Suuri sisustusthread (Kuvia?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mä taas olen sitä mieltä, että meille ei yleensäkään huoneita tule vaikka rahaa olisi kuinka pohjattomasti. (Toki kylppäri, wc, vaatehuoneet ja varastot yms. pitää olla) 1 makkari on ainoa erillinen huone mikä tarvitaan. Lapsia ei ole (eikä tule), niin useammalle kuin yhdelle makuuhuoneelle ei ole mitään käyttöä.

Teen paljon töitä kotoakin, mutta en siltikään ole koskaan halunnut erillistä työhuonetta. Mun työhön tarvitaan lähinnä läppäri, niin mielummin sen kanssa istuu rennosti sohvalla kuin jossain työpöydän äärellä.

Takkahuonetta, leffahuonetta, erillistä keittiötä, yms en halua.

Eli tilaa pitää olla, mutta mahdollisimman pienellä huonemäärällä. :)

Ite tykkään että joku työ/harrastushuone on olemassa. Itsellä ainakin on niinpaljon rojua, kitaraa ja rc-autoa jne että haluan säilytellä niitä jossain muualla kuin olo -tai makuuhuoneessa. Niin ja sitä lämmintä autotallia tahi verstasta ei ole =)

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ite tykkään että joku työ/harrastushuone on olemassa. Itsellä ainakin on niinpaljon rojua, kitaraa ja rc-autoa jne että haluan säilytellä niitä jossain muualla kuin olo -tai makuuhuoneessa. Niin ja sitä lämmintä autotallia tahi verstasta ei ole =)

No rojuja varten pitää olla sitä varastotilaa.. Verstaan minäkin kyllä ottaisin mielelläni.. Ei kuitenkaan missään nimessä muiden asuintilojen yhteyteen, vaan ihan erillisenä rakennuksena.

Meillä tuo vierashuone on aivan ehdoton. Sukulaisia ja ystäviä pitkin Suomea ja usein yövieraita. Kiva aina kikkailla noiden ilmapatjojen ja muiden kanssa. Niissä on jo vittumainen nukkua, mutta vielä vittumaisempaa se on kun ne pyörii jossain olkkarin lattialla. Ja kun on lapsia, niin se on sitten kaikille herätys kun ensimmäinen lapsi kiekaisee ylös. Vierashuone voi toki olla Hupen mainitsema takkahuone tai se voi olla samalla työhuone tai mitä tahansa. Ja meillä ajatus muutenkin, että halutessaan voi oman makkarin vaihtaa alas kun lapset kasvaa isommiksi. Siis jos siltä tuntuu.

Ja tosiaan sauna lämpiää aina kun on vieraita, jos vaan vieraat suostuu saunaan.

Tänään varmaan taas lisää kuvia, kaveri pisti jotain 15 uutta kuvaa mitä se oli ottanut. En mä ollut ees kotona kun se niitä räpsi, että saa nähdä mistä niitä tällä kertaa on otettu. :D

No rojuja varten pitää olla sitä varastotilaa.. Verstaan minäkin kyllä ottaisin mielelläni.. Ei kuitenkaan missään nimessä muiden asuintilojen yhteyteen, vaan ihan erillisenä rakennuksena.

Kitarahommat ei kuitenkaan ole varastohommia.. Mutta ymmärrän kyllä mitä tarkoitat.

No jokaisellahan sitä on omanlaisensa tarpeet ja mieltymykset. Eihän tässä yhtä totuutta ole olemassa. On kuitenkin varsin mielenkiintoista nähdä muiden ihmisten ratkaisuja, ja kuulla perusteluja niille ratkaisuille.

Mä taas olen sitä mieltä, että meille ei yleensäkään huoneita tule vaikka rahaa olisi kuinka pohjattomasti.

Kyllähän isot talot makeita ovat, mutta maksavat maltaita rakentaa ja ovat myöskin yleisesti ottaen pientä taloa kalliimpia ylläpitää. Ymmärrän kyllä ajatusmaailman, että pitää rakentaa mahdollisille vieraille omat huoneet ja erilliset olohuoneet: arkiolohuoneet talon omalle väelle ja sitten edustavammat vastaanotto-olohuoneet, joissa voidaan vieraiden kanssa turista. En sitä vaan järkevänä itse pidä. Meitillä on ollut yhden makuuhuoneen pirtissä parhaimmillaan kuusi yövierasta (+ 2 henkeä talonväkeä) ja hyvin on siskonpeti olkkarin lattialla piisannut. Ei se patjamajoitus maailman ylellisintä herkkua ole olohuoneessa, mutta eiköhän siitä yhden viikonlopun ajan selviydy neitimäisemmätkin vieraat. Meillä asuu kaksi henkeä ja talo tehdään meille, vieraat saavat jatkossakin nukkua lattialla (patjan ja petivehkeet kyllä saavat talon puolesta).

