Suuri sisustusthread (Kuvia?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
En kyllä osaa sanoa, mistä löytyisi "viikinkityylinen" ruokapöytä tuoleineen sekä senkki. Tiedän kyllä mitä tyyliä tarkoitat.

Jos antiikki on jees, lähtisin kyllä kiertelemään noita antiikkiliikkeitä tai -markkinoita. Mutta se on tietysti aina säkästä kiinni, löytyykö niistä sitä "oikeaa". Viime viikonloppuna kävin Bilnässin antiikki- ja taidemarkkinoilla, mutta en kyllä muista oliko ihan sielläkään hakemiasi huonekaluja.

Askosta minulle ei tule muuta mieleen kuin Sienna -mallisto, johon kuuluu montaa eri huonekalua. Puulaatu on akaasiaa. Itselläni on Siennan sänky ja sivupöytä makuuhuoneessa, mutta se on kyllä aika kaukana "viikinkityylisestä".

Yksi vaihtoehto on tietysti teetättää haluamansa tai sitten jos olet nähnyt esim. jossain ravintolassa tai vastaavassa kivannäköisiä huonekaluja, kannattaa kysellä sieltä suunnalta, mistä ravintola on hankkinut esim. pöytänsä. Noissa ravintoloissahan on usein näyttäviä pöytiä ja tuoleja.

Sitten tuli mieleen noi Indiska - ja Indig Living -liikkeet, joita löytyy ainakin pääkaupunkiseudulta. Niissähän on usein myynnissä sellaisia massiivisen oloisia ruokapöytiä ym. Tosin en tiedä niiden laadusta ja materiaaleista mitään.

Ja tosiaan, olen samaa mieltä siitä, että koivu ei ole roskapuuta. Mänty on kyllä aika pehmeää enkä enää ikinä ota itse männystä tehtyä ruokapöytää itselleni, koska siihen tulee helposti koloja.

Ja sitten tuli vielä mieleen osoitteessa Mechelininkatu 18 oleva huonekaluliike Ranskalainen Nurkkaus, jossa myydään paljon tummasta puusta tehtyjä suhteellisen kauniita huonekaluja. Vaikka siis eivät nyt ole sinällään "viikinkityylisiä", niin jotain massiivista tyyliä voi niistäkin löytyä.

Muoks: Toisaalta mietin myös sitä, että "viikinkityyliin" kuuluisi enemmän sellaiset pirttipöydän tyyliset ruokapöydät sekä niihin tuolit. Luulen, että haet enemmän sellaista tummaa puuta, massiivisuutta, mustaa valurautaa ja sen sellaista, vai olenko väärässä?

MuoksMuoks: Neo Romantikossa on valurautaisia huonekaluja ja siellä voi teetättää huonekaluja oman mielensä mukaisesti. Miten olisi esim. joku tummaa puuta oleva pöytälevy ja siihen jotain valurautaa Neo Romantikon tyyliin...? Myyntinäyttely sijaitsee Helsingin Sörnäisissä Tukkutorin lähellä.

http://www.neoromantiko.fi/

MuoksMuoksMuoks: Tämä Ravintola Harald mainostaa itseään viikinkiravintolana (Turku ja Tampere), mutta eivät nuo pöydät siellä mitään erityisiä ole... Ja sitten Turun lähellä on se viikinkikylä Rosala (googlettamalla löytyy) ja Rosalan sivuilta saattaisi löytyä jotain vinkkejä siihen mitä haluat.

http://www.ravintolaharald.com/

Sillä pirttipöytäjutulla mä tarkoitan jotain tällaista, mutta tätä tyyliä sä tuskin haet:

nils_pirtti.jpg

Nehän ovat kuin kaksi marjaa ;)

02.jpg

image005.jpg

Kiitti Anonymity! Tuossa oli mulle taas muutama uus linkki.
Ei juu mitään pirttipöytiä ym. Ja koivusta... joo ei kai se roska puuta oo ainakaan takassa :D Ei vaan iske noi koivuset jutut. Etsinnässä jostakin "jalopuusta" tehtyjä huonekaluja.

