Suuri sisustusthread (Kuvia?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Musta on kiva kun ihmiset uskaltavat käyttää hiukan mielikuvitusta sisustuksessa ja antavat todella oman persoonansa näkyä. Noi tapetit on todella makeet, vaikka omaan asuntoon ei ihan tuollainen tyyli sopisikaan. Olen asunut itse asunnossa missä kaiken piti olla valkoista,lakanoista ja pyyhkeistä lähtien, ja mielestäni se antaa ihmisestä ennenkaikkea tylsähkön kuvan.

Oikeastaan mieleeni tuli ihan kysymyskin eli muutan pian opiskelija-asuntoon ja huoneen koko hurjat 10neliötä, niin onko mitään vinkkejä miten saisi maksimoitua huoneen koon? Miten saada vaatteet mahtumaan yms.? Mahdollinen pieni työpöytä? Huone siis kalustamaton.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
^Mä hankkisin varmaankin oikeasti korkean parvisängyn. :) Ikeassa ne on tosi halpoja. Ei oo pakko nukkua kapeassa sängyssä, ja sen alle menee vaikka sohva. :)
Tai toinen vaihtoehto ois tietty sohva jonka saa levitettyä sängyksi. Ite vaan en voi sietää sitä että mun nukkumapaikka toimisi istuimena jos tulee vieraita.. Ja toinen että se pitäisi sitten siisteyden takia jaksaa aina kääntää päivisin sohvaksi.

Kai siellä on joku vaatekaappi?
Tarviitko työpöytää tietokoneelle vai ihan kirjoittamiseen?

Noita sisustustekstejä näkyi asuntomessuilla kyllä varmaan ainakin joka toisessa kämpässä. Tuntui vähän, että jos ei oltu mitään parempaakaan keksitty, niin oli lätkäisty joku typerä teksti. Ei tullut kyllä ainuttakaan hienoa tai tyylikästä tekstinpätkää tuolla todistettua, enkä ole sellaiseen kyllä missään muuallakaan toistaiseksi törmännyt.

Koitas käydä asuntoesittelyillä. Jengi on oikeasti lätkinyt seinilleen jotain kyrvän otsaan nostattavaa paskaa tyyliin "where there is a road, there is a mill".

Mun silmissä ainakin kämpän arvosta putoaa heti min 10% jos jotain tuollaista hevonpeetä löytyy. Tulee kyseenalainen fiilis onko myyjä sen verran henkisesti voimissaan että suoriutuu koko asuntokaupoista.

Toinen hermoja venyttävä muoti on päin persettä ihan minne sattuu lätkityt sisustuskivet. Tyyliin jääkaappin kylkeen tai jonkun lastulevyisen kaapin/keittiömööpelin ulkopinnalle. On ihan helvetin makean näköinen sellainen feikkikivi, kun koko 1cm massiivikivikomeutta pääsee ihailemaan suoraan päädystä. Ja kiven näkee feikiksi sokea mummovainaakin 6 metrin syvyydestä. Lähes yhtä paha miinus arvolle kuin lasikuitutapetit - molemmat osoittavat sen verran vajakkimaista harkintakykyä.

..... Lähes yhtä paha miinus arvolle kuin lasikuitutapetit - molemmat osoittavat sen verran vajakkimaista harkintakykyä.

Mikä helvetin antipatia täällä on lasikuitutapetteja vastaan? :wtf: Vai eikö jengi ole nähnyt muita kuin vituralleen laitettua kalanruotokuvioita? Kannattaisi käydä tutustumassa valikoimaan ....
Joo, olen samaa mieltä että perseestä kun viturallaan oleva kalanruoto. Joku muu malli ajaa hyvin tehtynä asiansa seinäpinnoitteena. Varsinkin paikassa jossa saattaa tulla osumia seinään tms. eli kestää ne erinomaisesti vs. maalattu kipsilevy.

^Mä hankkisin varmaankin oikeasti korkean parvisängyn. :) Ikeassa ne on tosi halpoja. Ei oo pakko nukkua kapeassa sängyssä, ja sen alle menee vaikka sohva. :)
Tai toinen vaihtoehto ois tietty sohva jonka saa levitettyä sängyksi. Ite vaan en voi sietää sitä että mun nukkumapaikka toimisi istuimena jos tulee vieraita.. Ja toinen että se pitäisi sitten siisteyden takia jaksaa aina kääntää päivisin sohvaksi.

Kai siellä on joku vaatekaappi?
Tarviitko työpöytää tietokoneelle vai ihan kirjoittamiseen?

Parvisänky on hyvä idea jos tosiaan on korkeahko huone. Ja jonkinnäköinen työpöytä olisi tarkoitus hankkia mikä käy niin läppärille alustana kuin pienenä työpisteenä, ehdotuksia tälle?

Pääsen vasta mittailemaan joskus viikonloppuna tarkemmin.

Parvisänky menee ihan normaalikorkuisessakin huoneessa kivasti, sellaisiin ne on suunniteltu, eli ei osu pää kattoon vaikka siellä istuisi tms. :) Kunhan sen alla vaan on tilaa istua sillä sohvalla. Tai sitten työpiste sinne alle.
Jos vaan jossain Ikeassa pääset poikkeamaan, sieltä niitä pieniä työpöytiä löytyy kyllä.

Itellä oli opiskeluaikana kyllä työpöytä, mutta en mä sitä käyttänyt kuin pöytäkoneelle ikinä. Tehtäväni / lukemiset hoidin sohvalla tai sängyssä tms. Nyt läppäriaikaan on ihanaa kun ei tommosta tarvii kun läppäriä voi käytellä missä vain.

Mikä helvetin antipatia täällä on lasikuitutapetteja vastaan?

Heti kun joku näyttää minulle menetelmän jolla lähtee irti kohtuullisella vaivalla ja rikkomatta alusmateriaalia, niin sitten saatan kääntää kelkkani.

Tähän mennessä ainoat toimivat taitavat olla saneerauskipsikakkupaskan askartelu ja napalmi. Kumpikin melko pässinpäisiä tapoja tehda pintaremppaa.

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Muutama uusi tuoli + peili:

Tuolit.jpg

Tuoli.jpg

Peili1.jpg

IMAG0472.jpg

IMAG0474.jpg

Jälleen kerran kännykän kuvanlaatu ei aiheuta ylistyshuutoja, mutta selvän kai saa..

Tuolit On Hay Ray ja peili on teetetty + kahteen itse laitettu T5 putkivalaisin taakse.

Toi parvisänky vaikuttaa aika hyvältä ratkaisulta ja netistä äkkiä katsottuna löytyy todella hyviä sisustusvinkkejä sen kanssa. Eikä ole hinnallakaan pilattuja. Ja pieni sohva sen kanssa yhdistettynä olisi aika loistava:)

Toi parvisänky vaikuttaa aika hyvältä ratkaisulta ja netistä äkkiä katsottuna löytyy todella hyviä sisustusvinkkejä sen kanssa. Eikä ole hinnallakaan pilattuja. Ja pieni sohva sen kanssa yhdistettynä olisi aika loistava:)

Se on totta että pienissä kämpissä eniten tyhjää tilaa löytyy pystysuunnassa. Lisää säilytystilaa saa esim. kattoon yltävillä kaapeilla, nostamalla sänkyä jne. - vaatii vähän miettimistä ja toteutustaitoa, mutta tilaa löytyy kyllä kun lähtee miettimään.

Parvisängynkään ei välttis tarvi olla täyskorkea, jos käyttää vähän luovuuttaan että mitä sinne alle saa. Esim. lastenhuoneissa näkyy paljon ns. puolikorkeita parviratkaisuja missä on alla koulupöytää/kaappia/sohvaa.

Oliko tapetin laatu milllainen? Värit ok?

Laatu oli melkoisen hyvää mutta yhdessä mustavalkokuvassa oli jotain tulostusongelmaa:

saumojen ympärille jäi ikäänkuin ummempi "harso" joka sitten hieman tuo saumaa esiin, lähettivät uuden mutta siinäkin sama ongelma. Sitten siellä testailivat ja ilmoittivat että jostain syystä eivät tuosta saa parempaa ja laittoivat vielä sitten kolmannen tapetin (eri kuva). Ei tuo pahasti häiritse va alkuperäinen tapetti meillä edelleen seinässä, toinen samanlainen paketissa ja kolmas uusi kuva paketissa joka voidaan sitten joskus laittaa kun ekaan kyllästyy.
Kahden muun huoneen tapetit olivat täysin virheettömät ja esim. saumoja saa tosissaan hakea.

ASIAKASPALVELU erittäin hyvää ja mukisematta lähettelivät ruotsista uusia tapetteja pikaisesti ja luonnollisesti täysin ilmaiseksi.

Törkyhinnat vaan tuolla photowall:lla? Ainakin your deco shopilla on hinnat huomattavasti kuluttajaystävällisemmät. Laadusta sitten ei tietty osaa sanoa mitään, että onko paljonkin eroa. Tilasin testiksi yhden seinällisen ni sitte näkee tuliko paskaa...

Toi HT Collection on hieno, oiskohan siihen olemassa iso rahi, joka ratkaisisi divaaninpuutteen. Pitääpä käydä viikonloppuna Vepsäläisellä. Tosin joku pari tonnia mun mielestä ylin mitä sohvasta kannattaa maksaa, kun se koiraperheessä on kuitenkin aika-ajoin vaihdettava, eli vähän hintakarsintaakin pitänee harrastaa.
Meillä on ollut pari vuotta tuo kuvan HT Collection. Ei voi kuin kehua. Mukava istua, pötköttää ja erittäin laadukas. Kannatti maksaa hieman normi sohvaa enemmän.

Sanonpahan vain että on hieno fiilis kun on 7-8 vuotta laittanut taloa asuttavaan kuntoon ja istut tänään ensimmäistä kertaa olohuoneeseen uudelle sohvalle, kuuntelet musiikkia ja odotat että sauna lämpiää. Ehkä sitten hyvää fiilistä nostaa se, että maalasin tänään vikat makuuhuoneen listat ja olen maalipöllyssä.

Olohuoneen järjestys onnistui paremmin kuin hyvin, varsinkin kun tila on melko pieni ja haastava pohjan takia. Sohvan leveässä divaanissa on todella hyvä istuskella vaikka viltin tai peiton alla, läppäri sylissä. Samalla näet takkatulen, telkkarin, voi kuunella musiikkia ja katsella ikkunasta ulos miten lumihiutaleet leijailee hitaasti maahan. Kaiuttimetkin on sijoitettu lähes optimaalisesti kerrankin. Videotykistä ja rullakankaasta haaveilen, että saisi tuon ruman telkkarin heivattua kaatikselle.

Verhoja en taida edes laittaa, mutta ennen kuin Huppe sanoo sen taas, niin tuo Intiasta aikoinaan roudaamani rätti vaihtuu valkoiseen puiseen sälekaihtimeen. ;) Smyygit ja ikkunan listat odottaa maalin kuivamista ja paikoilleen laittamista. Ilman tuota rättiä ohikulkijat voivat katsella olan yli telkkaria. Sohva on kyllä törkeän hyvä istua ja sen mallinen, että siihen mahtuu mukavasti kaksi ihmeistä vierekkäin vaikka divaaniosaan.

Don Johnson big bandin Fiesta soi, hyvää viiniä lasissa ja kohta saunaan. Onhan tätä odotetukkin.

Sanonpahan vain että on hieno fiilis kun on 7-8 vuotta laittanut taloa asuttavaan kuntoon ja istut tänään ensimmäistä kertaa olohuoneeseen uudelle sohvalle, kuuntelet musiikkia ja odotat että sauna lämpiää. Ehkä sitten hyvää fiilistä nostaa se, että maalasin tänään vikat makuuhuoneen listat ja olen maalipöllyssä.

Olohuoneen järjestys onnistui paremmin kuin hyvin, varsinkin kun tila on melko pieni ja haastava pohjan takia. Sohvan leveässä divaanissa on todella hyvä istuskella vaikka viltin tai peiton alla, läppäri sylissä. Samalla näet takkatulen, telkkarin, voi kuunella musiikkia ja katsella ikkunasta ulos miten lumihiutaleet leijailee hitaasti maahan. Kaiuttimetkin on sijoitettu lähes optimaalisesti kerrankin. Videotykistä ja rullakankaasta haaveilen, että saisi tuon ruman telkkarin heivattua kaatikselle.

Verhoja en taida edes laittaa, mutta ennen kuin Huppe sanoo sen taas, niin tuo Intiasta aikoinaan roudaamani rätti vaihtuu valkoiseen puiseen sälekaihtimeen. ;) Smyygit ja ikkunan listat odottaa maalin kuivamista ja paikoilleen laittamista. Ilman tuota rättiä ohikulkijat voivat katsella olan yli telkkaria. Sohva on kyllä törkeän hyvä istua ja sen mallinen, että siihen mahtuu mukavasti kaksi ihmeistä vierekkäin vaikka divaaniosaan.

Don Johnson big bandin Fiesta soi, hyvää viiniä lasissa ja kohta saunaan. Onhan tätä odotetukkin.

On varmasti loistava fiilis, iso hatunnosto ja onnittelut urakasta!

Mietinpä tässä vaan, kun ikää sattuu olemaan aika tarkalleen sen verran kuin sulla tuon urakan alussa 7-8v sitten, että musta ei kyllä todellakaan olis alkamaan tuon mittakaavan projektiin. 1-2 v rakentamis/rakennuttamisprojekti tässä nyt on vähän suunnitteilla, mutta sekin tuntuu välillä vähän liian isolta palalta ja pitkältä sitoumukselta yhteen paikkakuntaan..

Back
Ylös Bottom