Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
KAtsoin tänään taas tuon ohjelman ja olen yhä enemmän sitä mieltä että koko ohjelma on huono vitsi... Ei hyvää päivää, itse saisin paremmat sisustukset tehtyä kierrätyskeskuksen kamoista wanhaan autotalliin...Jos et tuolta Bauhausista löydä, kysys vinkkiä muuttohaukantie ohjelmasta Yleltä. Siinä laittoivat tällä viikolla johonkin kämppään samannäköisen valaisimen.
On muuten aika kummallisia ratkaisuja siinä ohjelmassa sillä sisustussuunnittelijalla. Ei ainakaan omaan makuun natsaa yhtään.
http://www.hoganaskeramik.comMillaisia astiastoja porukalla on ja mistä olette ne löytäneet?
Vilmikset postaamalla merkillä on kyl tosi makeita astioita, harmi, ettei niitä vaan myydä täällä päin.
Laatikosta löytyy Iittalan Mangosarja:
Veitset ovat todella epäkäytännölliset eivätkä harkatkaan mitkään hyvät ole. Mutta on kyllä saakelin mageen näköiset! :D
En ole kumpiakaan nähnyt tuttavilla enkä kuullut että jollain olisi...
Binja Design hylly:
Mä himoitsin tota Mangoa, mutta mies ei suostunut, vaikutti sen mielestä epäkäytännöllisiltä. Mutta ne on kyllä tosi hyvän näköset!
Me päädyttiin sit sen sijaan Iittalan Artikiin.
Jep, minulle tärkeintä on se että tykkään itse noista astioista (kuten muutkin asiat joita hankin kotiini), oli samanlaiset sitten vaikka joka toisessa suomalaisessa kodissa.Mä olen sitä mieltä ettei minkään sarjan kerääminen ole 'tavista'. Turha sitä lähteä mitään ihmeen erikoisuutta tavoittelemaan, ellei se juuri ole ideana että haluaa olla jotenkin muista poikkeava :D Oli Arabiaa kuinka monella tahansa niin se on kuitenkin hyvin arvostettu merkki, jonka arvo senkuin kohoaa vanhentuessaan
Mä olen sitä mieltä ettei minkään sarjan kerääminen ole 'tavista'. Turha sitä lähteä mitään ihmeen erikoisuutta tavoittelemaan, ellei se juuri ole ideana että haluaa olla jotenkin muista poikkeava :D Oli Arabiaa kuinka monella tahansa niin se on kuitenkin hyvin arvostettu merkki, jonka arvo senkuin kohoaa vanhentuessaan
Juuh, näinhän se oikeastaan on. Ja niinkuin IronMind mainitsikin, Savonia, tuo aterimien de facto standardi :D , on käytettävyydeltään omaa luokkaansa moniin muihin sarjoihin verrattuna.
Mä olen sitä mieltä ettei minkään sarjan kerääminen ole 'tavista'. Turha sitä lähteä mitään ihmeen erikoisuutta tavoittelemaan, ellei se juuri ole ideana että haluaa olla jotenkin muista poikkeava :D Oli Arabiaa kuinka monella tahansa niin se on kuitenkin hyvin arvostettu merkki, jonka arvo senkuin kohoaa vanhentuessaan
Allekirjoitan tuon myös itse, parhaat aterimet käytännössä, tai sitten suomalaiset ovat vain tottuneet niihin. Kuten sanoin jo kertaalleen: Mangot ovat hyvännäköiset, ei muuta, no okei, pirun hyvät kädessä. Käytännölliset ne eivät ole. Joku jo mainitsi noista ohkasista varsista Artikissa, tutun tuntoiset kokemukset.
Jos joku muuten on epäkäytännöllinen niin Arabian 24h -astiasto, siis ne värilliset, on aivan saatanasta syödä niistä kun ovat sellaista röpelöpintaa, mieluummin syön vaikka sormineni. Käsittääkseni valkoinen versio on kuitenkin tasaista pintaa.
Vihreä ja sininen väri poistuvat tuotannostamme 31.12.2006