Kuinka vaikeaa muuten on aloittelijan, joka ei tiedä mistään mitään, vaihtaa itse pihalaatat pihaan..Onko ihan karmean kallis ja aikaa vievä työ? Toki kallius riippuu pitkälti pihalaattojen valinnasta.. Meillä on aivan kaaarmivan näköiset pihakivilaatat pihalla ja haluaisin niistä äkkiä eroon. Tosekseen työn ei pitäisi tosiaan olla aivan karmivan kuormittava, koska kesällä on pieni tulokas saapumassa, joten kamalan isoa projektia ei haluta.
Ainiin, olen kanssa miettinyt, kun näiden laattojen keskellä, ikkunan edessä on läntti nurmikkoa ja senkin haluaisin laatoittaa..Tosin mietin, että kannattaako, koska sateella se imee hyvin veden. Jos siihen laittaa laatan, jää vesi siihen lillumaan. Jos ois kesä, laittaisin kuvia niin näkisitte.
Ainiin, olen kanssa miettinyt, kun näiden laattojen keskellä, ikkunan edessä on läntti nurmikkoa ja senkin haluaisin laatoittaa..Tosin mietin, että kannattaako, koska sateella se imee hyvin veden. Jos siihen laittaa laatan, jää vesi siihen lillumaan. Jos ois kesä, laittaisin kuvia niin näkisitte.