Suuri sisustusthread (Kuvia?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kristallikruunu on ollut mielessä alusta asti eikä se ole poissuljettu. Niissä ongelma yleensä on vaan se että silloin koko huone kylpee siinä valossa kun varjostimia harvoin on ja itse en oikein sellaisesta valosta diggaile.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Zone-sarja -42%
Ihka eka oma pikku omistusasunto. Tässä muutama kuva.

IMG_0805.JPG

IMG_0809.JPG

IMG_0814.JPG

IMG_0799.JPG

IMG_0803.JPG

IMG_0813.JPG

Komiaa on, mitenköhän noi hifit on saatu hellasäröltä asennettua?
Miinusta pitää antaa huonolaatuisesta grillistä ulkona ;)

Mitkä jalustat pääkajareilla?

Jalustat on Spectral BS70:set. Vähän riskillähän ne hifit on kotiin kannettu, hellasärön ollessa töissä. :)

Ihka eka oma pikku omistusasunto. Tässä muutama kuva.

IMG_0809.JPG

Mistä tuo eteisen seinällä oleva metallinen "lehtiruoti" on ostettu? Askosta? Omaan eteiseen olen haeskellut samanlaista...

Kattokruunujakin on hyvin erilaisia. Meillä on modernia ja vanhaa yhdistävä sisustus ja katossa tällainen:n http://www.sisustusliikesali.fi/kattovalaisin-lamp-savoy-hopea-p-131.html olen ollut todella tyytyväinen sen antamaan valoon. Tuolta löytyy sama myös mustalla varjostimella. Näitä vastaavia toki taitaa löytyä nykyään aika monesta paikasta muualtakin...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onhan noi Octo ja Sectot hienoja mutta ei kyllä sovi taas omaan tilaan lainkaan IMO. Pitää tosiaan funtsia vielä kattokruunujen ja noiden muutaman omissa ajatuksissa olevan muun välillä.

Octojen ja Sectojen ostajia saattaa kiinnostaa tämä threadi: http://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?t=80792

Eli jos joku laminoi itselleen kuplavolkkariin ferrarin kuoret lasikuidusta ja maalaa punaiseksi sen + Herra Enzo suuttuu niin sen jälkeen ei saa enää ostaa Ferrareita?
Olen lueskellut tota threadia jo aiemminkin niin en oikein ymmärrä koko tarkoitusta. Aika pikkumaista on alkaa mesoamaan tekijänoikeuksista jos joku itse rakentaa itselleen jotain, toisaalta aika hurjaa on alkaa boikotoimaan yritystä saman asian vuoksi kun yritys vain pitää kiinni "tekijänoikeuksistaan". Jos tota nyt voi edes tekijänoikeusrikkeeksi kutsua.

Miksi kukaan ei boikotoi aitoa Barcelonatuolia?
http://www.classicfurniture4u.dk/page2.html

Paskaa, sanon minä. :kakka:

Itse laitoin ainakin firman boikottiin tuon takia (vaikka tuskin olisi varaa opiskelijana lamppuihinkaan). Kyllä tuo kertoo firmasta jotain.

Ootkos Huppe sama Huppe kuin plazallakin?

Kyllä tuo kertoo firmasta jotain.

QUOTE]

Mä en tajunnut...oikeasti. Mitä se kertoo?

Mulle nyt tuli lähinnä mieleen, että ne on maksanut sille diipadaapa-firmalle jatkuvasta niitten tuotesuojan puolustamisesta, eikä heillä ole osaa ja arpaa siihen, millä tavalla se hoidettiin Plazalaisen kanssa. Kyllä muakin hatuttais, kun Kiinalaiset kopioi vaivalla ja rahalla suunniteltuja tuotteita. Nyt tais vaan purkautua turhautuminen ja pelko siitä väärään paikkaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom