Kristallikruunu on ollut mielessä alusta asti eikä se ole poissuljettu. Niissä ongelma yleensä on vaan se että silloin koko huone kylpee siinä valossa kun varjostimia harvoin on ja itse en oikein sellaisesta valosta diggaile.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu vois. Tuota sietää vielä harkita. Oikeasti aika makeita kruunujakin on olemassa.Himmennin voisi auttaa.
Ihka eka oma pikku omistusasunto. Tässä muutama kuva.
Octojen ja Sectojen ostajia saattaa kiinnostaa tämä threadi: http://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?t=80792
Mistä tuo eteisen seinällä oleva metallinen "lehtiruoti" on ostettu? Askosta? Omaan eteiseen olen haeskellut samanlaista...
Kyllä tuo kertoo firmasta jotain.
QUOTE]
Mä en tajunnut...oikeasti. Mitä se kertoo?
Mulle nyt tuli lähinnä mieleen, että ne on maksanut sille diipadaapa-firmalle jatkuvasta niitten tuotesuojan puolustamisesta, eikä heillä ole osaa ja arpaa siihen, millä tavalla se hoidettiin Plazalaisen kanssa. Kyllä muakin hatuttais, kun Kiinalaiset kopioi vaivalla ja rahalla suunniteltuja tuotteita. Nyt tais vaan purkautua turhautuminen ja pelko siitä väärään paikkaan.