Suuri sisustusthread (Kuvia?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itse laitoin ainakin firman boikottiin tuon takia (vaikka tuskin olisi varaa opiskelijana lamppuihinkaan). Kyllä tuo kertoo firmasta jotain.
Mullapa on varaa ja ostan sieltä mistä huvittaa, muahahahaa!
(ei oikeesti edes ole, mutta joskus toivottavasti on ;))

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Paljonko tälläsestä 10 vuotta vanhasta tuolista kannattaa maksaa? Ei lue missään minkämerkkinen, että olis laatutavaraa. Pohjassa lukee pelkästään "Made in Italy" tarralla kiinnitettynä. Mihin hintaan tälläsen tai saman tyylisen sais uutena. Aivan sama onko feikki vai ei.

http://muotoiluhistoria.wikispaces....haise2.jpg/220628268/le-corbusier-chaise2.jpg

http://www.indesign.fi/nojatuolit_divaanit/

Funktio.com möi noita aitoina mutta näyttäisi olevan kait konkurssissa YTJ:n mukaan. Noitahan on kaikki Anttilat jne täynnä piraatteina.

RAR4.jpg

Mä oon haaveillut tälläsestä! Ei tosin (onneksi) ole kotona paikkaa tuolle.

Btw. Kun kyselin partsikalustesarjasta. Ostettiin sitten se Maskun Ambra, sai 30% alennuksella. Onpahan ainakin sitten mieluinen sarja, vaikka vähän kallis olikin omiin rahoihin nähden..

Zone-sarja -42%
Paljonko tälläsestä 10 vuotta vanhasta tuolista kannattaa maksaa? Ei lue missään minkämerkkinen, että olis laatutavaraa. Pohjassa lukee pelkästään "Made in Italy" tarralla kiinnitettynä. Mihin hintaan tälläsen tai saman tyylisen sais uutena. Aivan sama onko feikki vai ei.

http://muotoiluhistoria.wikispaces....haise2.jpg/220628268/le-corbusier-chaise2.jpg

LC4 on Cassinan omistama malli, vuodelta 1928. Uusien aitojen tuolien hinta nyt on n. 3,000 euroa sanoisin.

LC4 on Cassinan omistama malli, vuodelta 1928. Uusien aitojen tuolien hinta nyt on n. 3,000 euroa sanoisin.

Uuteen kämppään on haaveissa sellainen kunnon reclineri josta on sitten hyvä katella leffoja ja pelata pleikkaria. Suositelkaas jotain, budjetti jotain 500-700, alle tonnin kuitenkin. Netistäkin noita jonkinverran löytyy, esim. tämä on edullinen ja aika hyvännäköinen http://www.kalustekauppa.com/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=LT-320

eri juttu sitten miten tollasien nahkaisen saa sopimaan muuhun kalustukseen, sohva ei varmasti tule olemaan nahkainen.. Epäilyttää tuo hinta vähän, yleensä nuo "laadukkaat" nahkareclinerit on yli tonnin.

Niin ja polyrottinkikalusteet olisi myös hankinnassa. Joku sellainen sohvamallinen ratkaisu olis siisti, eli ei sellaiset perinteiset terassikalusteet.

Niin ja polyrottinkikalusteet olisi myös hankinnassa. Joku sellainen sohvamallinen ratkaisu olis siisti, eli ei sellaiset perinteiset terassikalusteet.

Maskussa oli halvin hyvännäköinen ja kunnon kokoinen setti tarjouksessa 699€, tinkaamalla sai ainakin 50€ vekka. Oli vielä hyvä istuakin. Maskun kesäkalusteluettelossa "Frame".

Uuteen kämppään on haaveissa sellainen kunnon reclineri josta on sitten hyvä katella leffoja ja pelata pleikkaria. Suositelkaas jotain, budjetti jotain 500-700, alle tonnin kuitenkin. Netistäkin noita jonkinverran löytyy, esim. tämä on edullinen ja aika hyvännäköinen http://www.kalustekauppa.com/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=LT-320

eri juttu sitten miten tollasien nahkaisen saa sopimaan muuhun kalustukseen, sohva ei varmasti tule olemaan nahkainen.. Epäilyttää tuo hinta vähän, yleensä nuo "laadukkaat" nahkareclinerit on yli tonnin.

Halvemmissa on usein käytetty aitoa nahkaa kulutuspinnoissa ja keinonahkaa muualla. Myös mekanismeissa on laatueroja. Täytyy muuten sanoa että kun nahkaisessa nojatuolissa istuskelee kesähelteillä yhden leffan ajan, niin on persus/selkä totaalisen hiessä ylös noustessa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Maskussa oli halvin hyvännäköinen ja kunnon kokoinen setti tarjouksessa 699€, tinkaamalla sai ainakin 50€ vekka. Oli vielä hyvä istuakin. Maskun kesäkalusteluettelossa "Frame".

Tuohan ei oo paha ja on ihan asiallisen näköinen. Kuvastossa hinta yli tonnin =)

Halvemmissa on usein käytetty aitoa nahkaa kulutuspinnoissa ja keinonahkaa muualla. Myös mekanismeissa on laatueroja. Täytyy muuten sanoa että kun nahkaisessa nojatuolissa istuskelee kesähelteillä yhden leffan ajan, niin on persus/selkä totaalisen hiessä ylös noustessa.

Mulla on ilmalämpöpumppu, ei hikoa! =)

Jokohan uskaltais tänne pistää jotain kuvatuksia... Pistän nyt keittiöstä:
P1040498.jpg

Sekä jo eilen toisaalle laittamani kuva saman seinän vastakkaiselta puolelta olkkarin puolelta:
P1040492.jpg

Vähän keskenhän kumpikin ovat vielä. Itse olen tyytyväinen :)

Värit ja valaistus ovat kyllä hyvät. Muutenkin pinnat ei mielestäni ole suoraan sisutuslehtien muotivirtausten mukaisia ja näyttää oikeasti kodikkaalta. Itse en diggaa yhtään tosta palkkivirityksestä, mutta arvostan toisaalta erittäin paljon että on tehty jotain tollaista uniikkia käsin ja erilaista uuteen taloon.

Mitkä valot sulla Huppe on tossa tiiliseinän päällä? Pitäisi valaista yksi kiviseinä, mutta en välttämättä viitsisi tehdä kattoon alaslaskua spottien upottamista varten koska tuokin näyttää mallikkaalta ratkasulta.

Onko Huppe noi keittiön työtasot jotain laminaattia? Itse haluaisin nuo omat puiset työtasoni käsitellä tuollaiseksi lähes mustaksi kuten lattiakin on mutta ei siihen tunnu missään sävytettyjä öljyjä olevan ja vahaa en halua laittaa.

Hupelle: Onko sielläpäin suomea noin kylmä, että tarjetakseen pitää takassa olla tuli? :)
Itsellä ikkunat ja ovet auki yötä päivää ilmastoinnin lisäksi, ja silti meinaa tulla hiki.

Suositut

Back
Ylös Bottom