Suuri sisustusthread (Kuvia?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
http://kuluttaja.etuovi.com/crometa..._id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.1597049 Nonii arvostelkaa tai siis haukkukaa toi asunto:) eli joitakin vinkkejä laitoin korvan taakse, eli lisäsin enemmän vaaleutta asuntoon ja eri kivimateriaalia ja huolellisemmin tein yksityiskohdat ja eriväriset katkaisimet laitoin. En saanut tingittyä seuraava kohdetta ku ajattelin tehdä sellaisen vanhan valkoisen lattian ja punaruskean tiiliseinän ja mitä muuta sanoin ni en saanut tingittyä sitä kohdetta mutta yritän syksyllä uudestaan tinkiä.

http://kuluttaja.etuovi.com/crometa..._id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.1597049 Nonii arvostelkaa tai siis haukkukaa toi asunto:) eli joitakin vinkkejä laitoin korvan taakse, eli lisäsin enemmän vaaleutta asuntoon ja eri kivimateriaalia ja huolellisemmin tein yksityiskohdat ja eriväriset katkaisimet laitoin. En saanut tingittyä seuraava kohdetta ku ajattelin tehdä sellaisen vanhan valkoisen lattian ja punaruskean tiiliseinän ja mitä muuta sanoin ni en saanut tingittyä sitä kohdetta mutta yritän syksyllä uudestaan tinkiä.
No onhan toi edelleen äärimmäisen maskuliinininen kun pääasialliset värit on harjattu teräs, musta valkoinen ja harmaa. Keittiö hiukka tumma edelleen ja varsinkin noin pieneen asuntoon. Jotain lämpimämpää väriä tuo kokonaisuus kaipaisi lisää, vähän kylmä fiilis jää. Ja muuten eikö tuohon liesituuletinta saa minkäänlaista tuohon kyökkiin? Ihan tyylikäs tuo kylppäri on mutta edelleen todella tumma kun tilaa ei niin paljoa ole. Taatusti kaupallisempi olisi vaikoisilla seinälaatoilla ja tummalla lattialla.

Jos nuo ikkunankarmit ovat tummanruskeat niin olisin itse laittanut kyllä asuntoon myös jotain muuta samanväristä niiden kaveriksi jos sitten lattia ei ole tummanruskea, kuvista ei käy ilmi niin hyvin onko se musta vai todella tumma ruskea. Toteutus näyttää pääsääntöisesti toimivalta mutta värimaailma on kyllä hiukan ankeahko mutta saahan tuota jollakin tapaa mieleisekseen muokattua toki maalaamalla ja tapetoimalla sekä tekstiileillä.

Mä diggailen SirMaxin uusimmasta, alkaa olemaan aikasta laadukas. Mielenkiintoinen tuo kiviseinäratkaisu, mietin itsekin onnistuisiko nuo latoa noin, mutta laitoin kuitenkin off rivityksen.

Nuo kiviseinät muuten huutaa spottivaloa yllensä, keventää kummasti kun on parit ledit keikkumassa.

Toi kiviseinä on 7 e m2 hintaista minulle ja jälkeenpäin tajusin miksi se oli niin halpaa, vittu et oli vaikea käsitellä sitä kiveä, siis ihan vitun vaikeata. Omasta mielestä toi on sellainen erottuva ja selkeä asunto. Se meni jo heti kaupaksi, ennätysajassa. Onko värimaailma ankea iso jussi vai enemmänkin sellainen jokotai vastavärinen? Tosta kivestä vielä mitä on seinässä ni perkele sitä ois vielä reilut 25m2 jäljellä:)

Jos tuo on sitä K-raudan halpakiveä, niin onhan se aika helposti murenevaa ja muutenkin aika maanantaierää. Slaissien toinen pää on todella epätasaista, eli jos priimaa haluaa niin pitäisi sirkkelöidä jokaikinen palikka suoraksi uudestaan. En tiedä teitkö niin, mutta itseä vähän harmittaa etten tehnyt.

Ei toimi sirmaxin linkki enää.

