mutta jos siellä on vaikkapa juuri lempiquote niinkun Delgado sanoi..
Pystyn silmissäni kuvitteleen jo alottelevien pakkisbodarien makuuhuoneen päätyseinän tekstillä "GET TO DA CHOPPA"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mutta jos siellä on vaikkapa juuri lempiquote niinkun Delgado sanoi..
Entäpäs jos siinä lukeekin vaikka oma motto tai muuta? Eli jotain järkevämpää kuin "koti" "keittiö" "keksit"?
ite lähtisin vessaan hakemaan jotain tyyliin "JUMALAUTA MIKÄ MÖTKÖ!". toimisi eräänlaisena motivaattorina aamupaskalla
Nääh, pitää olla enemmän taidetta ja sanomaa. Lisäksi oikeat trendiprintit eivät saa olla suomeksi. Itse ehkä mukailisin vessan seinään tutusta carpe diem -klisheestä osuvamman carpe paska.Tai funktionaalisemman tyylin ystäville ihan vain jotakin käytännöllistä kuten "Tähtää pönttöön" tai "Muista vetää!"
Omasta mielestäni on kummallista ripustaa seinällensä maalattuja kuvia metsistä, järvistä ja soutuveneistä vielä prameissa kehyksissä, mutta makuasioita...
Jumalauta! Kaikki on vielä itseni valitsemia! :D Etkä nauraisi tapetteja, jos näkisit lattioiden värikirjon... On punaista lattiaa, sinistä lattiaa ja ruskeaa lattiaa. :D Mä asun keskellä oksennusta. Se on sellainen hiljaisen miehen pieni vastalause sille kaikelle valkoisuudelle, jota joka helvetin paikassa sisustamisessa näkee.Kimmelillä on kyllä niin naisen valitsemat tapetit. :D
Saako mistään EU:n sisältä tilattu öljyväri canvas tauluja. Jotain tämän tyylistä hakusessa:
Atlantin tuoltapuolenhan noita löytyy, mutta jos pystyisi välttämään sairaat tulli/vero/rahtikulut.
En minäkään omia tapettivalintojani muilla hyväksytä, vaikka 99% porukasta ei tykkää. :D Ylhäältä alas päin tuossa on mun eteisen, olkkarin, makkarin ja keittiön tapetit.
Usko, toivo ja suklaahämis?
Nääh, ihan yhtälaista paskaa kuin muutkin trendiprintit.
Mutta edelleen, paskaako niillä muiden mielipiteillä on väliä eli jos joku haluaa sen miljoona kertaa kuullun klisheisen mietelauseen pätkän tai laulunsanat sinne seinälleen laittaa, niin mitä sitä muiden mielipiteitä kyselemään.
En minäkään omia tapettivalintojani muilla hyväksytä, vaikka 99% porukasta ei tykkää. :D Ylhäältä alas päin tuossa on mun eteisen, olkkarin, makkarin ja keittiön tapetit.
Koita Googlella vaikka "öljyväri canvas".
Helsingissä Decoartissa Kasarmikadulla on myös noita.
Kämppä on periaatteessa linjassa noiden tapettien kanssa. Paitsi kylppäri sekä keittiön kalusteet. Niissä ei haettu menneisyyden tuulahduksia, mutta otettiin rakennuksen henki ja ideologia muulla tavoin huomioon. Esimerkiksi keittiön kaapit ja koneet on kierrätettyjä eli käytettyinä ostettuja ja se sopii tällaisen ekoloogisen rakentajan mailmankuvaan.Noihan on makeet, vielä jos koko kämppä on muutenkin linjassa noiden tyylien kanssa. Ehkä alin ei niin mun mieleen, mutta muut kyllä. Onko tapettimuseon kamaa vai ootko ihan tavan kaupasta löytänyt?
Kiinnostaisi myös saada tietoja mahdollisista ostopaikoista, eikä haittaa vaikka olisi rapakon takanakin ?