Suuri sisustusthread (Kuvia?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kattelin ittekkin noita Ikeassa ja poikkeuksellisen heiveröisiltä (jopa Ikean tuotteiksi) nuo laatikostot vaikutti. Eikä kyllä vakuuttanut lavuaarienkaan viimeistelyn taso. No, olisin hinnan puolesta kuitenkin ostanut tuollaisen hyvää huomenta-lavuaaritason, jos niitä vain olisi löytynyt 80 cm leveinä. Lavuaari on jo valmiina, mutta joku laatikosto pitäisi hommata. Nyt todennäköisesti pitää ostaa jostain muualta tai katsoa miltä Ikean 80 cm leveä keittiölaatikosto näyttäisi kiinni seinässä.

Noi altaat ei luottamusta herätä, onko jollakulla noita käytössä? Keraamisia eivät taida ainakaan olla. Ton tyyppinen allas voisi olla kiva jos tuo materiaali olisi hyvälaatuista ja kestävää.

Voipi olla että kun itse uusin kylppärin kaapit niin ostan jonkun satasen malja-altaan ja siihen sitten vaan jonkun halppislaatikoston alle. Joku kiva hana siihen sitten ja muuta ei tarvita. Ei maksa maltaita ainakaan.

Kattelin ittekkin noita Ikeassa ja poikkeuksellisen heiveröisiltä (jopa Ikean tuotteiksi) nuo laatikostot vaikutti. Eikä kyllä vakuuttanut lavuaarienkaan viimeistelyn taso. No, olisin hinnan puolesta kuitenkin ostanut tuollaisen hyvää huomenta-lavuaaritason, jos niitä vain olisi löytynyt 80 cm leveinä. Lavuaari on jo valmiina, mutta joku laatikosto pitäisi hommata. Nyt todennäköisesti pitää ostaa jostain muualta tai katsoa miltä Ikean 80 cm leveä keittiölaatikosto näyttäisi kiinni seinässä.

Inskan kommenttiin voinen luottaa sen verran, että jätän itsekin nuo harkinnasta pois. Tein tarjouspyynnön paikalliselle kalustevalmistajalle.
70cm korkeat FAKTUM-kaapit olisivat muuten ok, mutta ovat vähän liian korkeita ja lisäksi, nehän ovat suhteellisen hinnakkaitakin, varsinkin laatikostot (229e 40cm).

En tiedä mikä perkele oli tossakin kun meidän muurari tahtoi väkisin tehdä noi 85x85mm kahitiilestä. Noita seiniä (2 kylppäriä + sauna) muurattiin pari viikkoa kahden ukon voimin.

Täältä ostin allaskaapin:

http://www.kvik.fi/

Mielestäni hinta/laatusuhde kohillaan. Allas, 60cm kaappi korkeakiilto-ovilla, vetimet, taso ja Grohen hana taisi olla 459€ yhteensä. Kaapista en löytänyt kuvaa mutta ihan perus kahdella ovella. Ei taida vaan vielä löytyä myymälää siellä Hupen suunnalla.

Slimline_porcelain_wash_basin.ashx

Pitäs löytää tämä välitilan laatta. Ideoita mikä/mistä toi on?

valitila1.jpg

valitila2.jpg

mulla oli aika lailla tuollaista tiilen näköistä laattaa edellisen asunnon keittiössä, hieman punaisempaa tosin. kuviakin siitä on tässä ketjussa, mutta en jaksa etsiä. halusin ehdottomasti punaista tiiltä keittiön välitilaan, ja etsin sitä kissojen ja koirien kanssa. valitettavasti siitä on jo niin monta vuotta aikaa etten pysty muistamaan sitä millään mistä ne löysin. pahoittelut.

ettei menisi ihan ilman järkevääkin antia tämä viesti, niin kerrottakoon että olen innostunut päivänvalolamppuihin. niillä pitäisi alkaa nyt miettimään miten valaista olohuone kokonaisuudessaan, ja mahdollisesti muitakin huoneita. hetken aikaa menee tottua siihen valoon, se kun on täysin toisenlaista kuin se normi keltainen valo mitä aiemmin on käyttänyt. mutta sitten kun siihen totuin, tykästyin ainakin itse todella paljon.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tiili välitilassa on tosi hyvännäköinen, mutta ehdottomasti kannattaa olla tuollainen ns. lasitettu. Parissa kämpässä olen nähnyt käytetyn sellasita tavallista sisustustiiltä joka on käsitelty jollain pinnoitteella. En ainakaan lapsiperheeseen sellaista ottaisi, se pinta on kuitenkin huokoinen eikä siitä paska lähde samallatavalla kuin normilaatasta.

Olen iskenyt silmäni Calligariksen lasiseen planet ruokapöytään.. Onko kenelläkään kokemusta lasisesta ruokapöydästä? Puhtaanapito ja naarmuuntuuko helposti astioista?

calligaris_planet.jpg

Eipä se kai erityisen helposti naarmuunnu. Lasi + astia vaan kolahtaa aika ikävästi, joten jotkut kivat tabletit vois olla ihan kiva juttu.

Olen iskenyt silmäni Calligariksen lasiseen planet ruokapöytään.. Onko kenelläkään kokemusta lasisesta ruokapöydästä? Puhtaanapito ja naarmuuntuuko helposti astioista?

calligaris_planet.jpg

Itselläni ko pöytä. Ainakaan yhtään naarmua ei ole tullut viiden vuoden aikana. Puhtaanpito ihan kohtuullisen helppoa, etenkin jos käyttää tabletteja.

calligaris_planet.jpg

Onpas pöydällä hintaa... Joo joo desing tmsp.

Tästä tulikin mieleen, että tuollainen pöytä olisi kätevä kun ei vie hirveästi tilaa ja lasisena tosiaan suhteellisen kevyen näköinenkin. Itsellä olisi tarvetta tämän tyyliselle pöydälle mutta ei tämän hintaiselle. Kysymys kuuluukin: että onko kukaan nähnyt jossain halvemmassa pöydässä taikka ihan erikseen myytävänä tämän tyylistä pöydän jalkaa? Siihen vois sitten käydä teettää karkaistusta lasista pöytälevyn (mittojen mukaan) ja avót. Siinä olisi minun tarpeisiini sopiva pöytä murto-osalla tuosta hinnasta. Eihän se tietenkään olisi mikään merkkipöytä, mutta minua se ei kiinnostaisi. Tulisi ihan käyttöön nykyisen ei-myöskään-desingpöydän tilalle.

Onpas pöydällä hintaa... Joo joo desing tmsp.

Tästä tulikin mieleen, että tuollainen pöytä olisi kätevä kun ei vie hirveästi tilaa ja lasisena tosiaan suhteellisen kevyen näköinenkin. Itsellä olisi tarvetta tämän tyyliselle pöydälle mutta ei tämän hintaiselle. Kysymys kuuluukin: että onko kukaan nähnyt jossain halvemmassa pöydässä taikka ihan erikseen myytävänä tämän tyylistä pöydän jalkaa? Siihen vois sitten käydä teettää karkaistusta lasista pöytälevyn (mittojen mukaan) ja avót. Siinä olisi minun tarpeisiini sopiva pöytä murto-osalla tuosta hinnasta. Eihän se tietenkään olisi mikään merkkipöytä, mutta minua se ei kiinnostaisi. Tulisi ihan käyttöön nykyisen ei-myöskään-desingpöydän tilalle.

En tiedä mikä on kallis pöytä, mutta kovin edullisesti ei ko konstruktiota toteuteta laadukkaasti. Itselläni on tuo kyseinen pöytä ja olen tyytyväinen sen jämäkkyyteen. Lasilevy painaa jo sen verran, että kovin kevyttä(halpaa) ratkaisua siihen voi edes rakentaa.

Lisäksi lasin viimeistelyssä on eroja.

Ja toki voin väärässä, jos Ikeasta saa vastaavan 100€:lla.

Maksaahan tommonen karkaistu lasi pyöreänä ja paksuna jo helposti sen 500e. Toisiinsa liimattuja ja sauma näkyvissä olevia paskalaatuisia laseja toki saa parilla satkulla. Tuosta näkee jo kuvasta ettei se ole paskaa laatua.

Suositut

Back
Ylös Bottom