Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ylläolevalla fontilla olevia numeroita saa ainakin messinkisinä isompana perusrautakaupoista. Itse ostin Starkista. En muista valmistajaa, mutta eiköhän noita mustanakin saa korkeampia.
Mistä kivoja karttapalloja?
Googlailen toki myös, mutta onko jollain pistäny silmään?
Oliko kellään tietoa mistä saa valkopigmentoitua puuöljyä keittiön tasojen käsittelyyn? Tarkoitus siis saada tuo nykyinen yhden öljykerroksen jälkeinen sävy selkeästi vaalennettua. Toki periaatteessa tummennuskin käy johonkin kuultavaan mustaan jos moista on olemassa. Tuota valkopigmentoitua öljyä ei ollut ainakaa Baukkarissa tai K-raudassa. Ja todellakaan Öljyvahaa en ole hakemassa vaan nimenomaan öljyä jossa tuo väripigmentointi samassa.
Oliko kellään tietoa mistä saa valkopigmentoitua puuöljyä keittiön tasojen käsittelyyn? Tarkoitus siis saada tuo nykyinen yhden öljykerroksen jälkeinen sävy selkeästi vaalennettua. Toki periaatteessa tummennuskin käy johonkin kuultavaan mustaan jos moista on olemassa. Tuota valkopigmentoitua öljyä ei ollut ainakaa Baukkarissa tai K-raudassa. Ja todellakaan Öljyvahaa en ole hakemassa vaan nimenomaan öljyä jossa tuo väripigmentointi samassa.
Tikkurilan Nostalgia öljyn voi sävyttää valkoiseksi ja sieltä löytyy muistaakseni valmiina "luonnonvärinen" (=valkoinen).
Jos päädyt vahaan niin OsmoColorilta löytyy sävy "kuusi" (=valkoinen) ja Bloomilta myös löytyy oma valkoinen kalustevaha.
Onko tuosta omakohtaista kokemusta ja toimiiko siis pöytätasoihin myös? Jos sävytettävä niin pitää ottaa selvää.Tikkurilan Nostalgia öljyn voi sävyttää valkoiseksi ja sieltä löytyy muistaakseni valmiina "luonnonvärinen" (=valkoinen).
Jos päädyt vahaan niin OsmoColorilta löytyy sävy "kuusi" (=valkoinen) ja Bloomilta myös löytyy oma valkoinen kalustevaha.
Saako antaa negatiivista kommenttia? Hupella liian pliisut sävyt. Näyttää ihan likaselta toi seinä. Sorry, mut rehellinen mielipide. Enemmän sävyä sais olla tai sit ihan valkonen.
Mut toi nemojuttu ois kyl makee. Mä oon kai laiska iskä ku maalasin vaa toisen huoneen siniseks ja toisen punaseks. Sit siinä kävi sillee, et tenavat vaihto huoneita. Jep.
Mistäs löytys tällasia Nemo-tarroja, löytyykö Suomesta vai pitääkö tilata jenkeistä?