Suuri sisustusthread (Kuvia?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Entäpäs jos siinä lukeekin vaikka oma motto tai muuta? Eli jotain järkevämpää kuin "koti" "keittiö" "keksit"?

Joo, yks ääni persoonallisemmalle lähestymiselle. Ite oon miettinyt olohuoneen seinälle jollain nätillä kaunokirjoituksella ja KISSAN kokoisilla kirjaimilla: "No pi***han se aina mielessä on, mutta hypätään nyt ensin" -Matti Nykänen

Muita toimivia motto/mietelause tyyppisiä vois olla esim:

"Nyt on se hetki ku voi huokasta. Nyt voi vittu naattia, naattia, naattia ja lähtee meneen eteenpäin. Hyvä, hyvä suoritus." -Juti Hockey Nightissa

“Koskela Suomesta – syö rautaa ja paskantaa kettinkiä.” - Tuntemattoman Koskela
"Tuli pari muuttujaa.." - Napapiirin sankarit

"Joulu ilman seksiä on sairaan mielikuvitusta." -Kauko Röyhkä

"In the long run we are all dead."- Fight Club

"Build a man a fire, and he'll be warm for a day.
Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life." -Terry Pratchett

ja nämä kolme päällekäin:

To do is to be
- Descartes

To be is to do
- Voltaire

Do be do be do
- Frank Sinatra

Ääripäästä toiseen ja niin edespäin.. :D

Tai funktionaalisemman tyylin ystäville ihan vain jotakin käytännöllistä kuten "Tähtää pönttöön" tai "Muista vetää!"
Nääh, pitää olla enemmän taidetta ja sanomaa. Lisäksi oikeat trendiprintit eivät saa olla suomeksi. Itse ehkä mukailisin vessan seinään tutusta carpe diem -klisheestä osuvamman carpe paska.

Omasta mielestäni on kummallista ripustaa seinällensä maalattuja kuvia metsistä, järvistä ja soutuveneistä vielä prameissa kehyksissä, mutta makuasioita...

Ne on vielä usein aika rumia...

Teksteistä tuli mieleen että mitä liikkuu päässä niillä jotka kirjottelee/piirtelee itteensä jotain kornia, mutta antaa olla.

Kimmelillä on kyllä niin naisen valitsemat tapetit. :D

Kimmelillä on kyllä niin naisen valitsemat tapetit. :D
Jumalauta! Kaikki on vielä itseni valitsemia! :D Etkä nauraisi tapetteja, jos näkisit lattioiden värikirjon... On punaista lattiaa, sinistä lattiaa ja ruskeaa lattiaa. :D Mä asun keskellä oksennusta. :) Se on sellainen hiljaisen miehen pieni vastalause sille kaikelle valkoisuudelle, jota joka helvetin paikassa sisustamisessa näkee.

Totta puhuen mun torppa on niin ulkoa kuin sisältäkin vanhan näköinen. Museo.

Saako mistään EU:n sisältä tilattu öljyväri canvas tauluja. Jotain tämän tyylistä hakusessa:

L12096129a.jpg

Atlantin tuoltapuolenhan noita löytyy, mutta jos pystyisi välttämään sairaat tulli/vero/rahtikulut.

Noita sisustustekstejä näkyi asuntomessuilla kyllä varmaan ainakin joka toisessa kämpässä. Tuntui vähän, että jos ei oltu mitään parempaakaan keksitty, niin oli lätkäisty joku typerä teksti. Ei tullut kyllä ainuttakaan hienoa tai tyylikästä tekstinpätkää tuolla todistettua, enkä ole sellaiseen kyllä missään muuallakaan toistaiseksi törmännyt.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Saako mistään EU:n sisältä tilattu öljyväri canvas tauluja. Jotain tämän tyylistä hakusessa:

L12096129a.jpg

Atlantin tuoltapuolenhan noita löytyy, mutta jos pystyisi välttämään sairaat tulli/vero/rahtikulut.

Koita Googlella vaikka "öljyväri canvas".

Helsingissä Decoartissa Kasarmikadulla on myös noita.

En minäkään omia tapettivalintojani muilla hyväksytä, vaikka 99% porukasta ei tykkää. :D Ylhäältä alas päin tuossa on mun eteisen, olkkarin, makkarin ja keittiön tapetit.

Noihan on makeet, vielä jos koko kämppä on muutenkin linjassa noiden tyylien kanssa. Ehkä alin ei niin mun mieleen, mutta muut kyllä. Onko tapettimuseon kamaa vai ootko ihan tavan kaupasta löytänyt?

Plus muutenkin mitä väreihin ja tuollaisiin valintoihin tulee, mun mielestä parempi mennä vaikka rytinällä metsään kun laittaa jotain mitäänsanomatonta. :)

Usko, toivo ja suklaahämis?

