Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
nyt löysin kuvan josta vähän näkee mitä hain. http://www.vuokraovi.com/vuokraovi/main/showrentalimages.action?id=156010
tuossa toiseksi ylimmäisessä kuvassa. mut tajusinpa samalla just että ne nykyiset kaapithan alkaa aivan lattiatasosta, miten saisin sen tuollaiseksi niinkuin kuvassa? plus että onkohan kaapit liian syvät tollasen tekoon.
Hei! mistähän löytyy maaleja alueella itä-helsinki, tarkemmin vuosaari. ei ole autoa käytössä ja olin tänään menossa itäkeskuksen teesiin vain huomatekseni, että sellaista liikettä ei siellä enään ole :/ neuvoja?
Ja joo, kuvia ei nyt tähän hätään oo kämpästä, auttais varmaan, joudutta käyttämään mielikuvistusta mikäli tähän nyt joku lähtee
Kiitos ja kumarrus. ja HEEEELP.
Hei! mistähän löytyy maaleja alueella itä-helsinki, tarkemmin vuosaari. ei ole autoa käytössä ja olin tänään menossa itäkeskuksen teesiin vain huomatekseni, että sellaista liikettä ei siellä enään ole :/ neuvoja?
Lanterna Itiksen vieressä (siellä K-Rauta) tai siinä Hertsikassa/Roihuvuoren teollisuusalueella ainakin Starkki ja RTV-Yhtymä. Vuosaaresta en tiedä.
Tässä muutama malli, joista joku itselläkin.Onko kukaan törmännyt tv-tasoon missä olisi alhaalla yksi iso, vedettävä laatikko?
Millasia säilytyratkaisuja pakkislaisilla on?
Noita samoja tasoja kattelinkin. BoConceptit vaan ovat joko väärän muotoisia meiän aika rajattuun tilaan, tai säilytystilaltaan liian pieniä (uskoisin, pitänee vielä varmistaa.).
Onkohan tossa ylimmässä BoConceptissa vedettävä laatikko, vai pelkästään ovet?
Ton ylimmän tason kanssa samassa liikkeessä oli myös muita ihan kivoja vastaavia, tosin ei käynyt mielessäkään että niitä vois laittaa pari vierekkäin, kiitti vinkistä!
Niin siis jäi sanomatta, että tossa mustassakin on siis vetolaatikot. Ja tuo Nurmelan taso on kyllä hintalaatusuhteeltaan erinomainen. Sen ainoa miinus on se, että laatikko ei tule ihan kokonaan ulos, eli laatikon perällä olevat dvd:t meinaa jäädä vähän pimentoon.Kyllä tohon mustaan mahtuu varmasti paljon tavaraa, mutta onko sieltä helppo löytää esim. haluamaansa leffaa, tähän tarkoitukseen uskoisin vetolaatikon olevan kätsympi.
Mistähän löytäisi tämäntapaisen rokokootyylisen tietokonepöydän kohtuuhinnalla:
Antiikki maksaa ja kaikki uustuotantopöydät jotka olen löytänyt ovat olleet törkeän kalliita, löytäisikö tällaista mistään alle 200e? Värillä ei ole väliä, koska mustaa ei todennäköisesti löydy, niin olen henkisesti valmistautunut maalaamaan sen itse