Toi kiviseinä on 7 e m2 hintaista minulle ja jälkeenpäin tajusin miksi se oli niin halpaa, vittu et oli vaikea käsitellä sitä kiveä, siis ihan vitun vaikeata. Omasta mielestä toi on sellainen erottuva ja selkeä asunto. Se meni jo heti kaupaksi, ennätysajassa. Onko värimaailma ankea iso jussi vai enemmänkin sellainen jokotai vastavärinen? Tosta kivestä vielä mitä on seinässä ni perkele sitä ois vielä reilut 25m2 jäljellä:)
Nii en taida vaan itse olla noitten kiviseinien ystävä suuremmin tuolla tavalla koristeena. Tulee jotenkin mieleen ne sisustusohjelmat vuosien takaa missä noita lyötiin joka luukkuun. Onhan tuo toki peruskämpästä erottuva mikä on jees. Joku tiiliseinä rokkais mulle kuitenkin pal paremmin.

Onhan toi selkeä kyllä mutta en silti noita tummia kaappeja laittaisi ainakaan koko kyökkiin mitä sanoin jo edellisestäkin kämpästä, makuasioitahan noi. Mutta avaruutta toisi vaaleampi väri kaapistoissa, toki toi on sitten erikoisempi. Niinkuin sanoin niin enemmän kaipaisin jotain lämmintä sävyä tuonne ehkä kaveriksi vaikka itsekkin tykkään mustavalkoisesta värimaailmasta.

Juu eli kiveä tulee seuraavaankin luukkuun :D. Oliko noita kaapistojakin varastossa sulla ku käytit kai samanväristä ku edellisessä :)?

Sen mitä kerkesin kuvia eilen vilkaisemaan, niin ne ikkunankarmit olisi kannattanut maalata valkoisiksi. Meinaan, että huoneiston yleisilme raikastuu aika paljon jo pelkästään niistä. Kevyt hionta alle ja valkoisella kalustemaalilla(?) uutta pintaa.

Se kiviseinä ei oikein omaan makuun natsannut, keittiön välitilassa kivilaatta näytti hyvältä. Kuten MHK mainitsi, tuo kiviseinä olisi ehkä vaatinut niitä valoja korostaakseen pinnanmuotoja. Myös siihen lieden ylle olisin ehkä laittanut jonkun lieskari/maustekaappi-kombon, se näytti vähän orvolta ilman mitään. Toki pitää huomioida keittiön koko, eli ei sitä viitsi ihan täyteen tavaraa puskea. Kylppäri oli ihan ok, mutta se kultaan taittuva korostelaatta oli vähän niin ja näin.

edit. hyvä, että sait kämpän myytyä nopeaa. :thumbs:

Ei ollut keittiöitä varastossa, olin päättänyt jo etukäteen noi värit, kuten olen päättänyt jo seuraavankin kohteen kunhan saan sen tingittyä. Laitoin ton kiviseinän sen takia että rikkois kokonaisuutta että ei olisi pelkästään koko asunnon seinät valkoisia, nyt ku ihminen tulee tohon asuntoon ni ekana kattoo sen kiviseinän ja miettii mahdollisesti että olipahan erikoinen ja jännä ratkaisu. En ymmärrä miksi asunnonmyyjä ei kuvannut suihkua paremmin, siinäkin oli sellainen rain forest suihku. Meinattiin laittaa krominen liesituuletin mutta laskettiin että se ei vaikuta asunnon hintaan enää tässä vaiheessa ni säästettiin se raha. Ite tykkäsin siintä kullasta, se rikkoi sen "pimeän" kokonaisuuden. Joo meni kyl ennätysnopeasti toi asunto.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olisin kiinnostunut ostamaan yhden uuden talon, jossa on piha vielä tekemättä (tasoitettu on). Voiko kunta vaatia/velvoittaa asemakaava-alueella tekemään pihan valmiiksi johonkin aikarajaan mennessä? Jos ostettaisiin kyseinen talo ei olisi mahdollista laittaa pihaa vielä varmaan ensi kesänäkään...

Olisin kiinnostunut ostamaan yhden uuden talon, jossa on piha vielä tekemättä (tasoitettu on). Voiko kunta vaatia/velvoittaa asemakaava-alueella tekemään pihan valmiiksi johonkin aikarajaan mennessä? Jos ostettaisiin kyseinen talo ei olisi mahdollista laittaa pihaa vielä varmaan ensi kesänäkään...

No millähän ne sun nyt siihen velvottaa? Poliisit tulee ja käskee tai vie vankilaan? Aika pitkä prosessi on se häätäminen/pakottaminenkin jos siihen ryhtyvät (Suomessa ko. tapauksessa sitäpaitsi täysin mahdoton), itse veikkaisin että ihan neuvottelukysymys, mikäli moisia velvoitteita edes on. Pakkis on huono paikka kysellä, me vain arvaillaan. Soitat ko. kunnan rakennustarkastajalle ja kysyt asiasta.

