Ollos hyvä.
Divaani on ostettu Askosta. Nettisivuilta katoin nuo mitat eli leveys: 167, syvyys: 68, korkeus: 75 ja ist.korkeus: 42.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun makuun toi asunto, ja muutamia kohtia juuri sellaisia mitä ollaan mietitty syyskuussa valmistuvaan kämppäämme. Kiitos vinkeistä!
Mistä olet ostanut tämän "divaanin"? Mitkä on mitat suunnilleen?
Nyt on sitten yksi sisustusongelma, eli lastenhuoneen tapetit. Meillä on suunnitelmana tapetoida 3 seinää, ja jättää yksi omille askarteluille (jotain liitutaulu-tyyppistä hässäkkää tms.).
Minkälaiset tapetit lastenhuoneeseen kannattaa laittaa, jotta ne miellyttäisivät sekä lapsen että aikuisen silmää? Tulevan lapsen sukupuoli ei ole tiedossa, joten kaikki auto- ja prinsessakuviot ovat pois laskuista. Lisäksi minä inhoan semmoisia lasten tapetteja, joissa on liikaa kuviota. Eli tapetin tulisi olla kohtuullisen yksinkertainen, mutta silti semmoinen että ihan pieni lapsi itsekin tykkää. Haussa siis jotain tyylikästä, mutta myös lapsen silmään sopivaa.
Minkälaisiin ratkaisuihin muut ovat päätyneet?
Minkälaiset tapetit lastenhuoneeseen kannattaa laittaa, jotta ne miellyttäisivät sekä lapsen että aikuisen silmää? Tulevan lapsen sukupuoli ei ole tiedossa, joten kaikki auto- ja prinsessakuviot ovat pois laskuista. Lisäksi minä inhoan semmoisia lasten tapetteja, joissa on liikaa kuviota. Eli tapetin tulisi olla kohtuullisen yksinkertainen, mutta silti semmoinen että ihan pieni lapsi itsekin tykkää. Haussa siis jotain tyylikästä, mutta myös lapsen silmään sopivaa.
Minkälaisiin ratkaisuihin muut ovat päätyneet?
Mitäs noita esim. vaatekaappeihin asennettavia korijärjestelmiä on muuta kuin Elfa?
Mitäs noita esim. vaatekaappeihin asennettavia korijärjestelmiä on muuta kuin Elfa?
Mistä löytysi kaakeleihin liimattavia koristetarroja? Ja erityisesti jotain muita kuoseja kuin joku ruusu tms. hirvitys. Ilmeisesti noita tarroja voisi teettääkkin tarrapuljuissa. Jos tarrat pysyy auton perässä suomen ilmastossa niin kaipa ne pysyy kylpyhuoneen seinässäkin. Hinnat voi vaan mennä aika suolaisiksi.