Nääh, ihan yhtälaista paskaa kuin muutkin trendiprintit.
Mutta edelleen, paskaako niillä muiden mielipiteillä on väliä eli jos joku haluaa sen miljoona kertaa kuullun klisheisen mietelauseen pätkän tai laulunsanat sinne seinälleen laittaa, niin mitä sitä muiden mielipiteitä kyselemään.

En minäkään omia tapettivalintojani muilla hyväksytä, vaikka 99% porukasta ei tykkää. :D Ylhäältä alas päin tuossa on mun eteisen, olkkarin, makkarin ja keittiön tapetit.

Joo, tota mä aina emännällekin toitotan että sisustetaanko me itselle vai tehdäänkö jotain näyttelytilaa mitä on kiva esitellä vieraille...

Ps. Noita sun tapetti valintoja kun katsoo niin ei tarvitse edes kovin likaista mielikuvistusta kun sieltä jo bongaa selvästi useammankin hämiksen ja jonkun muunkin "epäilyttävän" kuvion. Olet maineesi vanki sillä nämä asiat ei saleen olis tulleet mieleen jos noita olis esitellyt kuka muu tahansa! :D

Noihan on makeet, vielä jos koko kämppä on muutenkin linjassa noiden tyylien kanssa. Ehkä alin ei niin mun mieleen, mutta muut kyllä. Onko tapettimuseon kamaa vai ootko ihan tavan kaupasta löytänyt?
Kämppä on periaatteessa linjassa noiden tapettien kanssa. Paitsi kylppäri sekä keittiön kalusteet. Niissä ei haettu menneisyyden tuulahduksia, mutta otettiin rakennuksen henki ja ideologia muulla tavoin huomioon. Esimerkiksi keittiön kaapit ja koneet on kierrätettyjä eli käytettyinä ostettuja ja se sopii tällaisen ekoloogisen rakentajan mailmankuvaan.

Alin ja ylin tapetti ovat retroa, kaksi keskimmäistä aitoa vintagea. Alin eli keittiön tapetti on gamla svenskan mallistoa ja muovipintainen tapetti. Se on keittiössä siistinä pidettävyyden kannalta hyvä ratkaisu, vaikka ei muun rakennuksen hengittävää linjaa noudatakkaan. Hintaa sille tuli poistokorista 5 euroa rulla. Alin on Uulan vanhaa mallistoa 90-luvulta ja löytynyt kyseisen maalivalmistajan tehtaanmyymälän poistokopasta, 6.2 euroa rulla. Toiseksi ylin on ostettu huuto.netistä ja kustansi 5 euroa rullalta. Aitoa 50-luvun paperitapettia. Toiseksi alin on myöskin aitoa vanhaa paperitapettia, jonka löysin yhden vanhan talon vintiltä ja sain pitää.

Aidot, vanhat puiset peiliovet. Aidot puulattiat. Aidot helmiponttipaneelikatot. Ikkunatkin on vanhat puiset "ulos-sisään aukeavat". Eli tapetit sopii niin kuin nyrkki silmään, vaikka mitään tiettyä aikakautta ei ole yritettykkään hakea.

Mun rytöläjä on vaan tehty täysin erilailla kuin 99% nykytaloista. Ei tälleen ole rakennettu 50-luvun jälkeen.
Keskuussa006.jpg

Zone-sarja -42%
Ei paha talo varmasti. :)
Meillä sotii ulkopuoli ja sisäpuoli aika hyvin. Ulkoa pieni punainen tupa.. Sisältä jotain ihan muuta, mustavalkoista ja melko pelkistettyä kaikki.
Mutta se taas menee sisältä linjassa kyllä.

Tuo on myös hassua miten porukka voi tunnistaa taloja ja pihoja kuvista, niin kävi itellekin kun löin naamakirjaan jotain pihakuvia, äkkiä vaikka miten moni puolituttu tiesi tasan missä asutaan.

Meillä taas mökillä on orkkis paperitapetti, säilynyt sairaan hyväkuntoisena. Ei siis mene vaihtoon, vaikka aika imelä onkin. :) En yhtään osaa sanoa miltä kymmenykseltä tuo vois olla, ei varmaan hirveästi siitä 50-luvusta heitä kuitenkaan.
Tossa huonohko kännykamerakuva. :)

Toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä..mutta onhan noi 50 ja 60 luvun tapetit ym melko karseaa nähtävää edes kuvissa, huh. :wtf: Tämä ahdas mielipide johtuu kai siitä että itse tykkään pääsääntöisesti melko modernista tyylistä.

^Makuasia, ei voine kiistellä. Itekin tykkään modernista ja pelkistetystä, mutta joku noissa tyyleissä kyllä kiehtoo kuitenkin. Ja erityisesti kun ne on toteutettu hyvällä maulla, esimerkiksi siten että tuollaista tosi erottuvaa on vaikka vain yhdellä seinällä. Tehosteseinät on kyllä tosi jees. Ja ankeaa kun porukalla on vain valkoisia seiniä. Ja jos on jotain, se on joku haaleavaaleapliisu maali tai tapetti.. Yhh...

Back
Ylös Bottom