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei tuo 6h paljoa ole jos oikeasti tehdään taidetta niin hyvin kuin osataan. Jos käyttelisit maskeja ja muutenkin skarppaisit satasella niin saisihan tuohon tuhrattua helposti viikonkin. Mutta ihan jees eagle kuitenkin!

Itse joskus väänsin noita yhden kesän ja hermot meni tuohon pöntön/neulan puhdistamiseen ja muuhun säätöön. Työlästä hommaahan se on.

Aivan totta puhut. Niin paljon saa menemään aikaa, kuinka paljon jaksaa viilata kuvaa. Tykkään kyllä kovasti duunailla ton ruiskun kanssa, kun aikaa löytyy.

Begi vissii tehny muutaki maalaushommaa, ku näyttää ekaksi työksi olevan aika moni asia kohallaan. Oon itsekki vähän leikkiny kynäruiskulla tässä, ja meikällä melekoista säätöä päästä ees tuolle tasolle :)

Ajattelin että tähän threadiin sopii laittaa kuva tosta jääkaapista minkä maalailin hallin tiloihin. Ensimmäinen kynäruiskutyö meikäläiseltä.
katso liitettä 71135

hienosti piirretty kotka...
pakko kommentoida tähän, että se on suomessa jännä juttu, piirräpä jääkaappiis lauri törnin ylätorso suomi-kp rinnalla, rööki suussa ja otsa hiessä havunneulasia siihen tarttuneena niin tulee poliisi ja käskee poistamaan kansaa kiihottavan kuvan...
ja toinen on, että itse en tilaisi tuota kuvaa kaappiini, vaan esim. sen törnin..jenkkejä vastaan ei henk.koht. ole mitään, mutta en katso tietäväni/tuntevani kyseistä kulttuuria niin, että valkopääkotka toisi itselle jotain sanomaa...
aina on ihemetyttänyt suomalaisten into tuohon jenkkilippuun/valkopääkotkaan...sitten kun pidät sitä 1939-1944 Kiitos -sotaveteraanipaitaa päälläs oot täys pelle...jos autossa taas roikkuu wunderbaumi jenkkilippu-väreissä se on tyyliä...
mutta hieno kuva siis...sori

hienosti piirretty kotka...
pakko kommentoida tähän, että se on suomessa jännä juttu, piirräpä jääkaappiis lauri törnin ylätorso suomi-kp rinnalla, rööki suussa ja otsa hiessä havunneulasia siihen tarttuneena niin tulee poliisi ja käskee poistamaan kansaa kiihottavan kuvan...
ja toinen on, että itse en tilaisi tuota kuvaa kaappiini, vaan esim. sen törnin..jenkkejä vastaan ei henk.koht. ole mitään, mutta en katso tietäväni/tuntevani kyseistä kulttuuria niin, että valkopääkotka toisi itselle jotain sanomaa...
aina on ihemetyttänyt suomalaisten into tuohon jenkkilippuun/valkopääkotkaan...sitten kun pidät sitä 1939-1944 Kiitos -sotaveteraanipaitaa päälläs oot täys pelle...jos autossa taas roikkuu wunderbaumi jenkkilippu-väreissä se on tyyliä...
mutta hieno kuva siis...sori
:offtopic: mutta hupaisaa tuo Törnin (tai Thornen) sotkeminen tähän, sillä tuossa jääkaapissa olevan lipun alla hän kuitenkin pidempään armeijassa palveli. Lisäksi: wunderbaum ei ole tyylikäs missään muodossa tai värityksessä, elleivät ole alkaneet tehdä Hello, Kitty versiota...

Timballe yksi kysymys:
Komeat portaat teillä. Mitäköhän mahtaa olla tuo portaissa oleva liukueste? Meillä on merbau-portaat ja niihin tarvittaisiin liukuesteet, kun ovat niin liukkaat. Tuo teidän portaissa näkyvä liukueste näyttää sopivan huomaamattomalta.

Timballe yksi kysymys:
Komeat portaat teillä. Mitäköhän mahtaa olla tuo portaissa oleva liukueste? Meillä on merbau-portaat ja niihin tarvittaisiin liukuesteet, kun ovat niin liukkaat. Tuo teidän portaissa näkyvä liukueste näyttää sopivan huomaamattomalta.

Jotain kumia tuo on. Suosittelen ehdottomasti jotain liukuesteitä. Ilman noita ois varmaan jo moni tullut vauhdilla alas. Sukan kanssa puuporras on törkeen liukas.

Ostettiin petivaatteet. Tohon vielä jotkut nastat verhot ja sängyn päälle jotain hauskaa, yöpöydät, yövalot sekä vierusmatot:

P1040642.jpg

Back
Ylös Bottom