Jos joku bongailee hyviä alennuksia polyrottinkisista sohva+pöytä+2xnojatuoli-ulkokalusteseteistä, niin vinkkejä otetaan vastaan. Sais olla tosi pelkistettyä, massiivista tyyliä. Tällä hetkellä paras on Maskun Ambra-setti, mutta ovh. 1800€ olisi lähtenyt 1400€:llä, joka on vähän kova...Varsinkin, kun en haluaisi euroakaan Maskuun kantaa.

Mitenkähän se onnistuisi Suomessa, että Pakkiksen porukka tilaisi ulkokalusteet vaikka Indonesiasta kontissa Suomeen. Sieltähän rottinkisia ja muovirottinkisia ulkokalusteita yleensä kauppoihin tuodaan. Yhteistilaus jostain firmasta siellä ja tullimaksut jaettaisiin kimpassa. Itse en tarvitse, omat ulkokalusteet täällä Kreikassa ovat ok, mutta ihan noin yleensä ajatuksena. Rahdit eivät laivalla paljoa kustanna Helsinkiin, mutta tälle kesälle niitä on kyllä turha odottaa. ;)

No millähän ne sun nyt siihen velvottaa? Poliisit tulee ja käskee tai vie vankilaan? Aika pitkä prosessi on se häätäminen/pakottaminenkin jos siihen ryhtyvät (Suomessa ko. tapauksessa sitäpaitsi täysin mahdoton), itse veikkaisin että ihan neuvottelukysymys, mikäli moisia velvoitteita edes on. Pakkis on huono paikka kysellä, me vain arvaillaan. Soitat ko. kunnan rakennustarkastajalle ja kysyt asiasta.

Voisko olla että lopputarkastus ei mene läpi jos piha ei ole nurmella / siistitty / mitä nyt kaava määrääkään. Ja eikös lopputarkastus pitäisi tehdä kolme vuotta muuttokatselmuksen jälkeen ? Eikai tuosta nyt kukaan oikeasti linnaan vie mutta uskoisin että ainakin naapureiden ja rakennustarkastajan kanssa joutuu "hankaluuksiin" =)

Samainen kalustosetti on -30% Prismoissa. Aika edullista alkaa jo olla :)
Ja tossa on oikeasti hyvää mm. se, että "rottinki" on prässättyä, eli ei voi purkautua. Ja myös runko on muovia, ei ruostu. Ja pöytä on samalla myös säilytystila.
Olen erimieltä. Polyrottinkin on monessa suhteessa parempaa kuin aito, mm. säänkesto, mutta koska se on rottinkin kopiota niin kyllä sen tulisi olla mahd. lähellä aitoa. Nämä prässätyt "rottinkit" nyt näyttävät ja tuntuvat liiaksi muovikalusteilta, siis sellaisilta jotka on tehty muovileyvistä (käytännössähän nuo juuri ovat muovilevyjä). Tuo purkautumispointti on kyllä ihan fiksu mutta monella tuttavallani on ollut polyrottinki kalusteita siitä lähtien kun ne yleistyivät Suomessa, eli mitähän siitä olisi 4-7 vuotta, enkä yhtäkään purkautunutta kalustetta ole nähnyt joten saattaa tuo pelko purkautumisesta olla ihan turha. Noh, sitä voi miettiä mitä itse haluaa.

Pitäisi löytää jostain taulu, joka on 50cm leveä ja 70cm korkea. Se voisi olla vaikkapa joku 3-ulotteinen, esim. puusta tehty. Joku muukin käy.

Tämmöinen buddhataulu olisi hyvä:

969045001634390_max.webp
http://www.thaimaasisustus.fi/

Mutta tuo on 60x90 kokoinen, eikä jaksa itse lähteä Thaimaahan hakemaan pienempää.

Samainen kalustosetti on -30% Prismoissa. Aika edullista alkaa jo olla :)
Ja tossa on oikeasti hyvää mm. se, että "rottinki" on prässättyä, eli ei voi purkautua. Ja myös runko on muovia, ei ruostu. Ja pöytä on samalla myös säilytystila.
Kävin kattelemassa ja koeistumassa, ei kelpaa. Liian pieni setti, kun terassi 2,5m x 8m tjsp + liian ryhdikäs istuttava.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom