Suuri sisustusthread (Kuvia?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mistä löytäisi lasisen yöpöydän, joka olisi tavallaan yhtä leveä alusta loppuun. Malli olisi kuin u kirjain väärinpäin elikkä jalat ja taso samaa pintaa. Materiaali voisi olla myös polykarbonaattia.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mistä löytäisi lasisen yöpöydän, joka olisi tavallaan yhtä leveä alusta loppuun. Malli olisi kuin u kirjain väärinpäin elikkä jalat ja taso samaa pintaa. Materiaali voisi olla myös polykarbonaattia.

Noita näkynyt ihan perus huonekalukaupoissa sarjapöytinä, Iskussa yms. En tiedä, saako ostettua yksi kerrallaan.

Kerro toki mikä on törkeä ylihinta ja kerro samalla sen koko jne. Köysi ei ole mitään halpaa ainakaan, jos puhutaan luonnontuotteesta.
Voit tietysti käydä varastamassa sellaisen muoviköydestä tehdyn verkon jostain koulun kiipeilytelineestä sen sais ilmatteeks.
Tuo kyseinen verkko on 250x250, ja hintaa 380 €. No, kai se sitten on "antiikkia".

No sen mä haluaisin kyllä nähä :D
Niin minäkin.

Kaikki pitäs ilmaseks saada :).
Ei sentään ilmaiseksi, mutta jokseenkin tuon wanhan homeisen verkon hinta tuntui hieman turhan suolaiselta... Kai ne sitten vaan maksaa, mutta tuli vaan jotenkin yllärinä. Toisaalta eipä se veneily halpaa ole muutenkaan, että taitaapi mennä samaan konkurssiin verkon hankintakin. :)

Joko luovun koko ajatuksesta, tai vaihtoehtoisesti laitan silmät kiinni ja vingutan visalla verkon haltuuni.

Mondo on kaupan nimi ja ainaki Vantaan Varistossa taitaa olla jotain outlet puoltakin missä hintoja on hieman järjeistetty.

Meillä on olkkarissa 2 kpl Air lasipöytiä, saattaa olla snadisti turhan iso yöpöydäksi, mutta jos kuvauksesi oikein ymmärsin niin tämäntyylistä haet, mutta ehkä hiukan eri mitoilla?

http://www.iskukoti.fi/koti/actions...ductFamilySearch.action?productFamilyId=70643

On siinä taivutetulla lasinpalalla hintaa. Osaiskohan ne tehdä lasiliikkeessä tuollaista kun siellä tuommoinen lasinpala suorana ei montaa kymppiä maksa.

On siinä taivutetulla lasinpalalla hintaa. Osaiskohan ne tehdä lasiliikkeessä tuollaista kun siellä tuommoinen lasinpala suorana ei montaa kymppiä maksa.
Katsoin ihan samaa, kun taidettiin vuosi takaperin maksaa noista joku 35-40% kpl vähemmän kun oli joku kampanjatarjous noista silloin. Normilasiliikkeeltä jäänee noi taivutukset tekemättä.

Muovista tommosen tekis "helposti" ja jos ei tarvi kovin tiukalla säteellä olla niin lämmitys onnistuu ihan kuumailmapyssyllä. Taivutat vaan jotain sopivaa kulmaa vasten, esim putken pätkää. Tiukkaan käännökseen tarvii ehkä jo asiallisen lämmittimen.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Vanhasta ikkunankehyksestä askarreltiin seinälle "taulu"

Home.jpg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hieno. Kaipais kyllä jotain maalaisromanttista sänkyä japsifutonin sijaan.

Totta, heitettiin se tuohon seinälle vanhan taulun tilalle että sai otettua kuvan. Tässä rivarissa on kattoremontti menossa ja siihen romukasaan pihalle oli ilmestynyt pari tuollaista ikkunaa niin napattiin ne meille, ja nyt on molemmat kehykset tuunattu vähän erilaisilla teksteillä..

Mä en vaan tajuu noita muka hienoja "sisustustekstejä" jotka tuntuu olevan niin in. Miksei joku oikea taulu, grafiikkaa tai valokuva. Ei ne ole kalliita edes välttämättä. No aika moni tuntuu noista syttyvän nykyään joten makunsa kullakin ja se on toki ihan okei.

Mä en vaan tajuu noita muka hienoja "sisustustekstejä" jotka tuntuu olevan niin in. Miksei joku oikea taulu, grafiikkaa tai valokuva. Ei ne ole kalliita edes välttämättä. No aika moni tuntuu noista syttyvän nykyään joten makunsa kullakin ja se on toki ihan okei.

Kuka tykkää mistäkin, muttta luulisin että sisistustarrojen/tekstien suosiota on lisännyt niiden helppous, tekstit ei vaadi sellaista selkeää tilaa asunnossa niinkun esim taulu vaatii. Teksteillä/tarroilla saa helposti uutta ilmettä kämppään, voi keksiä erikoisiakin paikkoja asunnossa mihin laittaa pienen tekstin, tai voi laittaa lähes seinän kokoisen kuvan jos siltä tuntuu. Tauluillekin on oma paikkansa aina, mutta nämä tarrat on sellainen ehkä trendikkäämpi tapa saada jotain seinälle. Hyvä että tulee uusia juttuja sisutustukeen ja huonot ideat sitten pikkuhiljaa kuolee pois. Vaihteilu virkistää :)

Zone-sarja -42%
Mä oon kanssa nykymaailman menosta kaikkine trendeineen niin pirun pahasti pudonnut kärryiltä, että nuo tekstit menevät minultakin ohitse. Kai niilläkin joku oikeasti käytännöllinen funktio on? Hyvähän se on kodin seinälle pistää teksti home, jos sitä vaikka sattuu unohtamaan, että missäs sitä nyt oltiinkaan, niin voi sitten seinältä lukea, että perskuta rallaa! Kotonahan minä! Edellyttää toki, että Lontoon kieli taittuu.

Keittiöstäkin löytyy kaikki niin pirun näppärästi, kun yhdessä purkissa lukee bread, seuraavassa cookies, kolmannessa tea, neljännessä coffee jne. En mää ainakaan muuten löytäisi keittiöstä hevonpaskaakaan, jos ei joka purkissa lukisi, että mitä on missäkin. Toki edellyttää, että tekstipurnukat ovat käytössä eivätkä suinkaan koristeina. Ja jotta ruoka osataan tehdä oikeassa paikassa, niin lisäisin keittiön seinään tekstin kitchen ja toivoisin, että ruuanlaitosta vastuussa oleva ihminen ymmärtäisi tilan oleva keittiö. Herää tietysti kysymys, että jos keittiö erotetaan muista tiloista kitchen merkinnällä, niin eikö pitäisi muutkin tilojen käyttötarkoitus merkata seinään teipattavalla tilankäyttötarkoitusta selventävällä tekstillä? Sitten voisi jakaa vieraille englannin sanakirjoja, jotta nämäkin ymmärtäisivät sisustamisen nykytrendien sisällön. Olohuoneeseen iso teksti, että livingroom, niin naapurin Jore ei erehdy pitämään kyseistä tilaa esimerkiksi paskahuussina. Kamalaahan se olisi, jos Jore ehtisi vääntää höyryävän läjän paskaa muuten niin ihanan kliinisen valkoiseen tilaan, siihen lasiluukullisen ja halkotelineellisen tulisijan eteen. Ikävästihän ne paskakäryt siinä kuusi metriä korkeassa olohuoneessa leijailisivat.

Samaan trendiin liittynee himo tatuoida nimiä ja päivämääriä kehoon. Ei muuta kuin käsivarteen syntyneen lapsen nimi sekä syntymäaika ikuisesti printattuna. Siitä onkin sitten näppärä hetkellisen unohduksen vallassa tarkistaa, että mikäs se meidän kultamussukan nimi olikaan jaa kappas, Mattihan se ja syntymäaika on 12.5.2009.. Vittu, kalenterit ja almanakat. Ne on niiiiiiiiiiin passe.

Vaan eipä siinä. Kaikki me kotimme omanlaisella paskalla täytetään. Toisella se on ruma tapetti ja toisella trendiprintti seinässä. :)

Joo kyllä noi tekstit on korniudessaan todella karuja niinkuin Kimmel sanoi. Kukahan tänkin villityksen on keksinyt. Noi purkissa olevat tekstit vielä sulatan mutta noi seinäteksti ei kyllä uppoa, varsinkin jos siinä tosiaan ilmoitetaan että Home tai muuta vastaavaa. Samaten ne mukahienot sisustustyynyt missä lukee jotain ranskaksi tai sit ne jenkkityyliset missä on tähtiä tai ameriikanlippuja tai muuta vastaavaa. Minä sanon yöks mutta hyvä jos joku noiden kanssa viihtyy omassa kodissaan. Eipä sitä toisten mielipiteistä silloin tarvitse välittää jos itse tykkää.

Entäpäs jos siinä lukeekin vaikka oma motto tai muuta? Eli jotain järkevämpää kuin "koti" "keittiö" "keksit"?

Entäpäs jos siinä lukeekin vaikka oma motto tai muuta? Eli jotain järkevämpää kuin "koti" "keittiö" "keksit"?

Niin tai mitä jos ottaa vanhasta Suosikin kultaturbosta pari keskiaukeeman julistetta seinälle.

...motto. voi jumalauta. Mieluummin kirjottaisin sinne seinälle isolla vaikka "KEKSI", kun alkais jotain carpe diemiä vääntään.

Mulla on karkeasti neliönmuotoon aseteltuna kirjaintarroista tehty, öh, teos (;)) seinälläni, ja oon sinne kirjainten sekaan kätkenyt yhden mun lemppariquoten yhdestä leffasta. Luulen, että moni ei edes oo tajunnut, että siellä lukee jotain, tai sitten eivät vain ole olleet kiinnostuneita. Jotkut kun ovat jääneet sen eteen tavaamaan sitä, että löytyykö sieltä jotain sanoja. Musta tekstit sisustuselementteinä ovat ihan samaa luokkaa minkä tahansa muunkin kanssa. Omasta mielestäni on kummallista ripustaa seinällensä maalattuja kuvia metsistä, järvistä ja soutuveneistä vielä prameissa kehyksissä, mutta makuasioita...

Niin tai mitä jos ottaa vanhasta Suosikin kultaturbosta pari keskiaukeeman julistetta seinälle.

...motto. voi jumalauta. Mieluummin kirjottaisin sinne seinälle isolla vaikka "KEKSI", kun alkais jotain carpe diemiä vääntään.

Eli seinälle ei saa pistää mitään?

... Niin justiin tommosia carpe diem massapaskaa en tajuakkaan, mutta jos siellä on vaikkapa juuri lempiquote niinkun Delgado sanoi..

Usko, toivo ja suklaahämis?

Nääh, ihan yhtälaista paskaa kuin muutkin trendiprintit.

Mutta edelleen, paskaako niillä muiden mielipiteillä on väliä eli jos joku haluaa sen miljoona kertaa kuullun klisheisen mietelauseen pätkän tai laulunsanat sinne seinälleen laittaa, niin mitä sitä muiden mielipiteitä kyselemään.

P8130018.jpg

HPIM2623.jpg

tapettia004.jpg

Tapettia009.jpg

En minäkään omia tapettivalintojani muilla hyväksytä, vaikka 99% porukasta ei tykkää. :D Ylhäältä alas päin tuossa on mun eteisen, olkkarin, makkarin ja keittiön tapetit.

Back
Ylös Bottom