järkeä siinä ei ollut, mutta tulipahan tehtyä.:itku:

Joo, nortit imasin kännis. Tuli sitte tosiaa monen päivän pahat olot ja yrjöt ja muut, kipeen tuntunen.

Ja muutenki kännis menee tupakkaa ihan vitusti, ja muutenki.. Ei yleensä ees tee mieli mut sitä vaan menee tupakalle ku on tottunu moisee.
Sillee "Jaa ei oo tekemist... Meenpä tupakalle"

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom