Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistä löytäisi lasisen yöpöydän, joka olisi tavallaan yhtä leveä alusta loppuun. Malli olisi kuin u kirjain väärinpäin elikkä jalat ja taso samaa pintaa. Materiaali voisi olla myös polykarbonaattia.
Tuo kyseinen verkko on 250x250, ja hintaa 380 €. No, kai se sitten on "antiikkia".Kerro toki mikä on törkeä ylihinta ja kerro samalla sen koko jne. Köysi ei ole mitään halpaa ainakaan, jos puhutaan luonnontuotteesta.
Voit tietysti käydä varastamassa sellaisen muoviköydestä tehdyn verkon jostain koulun kiipeilytelineestä sen sais ilmatteeks.
Niin minäkin.No sen mä haluaisin kyllä nähä :D
Ei sentään ilmaiseksi, mutta jokseenkin tuon wanhan homeisen verkon hinta tuntui hieman turhan suolaiselta... Kai ne sitten vaan maksaa, mutta tuli vaan jotenkin yllärinä. Toisaalta eipä se veneily halpaa ole muutenkaan, että taitaapi mennä samaan konkurssiin verkon hankintakin.Kaikki pitäs ilmaseks saada .
Mistä löytäisi lasisen yöpöydän, joka olisi tavallaan yhtä leveä alusta loppuun. Malli olisi kuin u kirjain väärinpäin elikkä jalat ja taso samaa pintaa. Materiaali voisi olla myös polykarbonaattia.
Meillä on olkkarissa 2 kpl Air lasipöytiä, saattaa olla snadisti turhan iso yöpöydäksi, mutta jos kuvauksesi oikein ymmärsin niin tämäntyylistä haet, mutta ehkä hiukan eri mitoilla?Mistä löytäisi lasisen yöpöydän, joka olisi tavallaan yhtä leveä alusta loppuun. Malli olisi kuin u kirjain väärinpäin elikkä jalat ja taso samaa pintaa. Materiaali voisi olla myös polykarbonaattia.
Katsoin ihan samaa, kun taidettiin vuosi takaperin maksaa noista joku 35-40% kpl vähemmän kun oli joku kampanjatarjous noista silloin. Normilasiliikkeeltä jäänee noi taivutukset tekemättä.On siinä taivutetulla lasinpalalla hintaa. Osaiskohan ne tehdä lasiliikkeessä tuollaista kun siellä tuommoinen lasinpala suorana ei montaa kymppiä maksa.
Vanhasta ikkunankehyksestä askarreltiin seinälle "taulu"
Hieno. Kaipais kyllä jotain maalaisromanttista sänkyä japsifutonin sijaan.
Mä en vaan tajuu noita muka hienoja "sisustustekstejä" jotka tuntuu olevan niin in. Miksei joku oikea taulu, grafiikkaa tai valokuva. Ei ne ole kalliita edes välttämättä. No aika moni tuntuu noista syttyvän nykyään joten makunsa kullakin ja se on toki ihan okei.
Mä oon kanssa nykymaailman menosta kaikkine trendeineen niin pirun pahasti pudonnut kärryiltä, että nuo tekstit menevät minultakin ohitse. Kai niilläkin joku oikeasti käytännöllinen funktio on? Hyvähän se on kodin seinälle pistää teksti home, jos sitä vaikka sattuu unohtamaan, että missäs sitä nyt oltiinkaan, niin voi sitten seinältä lukea, että perskuta rallaa! Kotonahan minä! Edellyttää toki, että Lontoon kieli taittuu.Mä en vaan tajuu noita muka hienoja "sisustustekstejä" jotka tuntuu olevan niin in. Miksei joku oikea taulu, grafiikkaa tai valokuva. Ei ne ole kalliita edes välttämättä. No aika moni tuntuu noista syttyvän nykyään joten makunsa kullakin ja se on toki ihan okei.
Entäpäs jos siinä lukeekin vaikka oma motto tai muuta? Eli jotain järkevämpää kuin "koti" "keittiö" "keksit"?
Niin tai mitä jos ottaa vanhasta Suosikin kultaturbosta pari keskiaukeeman julistetta seinälle.
...motto. voi jumalauta. Mieluummin kirjottaisin sinne seinälle isolla vaikka "KEKSI", kun alkais jotain carpe diemiä vääntään.
Usko, toivo ja suklaahämis?Entäpäs jos siinä lukeekin vaikka oma motto tai muuta? Eli jotain järkevämpää kuin "koti" "keittiö" "keksit"?