Suuri sisustusthread (Kuvia?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Se on modifioitu SuomiSoffan New Jersey sohva, modifioitu siten että selkätyynyt siihen ovat Tahiti-sohvasta ja tyynyjen täytteeksi on vaihdettu Untuvaa superloonin sijaan. Hintaluokka 2000e.
Noniin, kiitoksia jälleen! Ulkoisesti sohva on sellainen kuin olisi tarkoitus itsellekin, mutta kokeillessa nuita Suomi-Soffan malleja ei ihan kuitenkaan ole loksahtanut kaikki palaset paikoilleen... mutta eipä sitten ole tullut ollenkaan mieleen jotta noita voisi yhdistelläkin, ja täyteaineitakin vaihdella :curs: :D
Ja eikun Suomi-Soffaan uusin kujein...

Noniin, kiitoksia jälleen! Ulkoisesti sohva on sellainen kuin olisi tarkoitus itsellekin, mutta kokeillessa nuita Suomi-Soffan malleja ei ihan kuitenkaan ole loksahtanut kaikki palaset paikoilleen... mutta eipä sitten ole tullut ollenkaan mieleen jotta noita voisi yhdistelläkin, ja täyteaineitakin vaihdella :curs: :D
Ja eikun Suomi-Soffaan uusin kujein...

250e taisi maksaa tuo modifointi-operaatio. Tyynyjä yhteensä 5.

Updeitattiin olkkaria...

Hyvännäköinen tuo matto, kuten kokonaisuus muutenkin.

Itselläni on juuri tuo ruskea-beige-valkea-linja nyt niiiiiin in. Parin viikon päästä muutto, pääsee taas sisustamaan. Tosin luulenpa, etten ihan kaikkia visioitani saa toteutettua siihen neliömäärään. No katsellaan, kyselen sitten täältä vinkkiä.

Edelleen etsinnässä massiivisia, jotakin tummaa/tummahkoa puuta olevia huonekaluja. Kuten jo anonymitykin ymmärsi, niin en siis hae ihan mitään viikinkityylisiä, vaan nimenomaan massiivisia antiikkisia tai uusantiikkisia huonekaluja. Pääasiassa ruokapöytää tuoleineen (6hengelle) ja massiivista senkkiä, tyyliin ainakin 2 metriä leveä. Kun tänään kävin muutamassa normi huonekalukaupassa, niin suurin osa tuotteista näytti liian "teollisilta" ja haen enemmän sellaista "kädenjälkeä".

Tuossa yksi esimerkki, VÄHÄN sinne päin mitä ajattelen, vaikka ei ihan täysin vielä oo kriteerit täyttävä. Samaa sarjaa löytyy myös ruokapöytää. Mutta ehkä haen vieläkin enemmän sitä kädenjälkeä. Jos ihan aitoa antiikkia löytäisi, niin vielä parempi.

http://kuvapankki.kotielegant.fi/tuotelista.tmpl?ryhma_id=20;myymala=1
(sivulla oleva 1003. astiasenkki)

Entä onko kenelläkään kokemusta puusepistä, mieluiten pirkanmaan alueelta, jolta voisi tilata mittojen mukaan huonekaluja??

Edittiä: Tuo pöytä kiinnostaisi, mutta tuolit ei. Vaikea löytää tohon soveltuvaa senkkiä si taas.

http://kuvapankki.kotielegant.fi/tuotelista.tmpl?ryhma_id=2;myymala=1
(sivulla oleva 106. pöytä ja 8 tuolia) Tosin etsin 6 hengen pöytää.

Tossa ruokapöydän mallissa ja tukevuudessa on vähän jotain samaa kuin mun ruokapöydässä, joka on ostettu Vepsäläiseltä ja joka on tammea. Se on valmistettu Suomessa jossain Turun lähellä sijaitsevassa kunnassa huonekalufirmassa, jonka nimeä en muista. Ainahan noita pöytiä voi sitten sävyttää.

