Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En edullisuudesta osaa sanoa, mutta pari tilausta on tehny tuonne aki-lasiin. Homma on pelittäny näitten kanssa ihan kivasti. Muutamassa nimeä mainitsemattomassa paikassa palveluhenkisyys oli melko mielenkiintoista.Onko kokemuksia edullisista peililiikkeistä tampereen alueelta,jotka myös leikkaisivat peilit määrämittoihin.
Ollaan muuten väsäämässä tällä hetkellä koulussa tsydeemiä, millä saisi haluamiansa valoja ohjattua suoraan sohvasta. Siis sohvan sisälle tulee pari anturia, jotka eivät näy päällepäin mitenkään, niitä voi tunkea istuimien alle, sekä käsinojiin, mistä sitten haluaakaan automatiikkaa/ohjausta. Myyntikelpoista tuosta ei tosin ikinä ole tulossa, eikä sitä laillisesti mihinkään saisi myöskään asentaa :D Tietysti jos siihen liittäisi vastaanoton IR-signaalille ja tallentaisi valmiilta kaukosäätimeltä signaalin, niin voisi sitten ohjailla jonkun tuollaisen laillisemman viritelmän vastaanottimia sillä. Mutta eipähän tarvitsisi enää näkyvää kaukosäädintä.Vielä kun löytäisi kromatulla kaukosäätimellä tällaisen...
Vähän kalpeilta tämä näyttää sohvapöydälä möllöttäessään.
Edit: Olisikohan noi sellaisia, että saisin mun logitech- all-in-onen oppimaan noiden käskyt... jos ne on IR-tunnistavia, niin sit kait kyllä....
Nyt kun itsellä on sisustaminen käynnissä niin haluaisin hieman kysellä osaavien ihmisten mielipiteitä väreistä jne.
Sul o kajarit asennettu väärinpäin, miksi Eihän ne ole suunniteltu toimivaksi noinpäin, mahtaa "hieman" tulla kaikensorttisia heijastuksia :lol2:
Verhot on lähdössä myös hiiteen, tilalle olen suunnitellut yllätys yllätys beigeä, vaaleanruskeaa tjsp. olevia kevyitä kesäisiä verhoja. Yksi mikä kiehtoisi olisi ns. tuplaverhot eli tummanruskeat ja vaaleat verhot tavallaan päällekkäin, vaikea selittää.
w00t, takka makuuhuoneessa? Näkevätkö harittavat silmäni oikein?Tässä kuvassa näkyy aika hyvin se, kuinka harmaata ja tuota purppuraa voi mukavasti yhdistää. Eli tuli mieleen, että tuon hifiseinän voisi maalata esim. tämän tyyppisellä punaisella ja muut seinät sellaisella hyvin vaalean harmaalla niin, että sohva olisi selkeästi tummenman harmaa. Ja sitten paljon sellaisia lämpöisiä valopisteitä ympäri asuntoa ja himmennin. Niillä on suuri merkitys siihen, että kämppään saa sellaista lämpöä.
Meillä on yksi huone tapetoitu tuollaisilla väreillä. Violetti/purppura/whatever on pikkuisen haaleampi kuin tuo väri ja harmaa vähän lähempänä valkoista, mutta aika samat sävyt. Kalustaminen on vielä kesken, täytyykin muistaa tuo tumma harmaa, se näyttää aikas hyvältä tuossa.Tässä kuvassa näkyy aika hyvin se, kuinka harmaata ja tuota purppuraa voi mukavasti yhdistää. Eli tuli mieleen, että tuon hifiseinän voisi maalata esim. tämän tyyppisellä punaisella ja muut seinät sellaisella hyvin vaalean harmaalla niin, että sohva olisi selkeästi tummenman harmaa. Ja sitten paljon sellaisia lämpöisiä valopisteitä ympäri asuntoa ja himmennin. Niillä on suuri merkitys siihen, että kämppään saa sellaista lämpöä.
Mistä muuten Anonymity löydät tuollaisia kuvia? Olisi kiva katsella vielä etukäteen erilaisia sisustuksia, vaikka olenkin jo aikalailla päättänyt miltä uusi (ensimmäinen oma!:D ) asuntoni tulee näyttämään.
Mitäs mieltä olette jos lattia on harmaa, aikalailla tuon värinen kuin tuo sängynpeite, ja sohva olisi myös harmaa? Hukkuuko sohva liiaksi lattiaan? Olin ajatellut sellaista harmaameleerattua kangassohvaa, jonka väri ei siis ole ihan tasaisen harmaa.
Olen nyt kovasti ihastunut tuohon harmaaseen ja uuteen kämppään ajattelinkin laittaa harmaan laminaatin (kunhan ensin olen saanut avaimet käteen). Toinen vaihtoehto oli pähkinälaminaatti, mutta jotenkin tuo harmaa miellyttää enemmän.
Mistä muuten Anonymity löydät tuollaisia kuvia? Olisi kiva katsella vielä etukäteen erilaisia sisustuksia, vaikka olenkin jo aikalailla päättänyt miltä uusi (ensimmäinen oma!:D ) asuntoni tulee näyttämään.
[oz];1461668 sanoi:Itse sain vihdoin vaihdettua pyökkiset keittiön laminaattitasot pähkinäisiin. Linkki kuviin