Oi tyylikkäät ihmiset, mistä saan hienon DVD&CD-hyllyn johon mahtuisi vaikka 50-100 levyä? mitään sotkapaskaa en luolaani tahdo. Mieluiten valkoinen ja kulmikas

Oi tyylikkäät ihmiset, mistä saan hienon DVD&CD-hyllyn johon mahtuisi vaikka 50-100 levyä? mitään sotkapaskaa en luolaani tahdo. Mieluiten valkoinen ja kulmikas

Mun mielestä ne cd:t ja dvd:t kuuluu tyylikkääseen kaappiin/laatikkoon ja ovi kiinni :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Juu, arvaappa mistä otin idean :D

Helposti noita kangastauluja saa kyllä jos tekee itse, tarvikkeet maksavat sen noin 10e 2kpl + kangas, kangashan saattaa olla kallistakin. Itse en jaksanyt purkaa entisistä kangasta veks kun vaihdan tilalle samanlaiset mutta uudella kankaalla joten pistin kangastaulut myyntiin "omakustannushintaan".

Pitää hieman sisustella taas, onhan tässä jo pari kuukautta asuttukin :david:

tälläistä itsekin olen haeskellut. mulla se tulisi muuten tyhjälle seinälle n. 1,5m korkeuteen, kellertävälle tapetille... sotkapaska kelpais mulle jos vaan siellä olisi jotain houkuttelevaa mut ei...

Saako maadoittamattomista pistorasioista vielä jotenkin maadoitettuja, vai onko mun vedettävä jatkoroikkaa tietokoneelle keittiöstä asti? Typerästi ainoat maadoitetut pistorasiat on kämpän vessassa, ja keittiössä.

..ja tietenkin ainoa puhelinpistokekin löytyy eteisestä, mutta sen saa varmaan vielä menemään jalkalistojen sisään.

Olenhan tuollaista jo kertaalleen täälläkin mainostanut.
cd1.jpg

cd2.jpg

Tuon mitat on 120 x 120cm ja syvyys niin että cd just ja just mahtuu, eli noin 15cm. Mahtuu noin 800-900 cd-levyä, pienemmän saa toki tilauksesta. Itse teetätin tuon eräällä puusepällä (Helsingissä), maksoi 350e maalattuna ja kotiin kannettuna. Puusepän yhteystiedot saa minulta privana.

Saako maadoittamattomista pistorasioista vielä jotenkin maadoitettuja, vai onko mun vedettävä jatkoroikkaa tietokoneelle keittiöstä asti? Typerästi ainoat maadoitetut pistorasiat on kämpän vessassa, ja keittiössä.

..ja tietenkin ainoa puhelinpistokekin löytyy eteisestä, mutta sen saa varmaan vielä menemään jalkalistojen sisään.

Saa, nollauksen voi tehdä SÄHKÖMIES. En viitsi edes kertoa että miten se tehdään kun saan sitten syytteet kun teette sen väärin. May the google be your guide ;)

Tuon mitat on 120 x 120cm ja syvyys niin että cd just ja just mahtuu, eli noin 15cm. Mahtuu noin 800-900 cd-levyä, pienemmän saa toki tilauksesta. Itse teetätin tuon eräällä puusepällä (Helsingissä), maksoi 350e maalattuna ja kotiin kannettuna. Puusepän yhteystiedot saa minulta privana.

Tuo on kyllä siisti, mutta olisithan sä nyt tuollaisen rakentanut itsekin aika perkeleesti halvemmalla. Johan mäkin askartelisin tommosen ite vaikka en mikään puuseppä olekaan.

Tuo on kyllä siisti, mutta olisithan sä nyt tuollaisen rakentanut itsekin aika perkeleesti halvemmalla. Johan mäkin askartelisin tommosen ite vaikka en mikään puuseppä olekaan.

Puuvalmiina tuo olisi maksanut jotain 150e, maalaus tuossa maksoi. Maalattu nyt samalla tavalla/maalilla kuin vaikkapa keittiökaappien ovet (yleensä).

Huppe, minkäs liikkeen mallia tuo oheisessa linkissä näkyvä sohva onkaan ja mitä hintaluokkaa?

Se on modifioitu SuomiSoffan New Jersey sohva, modifioitu siten että selkätyynyt siihen ovat Tahiti-sohvasta ja tyynyjen täytteeksi on vaihdettu Untuvaa superloonin sijaan. Hintaluokka 2000e.

Back
Ylös Bottom