Tässä pöydän kuva Vepsäläisen sivuilta (näyttää jotenkin sirommalta mitä oikeasti on). Mun pöytä näkyy olohuonekuvissa tässä ketjussa sivulla 111:

tuote-221.jpg

250e taisi maksaa tuo modifointi-operaatio. Tyynyjä yhteensä 5.
Ok, ihan kohtuulliselta kuulostaa, etenkin kun vaihtoehtona olisi Vepsäläisen eräs sohvamalli (=ei ainakaan halvempi). Kun koeistuin Suomi-Soffan malleja, niin yhdessä miellytti selkätyynyt ja toisessa taas istuin, muttei löytynyt sopivaa kokonaisuutta. Tuolla modifioinnilla saattaisi jopa hyvinkin napsahtaa kohdilleen, ja etenkin tuo untuvavaihtoehto selkätyynyihin kiinnostaa... eikä parhaillaan pyörivä kova kesäalekampanjakaan yhtään tietysti haittaa :D

Onkos kukaan muuten käynyt Tampereen Lielahdessa sijaitsevassa Suomi-Soffan myymälässä? Siellä on yksi kohtuullisen vahvaääninen ja muutenkin ryhdikäs myyjä. :D
"JAAHAS, JA SOHVAA OLLAAN OSTAMASSA???!!?!?!"
"TÄTÄ MALLIA SAA KAHDENLAISILLA TYYNYILLÄ!!"
"KOTIMAISTA LAATUA, RUNKO ON KOKOPUUTA, TÄÄ ON TODELLA JÄMÄKÄN TUNTUINEN!"

Hiukan meinasin repeillä, kun tukka putkellä kuunteli myyjän juttuja. Suunnilleen koko liikkeessä päät kääntyivät katsomaan, että mitä tuolla oikein kailotetaan. :lol2:

Enkä edes ostanut sieltä sohvaa... :jahas:

Tuli bongattua uusi huonekaluliike(-ketju), Koti-Idea. Kaikenkaikkiaan tyyliltään tosi paljon lähellä sellaista, mistä ainakin ite tykkään. Kotisivut ovat kuulemma vielä vähän vaiheessaan, mutta löytyy sieltä ainakin liikkeiden sijainnit ja aukioloajat.

ISODINO"Entä onko kenelläkään kokemusta puusepistä, mieluiten pirkanmaan alueelta, jolta voisi tilata mittojen mukaan huonekaluja??"

Ei osu ihan pirkanmaalle, mutta www.fasetti.fi löytyy kaikenlaista ton tyylistä. Tilauksesta tekee mitä vaan.

Viimeksi muokattu:
Tuli bongattua uusi huonekaluliike(-ketju), Koti-Idea. Kaikenkaikkiaan tyyliltään tosi paljon lähellä sellaista, mistä ainakin ite tykkään. Kotisivut ovat kuulemma vielä vähän vaiheessaan, mutta löytyy sieltä ainakin liikkeiden sijainnit ja aukioloajat.
Koti-ideassa on tosiaan ok tavaraa ja kohtuuhintaista sellaista.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ok, ihan kohtuulliselta kuulostaa, etenkin kun vaihtoehtona olisi Vepsäläisen eräs sohvamalli (=ei ainakaan halvempi). Kun koeistuin Suomi-Soffan malleja, niin yhdessä miellytti selkätyynyt ja toisessa taas istuin, muttei löytynyt sopivaa kokonaisuutta. Tuolla modifioinnilla saattaisi jopa hyvinkin napsahtaa kohdilleen, ja etenkin tuo untuvavaihtoehto selkätyynyihin kiinnostaa... eikä parhaillaan pyörivä kova kesäalekampanjakaan yhtään tietysti haittaa :D

Joo, itse valkkasimme Vepsäläisen M-sohvan ja tuon välillä, eräs ht-collectionin sohva oli myös ehdokkaana, mutta oli liian korkea, tuo voitti hintansa ja paremman kokonsa puolesta.

No niin tuli myytyä 32" jättitelkkari ja tilalle tuli hoikkainen 32" lcd telkkari. Nyt ottaisinkin ilolla vastaan kuvia/ehdotuksia minkälaisen tv-tason voisi tällaiselle laittaa. Siinä saisi olla 2kpl lokeroita joihin mahtuu toiseen vahvistin ja toiseen dvd ja digibox. Eli minimi mitat aukoilla lev. 45cm ja korkeus 19cm.

Tai yleensäkin laittakaa kuvia/linkkejä siroihin ja tyylikkäisiin tv-tasoihin.
Kun nykyinen multiplan tv-taso menee kaupaksi, niin uutta tarttisi saada tilalle. (ostakaa multiplan pois. myynnissä osto/myynti osastolla :)

No niin tuli myytyä 32" jättitelkkari ja tilalle tuli hoikkainen 32" lcd telkkari. Nyt ottaisinkin ilolla vastaan kuvia/ehdotuksia minkälaisen tv-tason voisi tällaiselle laittaa. Siinä saisi olla 2kpl lokeroita joihin mahtuu toiseen vahvistin ja toiseen dvd ja digibox. Eli minimi mitat aukoilla lev. 45cm ja korkeus 19cm.

Tai yleensäkin laittakaa kuvia/linkkejä siroihin ja tyylikkäisiin tv-tasoihin.
Kun nykyinen multiplan tv-taso menee kaupaksi, niin uutta tarttisi saada tilalle. (ostakaa multiplan pois. myynnissä osto/myynti osastolla :)

Ikea, 79e. Halot Shelliltä 6.90e.
telkkari.jpg

Pikkasen noi halot on tulessa, kun noi vehkeet lämpenee... :)

Ei vaan tämä:
http://www.ikea.com/webapp/wcs/stor...15&langId=-13&catalogId=10103&productId=68658

Kull-taso :D

Varmaan ihan sama taso kyllä kun tarkemmin katselee, toisessa vain rullat alla ja toisessa nuo pyöriteltävät lack-jalat. Itsellä jalat vielä hakusessa tuohon, pitäisi väsätä itse jotkut sopivat.

Katos katos. Ompa samanlaiset. Joo varmaan hintaero vain noista rullista johtuva. Tarkempi katsastaminen osoitti vielä että sielä tasojen välissä olevat rautaiset välitukipilarit oli lack hyllyssä takareunassa. Mutta ne taitaa olla sellaiset että saa itse laittaa mihin kohtaan haluaa. Vai oliko?
Toivottavasti, että saa sijoitettua ne järkevästi että mahtuu vierekkäin vahvari ja täysleveä dvd-soitin jonka päällä digibox.

Saatko huppe mitattua sen välin korkeuden minulle missä on ne laitteet sullakin? Ei viittisi tilata jos ei vahvari mahdukkaan :)

Mutta ne taitaa olla sellaiset että saa itse laittaa mihin kohtaan haluaa. Vai oliko?
Toivottavasti, että saa sijoitettua ne järkevästi että mahtuu vierekkäin vahvari ja täysleveä dvd-soitin jonka päällä digibox.

Saatko huppe mitattua sen välin korkeuden minulle missä on ne laitteet sullakin? Ei viittisi tilata jos ei vahvari mahdukkaan :)

Noita tukipilareita voi siirrellä minne tahtoo, itsellä ne on telkkarin alla keskellä molemmat (lcd-telkun jalustan kohdalla).

Ei ole kovin korkea tuo mutta voi mittailla jahka ehdin, muistelen että 16cm olisi korkeus. Tai pirauta Ikealle ja kysy sisämitat, näin olen itse monesti tehnyt.

Tietäisivätköhän tuota Ikeassa?

Itselläni olisi tarvetta vastaavalle, mutta kokoa saisi olla maksimissaan 1m x 0,5m. Jos joku on törmännyt tuollaiseen, saa vinkata. :)

Back
Ylös Bottom